חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים נרשמים sparkybee Scanovate

30 - 1 מתוך 91

דרושים בתחום מזכירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
שאיפות הכוונה והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון גדול ומצליח דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון אדמיניסטרטיבי.
משרה מלאה א-ה!
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומן, תיאום פגישות, הפקת דוחות רלוונטיים, הכנת חומרים לפגישות.
** עובד/ת חברה מהיום הראשון! אווירה טובה ונעימה!
** תנאים מעולים! שכר גבוה!

דרישות:

ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה!
שליטה מלאה בתוכנות המחשב- חובה
סדר וארגון
יחסי אנוש מעולים
תקתקנות
ראש גדול

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1731
 
 
ESR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: בר חורש

תיאור:

חברת מדיקל דיווייס באזור המרכז מגייסת מנהל\ת משרד לחצי משרה.
במסגרת התפקיד:
ריכוז וניהול הזמנות בעבודה, הצעות מחיר, חשבוניות, ניהול יומן, ספקים, תיאום נסיעות.

דרישות:

- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה.
- אנגלית ברמה טובה
- נכונות לחצי משרה עם אופציה למשרה מלאה בהמשך.
- ורבליות, שרירותיות ויחסי אנוש ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

13297
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת הייטק ברמת גן דרוש /ה פקיד /ת קבלה למשרה מלאה.
שעות עבודה - 9:00-18:00.

התפקיד כולל:
איוש עמדת הקבלה בכניסה הראשית, אירועי רווחה, מענה טלפוני, שירות לקוחות, קבלת אורחים, אדמיניסטרציה שוטפת, משלוח וקבלת דואר,
ניהול יומנים, עבודה מול כל הגורמים במשרד, הזמנת טיסות, ניהול שוטף של צרכי המשרד לרבות הזמנת ציוד, מטבחון וכו'.

דרישות:

ניסיון בתפקיד דומה- יתרון
שליטה בשפה האנגלית- חובה
שליטה מלאה בתוכנות אופיס, והתמצאות בסביבה ממוחשבת
סדר,ארגון ודיוק
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בתנאי לחץ
סבלנות, שירותיות ואדיבות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-72
 
 
שנבל יאיר הנדסת חשמל בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת שנבל יאיר הנדסת חשמל
דרוש/ה מזכיר/ה למשרד יועצים,
במסגרת התפקיד:
ניהול משרד שוטף ברמה אדמיניסטרטיבית , ניהול יומן מנכ"ל ותאום פגישות.
העבודה בבני ברק –משרה מלאה

דרישות:

ידע בתוכנות : אופיס, בינארית , רמדור

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00005
 
 
OroTech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Startup מובילה בתחום ה-Fintech דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת מנכ"ל
התפקיד כולל:
- ניהול משרד המנכ"ל ואדמיניסטרציה שוטפת 
- טיפול במשימות שוטפות 
- ניהול יומנים
- תיאום פגישות וטיסות 
- עבודה מול ספקים וקבלני משנה

דרישות:

ראש גדול ונכונות לעבודה מאומצת- חובה
תואר ראשון- חובה
אנגלית ברמה טובה- חובה
כושר תמרון/ מולטיטסקינג
*נכונות לעבודה במשרה מלאה (ימים א-ה) ברמת גן- מתחם הבורסה, סמוך לתחנת הרכבת סבידור מרכז*  

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00021
 
 
סטריקובסקי ושות' משרד עורכי דין

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד עורכי דין בוטיק בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה  + ניסיון במשרד עו"ד
התפקיד כולל:
מענה טלפוני, ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות, גבייה ,חיובים

העבודה במשרה מלאה מ - 08:00 עד 17:00

דרישות:

שליטה בעודכנית – יתרון...
שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה
יכולת עבודה בריבוי משימות
יחסי אנוש טובים
דייקנות, סדר וארגון
יכולת עבודה באנגלית

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00001
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

התפקיד כולל:
* אחריות על סדר וארגון (דאגה לנראות וניקיון המשרד)
* קבלת קהל ואירוח
* מתן מענה אדיב ללקוחות
* ניהול הזמנות/ מכירות
* יתרון- ידע מקצועי קודם בשיווק אינטרנטי (פרסום בלוגים/ אתרים וכו')

דרישות:

* אנגלית ברמה מעולה (ברמת שיחה כתיבה וקריאה)- חובה!
* אחריות ועצמאות
* סדר וארגון
* יכולת ירידה לפרטים
* נכונות לעבודה במשרה חלקית (בערך 5 שעות עבודה ביום)

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00002
 
 
פרופיט שירותים פיננסים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברתינו הממוקמת בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל להחלפה לחל"ד עם אופציה למשרה קבועה.
משרה מלאה ונכונות לשעות נוספות, בהתאם לשעות העבודה של המנכ"לים.
שכר: בין K8-K10, עובדת חברה מהיום הראשון.
במסגרת התפקיד: מתן מענה שוטף לשני מנכ"לים מדהימים, כולל אחריות על ניהול יומן, ארגון נסיעות לחו"ל ומענה לכל צורך אישי ומקצועי.

דרישות:

ידע באופיס וניהול יומנים- חובה.
בעל/ת ניסיון בעבודה מול בכירים.
אדיבות, שירותיות, אסרטביות, סדר וארגון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
finance magnates - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

global news and fintech company are looking for an Office Manager .
Duties of the Administrative Assistant include providing support to our managers and employees, assisting in daily office needs and managing our company’s general administrative activities.
· Taking care of all administrative and reception and delivering day to day support for all of the departments. (Office maintenance, attendance, Super, suppliers ,IT issues and different type of projects) .
· Helping with recruitment sourcing tasks
· Travels arrangements, flights, hotels …..
· Support administrative HR
· Coordinating schedules and other administrative tasks
· Full time position

דרישות:

· High computer skills: perfect Excel ! proficiency using Word,PowerPoint and Outlook.
· English – perfect written and verbal communication skills- a must !
    Previous experience with travel arrangements- a must!
· 2 years of previous experience with all types of administrative support.
· Basic recruitment background -an advantage.
· Availability for a full time position, sitting at the reception.
    Ability to work in a fast-paced environment dealing with multiple projects on a daily basis.
· Fast learner and adapts well to a change environment

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

אדמינ
 
 
finance magnates - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A fintech company is looking for an Office Manager to join our family. 
Duties of the Administrative Assistant include providing support to our managers and employees, assisting in daily office needs and managing our company’s general administrative activities.
· Taking care of all administrative and reception and delivering day to day support for all of the departments. (Office maintenance, attendance, Super, suppliers ,IT issues and different type of projects) .
· Helping with recruitment sourcing tasks
· Travels arrangements, flights, hotels …..
· Support administrative HR
· Coordinating schedules and other administrative tasks

דרישות:

· High computer skills: perfect Excel ! proficiency using Word,PowerPoint and Outlook.
· English – perfect written and verbal communication skills- a must !
Previous experience with travel arrangements- a must!
· 2 years of previous experience with all types of administrative support.
· Basic recruitment background -an advantage.
· Availability for a full time position, sitting at the reception.Ability to work in a fast-paced environment dealing with multiple projects on a daily basis.
· Fast learner and adapts well to a change environment

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

אדמינ
 
 
finance magnates - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת פינטק גלובלית משפחתית, בבורסה בר"ג ,( ליד תחנת רכבת ), מחפשת מנהל\ת משרד , תפקיד הכולל הכל מכל וצמיחה עם ארגון משפחתי ומדהים.
מתן תמיכה למנהלים ולעובדים שלנו, סיוע בצרכים משרדיים יומיומיים וניהול הפעילות האדמינית הכללית שלנו.
• טיפול בכל משימות האדמינסטרטיביות של הארגון ומסירת תמיכה יומיומית לכל המחלקות. (תחזוקת משרד, נוכחות, סופר, ספקים, בעיות IT וסוגי פרויקטים שונים).
• עזרה במשימות גיוס (סורסינג,קליטה)
• סידורי נסיעות לחו"ל, טיסות, מלונות… ..
• תמיכה הצרכי המנהלים בארגון וכלל העובדים.
• תיאום לוחות זמנים ומשימות ניהול אחרות
• משרה מלאה

דרישות:

• מיומנויות מחשב גבוהות: אקסל מושלם! ידע וניסיון מוכח ב Word, PowerPoint ו- Outlook.
• אנגלית – כתיבה ודיבור שוטף !
• ניסיון קודם בטיפול במערך טיסות ובתי מלון - חובה!
• שנתיים של ניסיון קודם בניהול משרד
• זמינות למשרה מלאה, ישיבה בקבלה.
• יכולת לעבוד בסביבה מהירה וטיפוך במשימות מהקטן ביותר ועד לפרוייקטים שונים.
• לומד מהיר ומסתגל היטב לסביבת שינוי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

אדמינ
 
 
finance magnates - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת פינטק גלובלית משפחתית, בבורסה בר"ג ,( ליד תחנת רכבת ), מחפשת מנהל\ת משרד , תפקיד הכולל הכל מכל וצמיחה עם ארגון משפחתי ומדהים.
מתן תמיכה למנהלים ולעובדים שלנו, סיוע בצרכים משרדיים יומיומיים וניהול הפעילות האדמינית הכללית שלנו.
• טיפול בכל משימות האדמינסטרטיביות של הארגון ומסירת תמיכה יומיומית לכל המחלקות. (תחזוקת משרד, נוכחות, סופר, ספקים, בעיות IT וסוגי פרויקטים שונים).
• עזרה במשימות גיוס (סורסינג,קליטה)
• סידורי נסיעות לחו"ל, טיסות, מלונות… ..
• תמיכה הצרכי המנהלים בארגון וכלל העובדים.
• תיאום לוחות זמנים ומשימות ניהול אחרות
• משרה מלאה


דרישות:

• מיומנויות מחשב גבוהות: אקסל מושלם! ידע וניסיון מוכח ב Word, PowerPoint ו- Outlook.
• אנגלית – כתיבה ודיבור שוטף !
• ניסיון קודם בטיפול במערך טיסות ובתי מלון - חובה!
• שנתיים של ניסיון קודם בניהול משרד
• זמינות למשרה מלאה, ישיבה בקבלה.
• יכולת לעבוד בסביבה מהירה וטיפוך במשימות מהקטן ביותר ועד לפרוייקטים שונים.
• לומד מהיר ומסתגל היטב לסביבת שינוי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

אדמינ
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לרשת בתי מלון גדולה דרושה פקיד/ת קבלה עם אוריינטציה אדמיניסטרטיבית למשרדי ההנהלה בתל אביב,
מענה לטלפונים, יציאה לסידורים מחוץ למשרד פעמיים בשבוע.
הזמנות רכש, תיוקים ועבודה מול יומני ההנהלה הבכירה.
משרה א: שעות העבודה: ימים א-ה בין השעות 09:00-18:00.
משרה ב: שעות העבודה: ימים א-ה בין השעות 12:00-19:00.
שכר: 35-38 ש"ח לשעה + 500 ש"ח אוכל + נסיעות + הטבות גדולות בבתי המלון של הרשת.

דרישות:

ייצוגיות, רצינות, מוסר עבודה גבוה.
אוריינטציה אדמיניסטרטיבית.
ניסיון במיומנויות המחשב.
אנגלית- חובה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-1369
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

מזכירה למשרד רו"ח ברמת גן -8,000-8,500 ש"ח!
התפקיד כולל: אדמיניסטרציה כללית ועבודה מול רשויות המס.
פריסה של התשלומים מול רשויות המיסים.
ימים א’-ה’, 8 שעות יומיות גמישות.
עובד /ת חברה מהיום הראשון.

דרישות:

עדיפות לניסיון במשרד רו"ח, ניסיון אדמיניסטרטיבי, תפיסה מהירה.
ייצוגיות, תפיסה מהירה, ידע באקסל, מיילים, אאוטלוק, טלפונים, הדפסות

מיקום המשרה:

ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

j-1749
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

מזכירה למשרד עו"ד לשעות 12:00/13:00 עד 18:00




דרישות:

ייצוגית, נסיון, שליטה במחשב- אופיס, גוגל. יתרון להנה"ח 1.2 יתרון להכרת התוכנות המשפטיות. לא חובה נסיון במשרד עו"ד

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה חלקית, לפי שעות

קוד משרה:

jb-1675
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאסותא השלום דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת לטלמדיסין - 60% משרה.
אנחנו מחפשים מזכיר/ה רפואי/ת למוקד טלמדיסן', כאלו שיכולים לתת שירות מקצועי, מהיר ויעיל מול גורמים חיצוניים ל"אסותא".
איך העבודה שלכם תיראה?
תעניקו שירות ותעבדו מול יחידות שונות. תענו לפניות טלפוניות;וממוחשבות, כמו גם תידרשו ליצור קשר עם גורמים חיצוניים ל"אסותא" כגון קופ"ח ועם גורמים פנימיים כגון רופאים וטכנאים. תידרשו לעמוד ביעדי שירות ומקצועיות כדי לשמור על איכות השירות שלנו.
תעבדו באסותא השלום כחלק מצוות האדמינסטרציה המוביל שלנו. העבודה במשמרות בוקר 07:00-13:00 פעמיים בשבוע ומשמרות ערב 19:00-23:00 שלוש פעמים בשבוע, בימי שישי עבודה לסירוגין. לאחר תקופת ההכשרה, העבודה בשעות הערב תוכל להיעשות מהבית.
משרה הינה ל- 60% משרה
למה תאהבו את העבודה הזו?
באסותא תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות ב 'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו. באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות. תעבדו עם אנשים מצוינים, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.

דרישות:

מה אנחנו דורשים?
דרישה למשרה הינה ל- 60% משרה 
תעודת בגרות מלאה- חובה. תואר ראשון - יתרון
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות
נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יכול להיות יתרון משמעותי!
אילו כישורים אנו מחפשים:
שתהיו שירותיים גם בתנאי לחץ
שתהיו בעלי קליטה מהירה וגישה למחשב
שתהיו גורם אחראי, מסור ודיסקרטי
ושתביעו נכונות ויכולת ללמוד ולהתפתח
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות יענו

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

118086
 
 
אסותא מרכזים רפואיים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאסותא רמת החייל דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למכון הדימות
אנחנו מחפשים מזכיר/ה רפואי/ת שהיא/הוא 'אדם של אנשים', כאלו שיכולים לתת שירות מקצועי, סבלני ורגיש למטופלים שמוזמנים או מגיעים לבית החולים לבדיקות או לטיפולים. אנשי המזכירות הרפואית הם הראשונים שפוגשים את המטופל ולכן מהווים את "הפנים של אסותא".
איך העבודה שלכם תיראה?
תעניקו שירות למטופלים שמגיעים לבית החולים ותעבדו מול יחידות שונות. תענו לפניות טלפוניות, פרונטאליות וממוחשבות של מטופלים בנושאים שונים. תתאמו ותאשררו תורים עם מטופלים ותעסקו בפעילות גבייה ממטופלים.
תידרשו לעמוד ביעדי שירות ומקצועיות כדי לשמור על איכות השירות ללקוחות שלנו תעבדו באתר רמת החייל כחלק מצוות האדמיניסטרציה;המוביל שלנו.
העבודה במשמרות 24/7- בוקר (7:00-15:00), ערב (15:00-23:00) ולילה (23:00-7:00). כולל שישי שבת.
למה תאהבו את העבודה הזו?
באסותא תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות ב 'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו. באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות. תעבדו עם אנשים מצוינים, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה. 

דרישות:

מה אנחנו דורשים?
תעודת בגרות מלאה - חובה.
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות נכונות לעבודה במשמרות וגמישות לשינוי סידורי עבודה
ניסיון בעבודה כמזכיר/ה רפואי/ת ותעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יכול להיות יתרון משמעותי!
אילו כישורים אנו מחפשים:
שתהיו שירותיים גם בתנאי לחץ, שתדעו לעבוד היטב בצוות מגוון,
שתהיו גורם אחראי, מסור ודיסקרטי ושתביעו נכונות ויכולת ללמוד ולהתפתח
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות יענו

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

117939
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה משגשגת המנהלת נכסי נדל"ן דרוש/ה מנהל/ת בק אופיס.
התפקיד כולל ניהול כל התהליכים התפעוליים אל מול הספקים והלקוחות של החברה.
קליטה חוזים של קבלנים ושוכרים, ניהול תהליכי העבודה בהיבט של מערכת הERP,
ניהול תהליך ההכנסות, קבלת אישורים מגורים פנים וחוץ ארגוניים, גביית תשלומים ו/או אישור תשלומים.
המשרה בכפיפות לסמנכ"ל כספים.
התפקיד כולל גם אדמיניסטרציה משרדית' תיאום פגישות, מענה לטלפונים, טיפול ברווחה של החברה ורכש.
תנאים מעולים למתאימים/ות

דרישות:

רקע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי
היכרות עם מערכת פריוריטי - חובה
יחסי אנוש מעולים ונכונות לעשייה מאד שירותית ועבודה בצוות
משרה מלאה עם גמישות בתוכה
המשרדים ממוקמים ברמת גן

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1088
 
 
חברה מובילה בתחומה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למשרדינו  במודיעין דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה לעבודה דינמית הכוללת טיפול בלקוחות, ה.איכות ועבודה משרדית כללית

דרישות:

יידע בסיס בתוכנות אופיס וורד ואקסל חובה
בעלת תודעת שירות גבוה ואדיבה
אנגלית ברמה טובה חובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00052
 
 
מכון תימה - המכון לאבחון יעוץ והשמה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד לניהול פרויקטים בתחום הבנייה באזור המרכז דרוש/ה מתאם/ת פרויקטים
במסגרת התפקיד:
ישיבה במשרד הראשי
עבודה שהיא בעיקרה עבודת אדמיניסטרציה.
• מתן מענה לעובדי החברה, קבלנים, קבלני משנה.
• תיאומי פגישות, הכנת ישיבות, מענה טלפוני

דרישות:

• שליטה במערכות ממוחשבות.
• עבודה בתנאי לחץ, שירותיות.
• ניסיון בעבודת אדמיניסטרציה- חובה.
• ניסיון בתפקיד דומה מחברות בענף הבניה יהווה יתרון משמעותי.
שכר ותנאים מעולים למתאימים/ות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-11016
 
 
המרכז הבינלאומי לרפואה הסינית ומחקר

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקליניקה לרפואה סינית ברמת החייל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית /מלאה
התפקיד כולל:
*איוש עמדת הקבלה ומענה אדמינסטרטיבי שוטף ללקוחות
*מענה טלפוני
*גביית כספים
*טיפול במסמכים
*קבלת קהל
*ניהול יומן
*עבודה מול ספקים
 -עבודה במקום נעים ואווירה משפחתית,
- העבודה מול הרופאים הינה בשפה האנגלית.
- זמינות מיידית.

דרישות:

- אנגלית ברמה טובה
- שירותיות
- יחסי אנוש טובים
- זמינות מיידית

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00015
 
 
אמן מחשבים בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שיר

תיאור:

דרוש/ה איש/ת אדמיניסטרציה למשרה זמנית בחברה מצליחה באזור המרכז!
תפקיד משולב בק אופיס ואדמיניסטרציה.
משרה מלאה, ימים א'-ה'.

דרישות:

ניסיון באדמיניסטרציה או שירות לקוחות- חובה
נכונות למשרה מלאה - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-01753
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טלדור דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית
התפקיד כולל:
ניהול יומן מורכב של סמנ"כל היחידה, כולל תאום פגישות
רכש ואדמיניסטרציה שוטפת.
בנוסף, התפקיד יכלול אחריות על פרויקטים ברמה האדמיניסטרטיבית ובק אופיס.

דרישות:

תואר ראשון - חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי של לפחות שנתיים, כולל ניהול יומן מורכב- חובה
נכונות לעבודה אינטנסיבית ובעלת תוכן מורכב.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

DY 12037
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש/ה מנהלת אדמיניסטרציה למשרה שכוללת תיאומים מול גורמים בארגון ומחוצה לו, הכנת חומרים לקראת יציאת הטיולים לחו"ל, טיפול בהנפקת אשרות כניסה למדינות השונות, ניהול משרד שוטף ברמה האדמיניסטרטיבית, ניהול יומן מנכ"ל ותיאום פגישות.
העבודה בתל אביב במשרה מלאה – 9:00-18:00.
*שכר מאוד גבוה + בונוס שנתי + טיול שנתי לחו"ל ועוד...

דרישות:

# יכולת ארגון ותפעול בצורה מהירה ומדוייקת בסביבת עבודה רבת משימות
# יכולת גבוהה בעבודה על מחשב
# יסודיות, עבודה תחת לחץ, אחריות וזריזות
# יחסי אנוש טובים, תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
# עברית כשפת אם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-116
 
 
הון אנוש בע''מ- השמת מנהלי חשבונות ורו''ח

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה העוסקת במכירות מוצרי מתכת ובניה הקיימת עשרות שנים ליד רחוב הרצל בת״א
דרוש/ה:
מזכיר/ת צוות מכירות .
התפקיד כולל טיפול בהזמנות מספקים כולל טיפול בהצעות מחיר מספקים,קבלת סחורה מספקים, מענה לטלפונים של לקוחות, טיפול בתעודות משלוח והפקת חשבוניות מס ללקוחות.
החברה היא חברה משפחתית וותיקה מאוד ומתאפיינת באווירה נעימה ואנושית.
תחבורה ציבורית בשפע.
משרה 8:00-16:30.

דרישות:

ניסיון בעבודה פקידותית בחברה מסחרית.
ניסיון באקסל- יתרון .
יכולת לעבוד בתנאי לחץ.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00616
 
 
רמות מ.א ניהול ותחזוקה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת רמות CBRE דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטריבי/ת לבניין משרדים בתל אביב (ליד הקריה)
השתלבות בצוות התפעול ואחזקה באתר
התנהלות מול דיירי הבניין להחתמת דמי ניהול
מעקב אחר ביצוע של תכנית תחזוקה מונעת למערכות הבניין
הפקת דוחות Excel
עבודה עם חשבוניות ומול הנהלת חשבונות
משימות אדמיניסטרטיביות שונות לרבות תיוקים, טיפול בדואר ועוד
עבודה במשרה מלאה א’-ה’ 8:00-17:00
זמינות מיידית
תנאים מעולים למתאימים/ות

דרישות:

ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה
שליטה טובה בכל יישומי ה- Office - טובה
Excel ברמת נוסחאות בסיס - חובה
היכרות עם תוכנת הפריורטי - יתרון
ניסיון בעבודה עם חשבוניות
שירותיות
אסרטיביות
יכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2333
 
 
טמפו משקאות בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה בת של טמפו הממוקמת ברעננה מול קניון רננים מגייסת פקיד/ה
עיקרי התפקיד:

שירות לכ-5 מנהלים
מענה טלפוני: ללקוחות, פנייה ללקוחות לבירור תשלומים, קבלת הזמנות מלקוחות
טיפול בדואר
תנאי העבודה:
5 ימי עבודה בשבוע
שעות עבודה : 8-16
ישיבה בopen space
לפרטים נוספים, העברת קורות חיים וראיון עבודה יש לפנות למוניקה: 050-5682092

דרישות:

דרישות התפקיד:
שליטה באופיס (OFFICE) אאוטלוק, אקסל וורד
זמינות למשרה מלאה
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מזכירות
לפרטים נוספים, העברת קורות חיים וראיון עבודה יש לפנות למוניקה: 050-5682092

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

130788
 
 
חברה דיסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש/ה אחראי/ת אדמינסטרטיבית לחברת הניהול בקניון בנתניה

תחומי אחריות :

מתן שירותי מזכירות; למנכ"ל חברת הניהול כולל ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לטלפונים, הכנת מצגות, תיוקים ועוד

מתן מענה לקהל שמגיע למשרד החברה

טיפול ומעקב בנושאי הביטוחים בקניון - - מול שוכרים ומול לקוחות

עזרה למחלקת הכספים והשיווק (תיוקים/ שליחת חשבוניות מדי חודש/קבלת פדיונות משוכרים)

מעקב אחרי קבלת חוזים חתומים משוכרים וממטה החברה.

מיקום העבודה בנתניה 
שעות העבודה: 8:00 - 17:00 , 8:30 - 17:30

דרישות:

השכלה אקדמאית - יתרון אך לא חובה. בגרות מלאה – חובה

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות - חובה

שליטה מלאה ב-Outlook וב-Office
משרה מלאה ראשון-חמישי
רמה אישית גבוהה, שירותיות, דיסקרטיות ואחריות.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00066
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש /ה מזכיר /ה למשרד מצליח בתחום הביטוחים הממוקם באזור רמת-גן.
המשרה הינה משרה מלאה בין השעות 8:30-17:30 (ללא גמישות)
תנאי חברה מצויינים למתקבל/ת לעבודה  -
שכר גבוה 9K
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית

רווחה מפותחת - אירועי חברה , ימי גיבוש , נופש שנתי , תווי שי בחגים וכו'.
ארוחות - בוקר וצהריים
הפסקות בתשלום מלא

התפקיד כולל:
מתן מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות ועסקים, תיוק מסמכים, עבודה על OFFICE בעיקר אקסל, ביצוע דוחות ועוד.
העבודה משלבת בק אופיס ושירות פרונטאלי מועט.

דרישות:

ניסיון באדמיניסטרציה /שירות לקוחות /שירות פרונטאלי- חובה.
יחסי אנוש מעולים- חובה!
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. 

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

341267
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת נדל"ן מבוססת הממוקמת באזור התעשיה שילת דרוש/ה פקיד/ת קבלה יצוגי/ת - יד ימינה של מנהלת המשרד.
התפקיד כולל:
* קבלת אורחים ומענה טלפוני.
* ניהול יומנים ותיאום לו"ז למספר מנהלים.
* הכנת חדר הישיבות והגשת קפה.
* מיילים, הדפסה, סריקת ותיוק מסמכים.
* אחריות על הציוד המשרדי והזמנות רכש.
* אנגלית בסיסית - קריאת מיילים.
ימים א’-ה’, 8:15-17:30 - ללא גמישות.
כולל ארוחות. ללא עבודה בערבי חג.

דרישות:

* ניסיון של שנה - שנתיים בתפקיד אדמיניסטרטיבי (לא כולל ניסיון צבאי).
* שליטה ב- OUTLOOK וב- WORD.
*EXCEL ברמת נוסחאות בסיסיות וטבלאות.
* יכולת עבודה עצמאית וראש גדול.
* יצוגיות, יחסי אנוש מעולים ואהבת אדם.
* נדרשת ניידות כי אין למקום תחבורה ציבורית נוחה.
* אנגלית בסיסית - קריאת מיילים.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11001
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin