תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה - יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:- אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
- עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
- היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
- (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:- שכר: 50 ש"ח לשעה.
- בונוסים מפעם לפעם
- תנאים סוציאלים מלאים
- העסקה ישירה
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
- אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
- שליטה מלאה ב-Outlook.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם! התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי! שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למטלפרס, חברה מובילה בענף הבניה, דרוש/ה רכז/ת פרויקטים. התפקיד כולל: קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם, פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים, יכולת ניתוח נתונים או דוחות, הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט, הוצאת חשבוניות עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר ראשון רלוונטי בתחומים מנהל עסקים/כלכלה/הנדסאי/ת תעשיה וניהול * שליטה מלאה באקסל. *שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי. * ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם. * יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות. *יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון. *חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
634149
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו״ד מוביל בחיפה דרוש/ה מזכיר/ה מנוסה. התפקיד כולל: ניהול מזכירות המשרד. ניהול לו"ז ויומנים – פגישות, משימות. ביצוע הגשות לביהמ"ש. מעקב אחר התקדמות תיקים ומשימות במערכת נט המשפט. טלפונים, דואר, ספקים, תיוקים ועבודות משרד נוספות . עזרה שוטפת בזמן אמת לכל עורכי/ות הדין במשרד.
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד אדמינ׳ במשרד עורכי דין - חובה ניסיון בתמיכה בתחום הליטיגציה האזרחית -מסחרית - יתרון הכרת מערכת נט המשפט ושליטה ביישומי Office - חובה רמה אישית גבוהה, יחסי אנוש טובים. יכולת עבודה תחת לחץ, ריבוי משימות וחלוקת קשב. כישורי ארגון וסדר ברמה גבוהה. ידיעת השפה האנגלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4656
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת במפרץ חיפה דרוש/ה פקיד/ת שירות ואדמיניסטרציה. התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות החברה, מענה טלפוני, ניהול צי ההשכרות של החברה ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. הוצאת חשבוניות ללקוחות וגביה. היקף משרה: מלאה לטווח ארוך. בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-17:00. תנאים טובים למתאימים/ות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה ותפעול.
- שליטה ביישומי מחשב ובסביבה אינטרנטית - חובה.
- יחסי אנוש מעולים.
- יכולת עבודה תחת לחץ.
- ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00027
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת תפעול ובק אופיס למשרדי המטה בחברת רכב גדולה טיפול ובקרה בהזמנות הנעת תהליכים, עבודה מול ממשקים פנימיים ומול הלקוח הסופי עבודה בצוות משרה מלאה , 5 ימים , שכר 10,000 + סיבוס (500) + נסיעות וחניה
דרישות:
ניסיון כפקידת תפעול לוגיסטיקה / תפקיד דומה שליטה באופיס נכונות לעבודה בפ"ת, משרה מלאה חרוצה ודייקנים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17822
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול ומוביל במרכז מחפש מזכיר/ה למשרה מלאה בימים א'-ה' 9:00-17:00. התפקיד כולל: סיוע שוטף למנהלת משאבי אנוש מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצוות המשרד סיוע בכל הנוגע למכרזים
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה שליטה ביישומי Office ניסיון קודם ממשרד עו"ד - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8844676
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה ברעננה דרוש/ה מזכיר/ת מכירות ושרות. התפקיד כולל מעקב ביצוע פרוייקטים כולל בדיקת אבני הדרך של הפרוייקט וחשבונות. הוצאת הצעות מחיר ללקוחות. קשר טלפוני והתכתבות בעברית ובאנגלית עם לקוחות בישראל ועם ספקים בחו"ל. קבלת קריאות שרות מלקוחות והזנה במערכת פריוריטי. תאומים מול מנהל ומהנדסי השרות. עדכון במערכת PRIORITY של פעילויות השרות ושל נתוני מלאי וציוד שסופק. מעקב אחר סיום אחריות למכונות שסופקו ללקוחות. מעקב הזמנות, טיפול בהחזרת חלקים באחריות. הכנת חלקים למשלוח. משימות כלליות במשרד. משרה מלאה א-ה, 8:00-17:00, ממשרדי החברה ברעננה
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי מזכירות/אדמניסטרציה שליטה מלאה בעברית ואנגלית- דיבור כתיבה וניסוח ניסיון בעבודה עם תוכנת PRIORITY ו-EXCEL ניסיון בעבודה בחברת נציגוית - יתרון רקע בהנהלת חשבונות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75640
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה וקטנה ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת משרד (7 עובדים) יד ימינו של המנכ"ל. (נמצא בחו"ל - מגיע פעם בחודש לארץ)המשרה כוללת עבודות משרד- ניהול יומן-הזמנת כרטיסי טיסה-פתרון תקלות וכיו"ב אפשרות לעב' בין השעות 9:00-15:00 יום עב' מהבית תנאים ושכר מצויינים החלפה לחל"ד- חצי שנה עם אופציה מאד ממשית לקבועה
דרישות:
נדרש נסיון קודם אנגלית ברמה טובה מאד(כולל שיחה ומיילים)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00375
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרפאה פרטית ברמת החייל דרושה מזכירה רפואית / פקידת קבלה העבודה בצוות של 7 נשים במרפאה משרה מלאה המתחלקת על 4 ימים בשבוע א, ב 08:00-17:30 שלישי או חמישי לסרוגין 08:00-15:00 רביעי 11:00-18:00 ללא שישי וערבי חג. יש אפשרות לשעות נוספות להגדלת השכר. שכר התחלתי : 9,000 - 10,000 ש"ח, העלאה לאחר 3 חודשים
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים כפקידת קבלה/ מזכירה רפואית ניסיון בעבודה עם תוכנות מחשב ניסיון בעבודה עם תוכנה רפואית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3289
|
תיאור תפקיד:
הצטרפ/י לצוות מקצועי במוסד רפואי מוביל! תחומי האחריות: ניהול וריכוז תיקים רפואיים ברמה גבוהה מתן שירות ותמיכה צמודה לצוות הרופאים המנתחים ניהול מערך הבק אופיס והתפעול השוטף פרטי המשרה: משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 08:00-17:00 סביבה מקצועית ומאתגרת עבודה בצוות רפואי מוביל המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה, יתרון משמעותי. - יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. - יכולת ניהול זמן ומשימות בצורה עצמאית ותקתקנית. - זיקה לעולם הרפואה - יתרון. - שליטה מלאה ביישומי מחשב. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
756291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית באזור התעשייה ברקן דרוש/ה מזכיר.ת מפעל לניהול אדמיניסטרציה ותמיכת מכירות . סביבת עבודה דינאמית ומשפחתית. טיפול בהזמנות, הצעות מחיר, תעודות משלוח,חשבוניות. הכנת תיקיי יצור ותיאום הרכבות.
דרישות:
ניסיון קודם בתמיכת מכירותהיכרות עם תוכנות אופיס וגישה למערכות ממוחשבות. יכולת עבודה בריבוי משימות ותשומת לב לפרטים. 5 ימי עבודה בשבוע 08:00-13:00 יכולת הגעה עצמית לברקן .
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-19432
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת ריסקו מובילה טכנולוגית גלובלית בתחום מערכות smart home ומערכות אבטחה אינטגרטיביות מגייסת : מנהל/ת משרד תאור תפקיד: אחריות כוללת על ניהול שוטף ויעיל של המשרד, מתן שירותי אדמיניסטרציה איכותיים לעובדי החברה ולמנהלים, ניהול צוות המשק, ותמיכה בכלל הפעילות הלוגיסטית והארגונית של החברה. תחומי אחריות מרכזיים: 1. גיבוש, עדכון ואכיפה של נהלי מזכירות ואדמיניסטרציה. 2. איוש עמדת הקבלה והמענה הטלפוני במהלך שעות הפעילות, וטיפול בדואר נכנס ויוצא. 3. קבלת אורחי החברה ומתן שירות אדיב ומקצועי. 4. תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לעובדי החברה ולמנהלים. 5. תיאום והפקת כנסים, ישיבות, הדרכות ואירועים פנים-חברתיים. 6. תיאום טיסות, לינות ונסיעות עסקיות לעובדי החברה. 7. אחריות על תחזוקת המשרד, ניקיון, סדר וארגון סביבת העבודה. 8. ניהול צוות המשק, הדרכתו ופיקוח על עבודתו. 9. ניהול ובקרה תקציבית בתחומי רכש ציוד משרדי, אירוח וכיבוד, שליחויות, דואר והובלות. 10. תחזוקה ועדכון שוטף של מאגרי המידע הארגוניים (עובדים בארץ ובחו"ל). 11. ייזום שיפורים בתהליכי עבודה והטמעתם במערכות הארגון.
דרישות:
* השכלה: אקדמית - יתרון * לפחות 5 שנים ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה * תוכנות: MS Office, פריוריטי * שפות: אנגלית ברמה גבוהה, שפות נוספות יתרון משמעותי * יכולות אישיות: תודעת שירות גבוהה, יכולות לעבוד עם ממשקים רבים, אחריות, יוזמה, סדר וארגון, מסירות, אכפתיות, גישה חיובית, סבלנות וסובלנות. * נכונות לעבוד בראשון לציון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00675
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת New Era יועצים - חברת ייעוץ ארגוני-אסטרטגי המספקת פתרונות הוליסטיים לארגונים מובילים במשק, מגייסת אחראי/ת מיונים ואדמיניסטרציה למשרה חלקית (60%, משרה היברידית).תיאור התפקיד: אדמיניסטרציה ותפעול משרד ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, ניהול יומנים, עבודה מול ספקים ולקוחות. אחריות על רווחת העובדים ופעילויות המשרד. תמיכה בצוות היועצות, ניהול תהליכים אדמיניסטרטיביים שוטפים ומתן מענה מקצועי ללקוחות החברה. תחום המיונים והאבחון התעסוקתי אחריות על ניהול ותיאום ימי מיון ללקוחות החברה. תקשורת שוטפת עם מועמדים ולקוחות, הערכות, ניהול וליווי ימי המיון.
דרישות:
- אחריות, דייקנות, הגדלת ראש ויכולת סדר וארגון גבוהה.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- ניסיון קודם באדמיניסטרציה - יתרון.
- ניסיון רלוונטי מהשירות הצבאי - יתרון.
- שליטה באאוטלוק ויישומי אופיס - יתרון.
- מתאים גם לסטודנטים/ות.
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה במסגרת התפקיד- * ניהול יומני שותפים - ניהול לו"ז, תיאומי פגישות * קבלת אורחים * עבודות אדמניסטרטיביות מגוונות העבודה במשרה מלאה, שעות 09:30-18:00 במשרדנו בתל-אביב
דרישות:
זמינות לשעות העבודה 09:30-18:00 - חובה ניסיון בתפקידי מזכירות/ פקידות/ אדמינסטרציה שליטה מלאה בתפעול מחשב ויישומי office שליטה טובה באנגלית אחראי /ת, ייצוגי /ת, ובעל /ת יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00113
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|