דרושים ברמת גן וגבעתיים- משרות פנויות: ניהול חשבונות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 49 משרות עבודה ברמת גן וגבעתיים- משרות פנויות: ניהול חשבונות

חיפוש עבודה ברמת גן וגבעתיים מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור המרכז: תל אביב, פתח תקווה, חולון ובת-ים.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

לשם, שחם ושות' - רואי חשבון

03/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להשתלב במשרד רואי חשבון מקצועי וליהנות מסביבת עבודה משפחתית ותומכת?
משרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון, הממוקם בתל אביב, מגייס מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת ורציני/ת למשרה חלקית או מלאה, עם גמישות בשעות העבודה. אנו מאמינים ביחס אישי והוגן, ושואפים לספק לכם סביבת עבודה נעימה, מכילה ומקצועית שתאפשר לכם לצמוח ולהתפתח.

מה אנחנו מציעים?
  • שכר ותנאים: שכר ראוי ותנאים הולמים למתאימים/ות, המשקפים את כישוריכם וניסיונכם.
  • יחס אישי: סביבת עבודה התומכת ביחס אישי והוגן לכל עובד/ת.
  • אווירה משפחתית: הצטרפו לצוות מגובש בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
  • גמישות: אפשרות למשרה מלאה או חלקית עם גמישות בשעות העבודה, כדי שתוכלו לשלב בצורה מיטבית בין עבודה לחיים אישיים.
דרישות:
  • ניסיון מעשי: 1-2 שנות ניסיון מוכח בטיפול בחברות – חובה.
  • שליטה בתוכנות פיננסיות:
      חובה: ניסיון מוכח בעבודה עם תוכנת חשבשבת.
      יתרון: ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת Priority.
  • מגורים: מועמדים/ות המתגוררים/ות באזור גוש דן בלבד.
  • הערה: המשרה אינה כוללת אפשרות לעבודה מהבית.
למי מתאימה המשרה?

אנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת:
  • אמינות ודייקנות: הקפדה על פרטים ורמת דיוק גבוהה.
  • סדר וארגון: יכולת ארגון וניהול משימות ברמה גבוהה.
  • חריצות ומוטיבציה: נכונות לעשייה, יוזמה ורצון לתרום.
  • יחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית טובה.
  • ראש פתוח: נכונות ללמוד, להתפתח ולאמץ שיטות עבודה חדשות.
אם אתם/ן רואים/ות את עצמכם/ן משתלבים/ות במשרד רואי חשבון מוביל, ומוכנים/ות לאתגר הבא בקריירה – נשמח להכיר אתכם/ן!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Payroll Accountant

Payroll Accountant

חברה דסקרטית

03/07/2025

תיאור תפקיד:
High-tech company near Tel Aviv is looking for a
Payroll Accountant
 Manage the end-to-end Israeli payroll process. Ensure timely and accurate payroll delivery, including salary payments, taxes, and other deductions. Coordinate with local payroll providers to ensure compliance with local labor laws and regulations.
 Collect and deliver all necessary global payroll data to local teams, ensuring accurate preparation, then review the final payroll results for compliance and correctness.
 Ensure compliance with all local, and international payroll regulations. Prepare and submit required payroll tax filings and reports. Maintain up-to-date knowledge of global payroll laws and regulations, implementing changes as necessary.
 Work with payroll software and systems to ensure data accuracy and process efficiency. Assist in the implementation and optimization of payroll systems and tools. Collaborate with IT and HR teams to troubleshoot and improve payroll system functionality.
 Address payroll-related inquiries from employees in a timely and professional manner, guide employees on payroll policies and procedures, and Support HR and finance teams with payroll-related matters.
דרישות:
Minimum 4 years of experience in a similar role within a multinational company – Must.
 Proficiency with Hilan Payroll – Must.
 Deep understanding of Israeli payroll laws and procedures, with the ability to process payroll independently – Must.
 Strong written and oral communication skills with a high proficiency in English – Must.
 Proficient in Excel and Word – Must.
 Familiarity with tax compliance, including estimated payments, VAT, Nikuim, and Odfot – Preferred.
 Proficient in NetSuite – Advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00340
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח בצוות לתחום הספקים לחברה יבואנית בעלת מוניטין!

מנה"ח בצוות לתחום הספקים לחברה יבואנית בעלת מוניטין!

חברה דיסקרטית

03/07/2025

תיאור תפקיד:
מנה"ח מקצועית ומנוסה בתחום הספקים
לתפקיד מפתח במחלקת הנה"ח של חברה יבואנית מובילה
שעות עבודה נוחות, 5 ימים, סביבת עבודה נעימה ויוקרתית
דרישות:
ניסיון כמנה"ח בצוות
ניסיון בתחום הספקים חובה
שליטה בפרוורטי
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17162
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה טכנולוגית דרוש/ה מנה"ח עצמאי/ת עד מאזן - תל אביב

לחברה טכנולוגית דרוש/ה מנה"ח עצמאי/ת עד מאזן - תל אביב

חבר הון אנושי

03/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית דרוש/ה מנה"ח עצמאי/ת עד מאזן
משרה מלאה - א-ה 08:00-16:30
תשלומים ודיווחים למוסדות (856, מע"מ, מס נכנסה, בט"ל).
התאמות ספקים/ לקוחות
התאמות בנק והתאמות כרטיסי אשראי
עבודה עם מערכת רב-מטבעית
ניתוח יתרות וכרטיסים
רישום חשבוניות
רישום הוצאות, פקודות יומן
הזנת תשלומים בבנקים
בקרה על תהליכים וכיוב’
דרישות:
דרישות המשרה:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 או 3
- נסיון קודם כמנהל/ת חשבונות יחיד/ה
- היכרות עם חשבשבת, SAP פריוריטי
- אנגלית- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00876
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג /ת גבייה 13,000 ש"ח

נציג /ת גבייה 13,000 ש"ח

חברה דיסקרטית

03/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה
תיאור התפקיד:
גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים.
מעקב גבייה שוטפת.
התאמות כרטיסים
ניהול אובליגו.
מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה

שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות.
מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון
שליטה באקסל.
אנגלית ברמה טובה מאד.
יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: J-3166
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח לתפקיד ניהולי בחטיבת המס

רו"ח לתפקיד ניהולי בחטיבת המס

Deloitte

03/07/2025

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רואה חשבון לחטיבת המס לתפקיד ניהולי – למחלקת ה- BPS.

מחלקת ה BPS היא מחלקה ייחודית שמבצעת פרוייקטים מתקדמים וייחודים עם לקוחות בינלאומיים גדולים. במסגרת התפקיד משתמשים בכלים טכנולוגיים ומערכות חדשות. עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי.

במסגרת התפקיד:
  • פיקוח על הנה"ח, אחריות על מערך הדיווחים החודשיים לרשויות המס והמע"מ של חברות בינלאומיות הפועלות בישראל.
  • פיקוח וידע בהכנת תלושי שכר, לרבות שכר של עובדים זרים / מומחי חוץ.
  • הכנת דוחות כספיים ודוחות מס וליווי ותמיכה של לקוחות בתהליך של הביקורת רואי החשבון המבקרים.

* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • רו"ח מוסמך- חובה
  • ניסיון תעסוקתי במחלקת הביקורת של 4 שנים
  • ניסון של שנתיים לפחות כחשב שניהל מנהלת חשבונות.
  • ניסיון ניהולי קודם - חובה
  • ניסיון והבנה בפיקוח על הנה"ח והכנת תלושי שכר – חובה
  • בקיאות בחוקי מס ומע"מ וביישום של הוראות ניהול ספרים
  • ידע בתקני דיווח כספי בינלאומי (IFRS) - יתרון
  • אנגלית ברמה גבוהה, כתיבה, קריאה ודיבור - חובה
  • יכולת לימוד עצמאית, יכולת עבודה בצוות ומוטיבציה רבה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00449
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה גזבר/ית לחברה מצליחה בתחום האנרגיה- הרצליה

דרוש/ה גזבר/ית לחברה מצליחה בתחום האנרגיה- הרצליה

JobShop

03/07/2025

תיאור תפקיד:

לחברה יציבה וצומחת בתחום האנרגיה בהרצליה פיתוח דרושה גזברית עם ניסיון קודם לעבודה מגוונת מול בנקים ולקוחות.
המשרה כוללת אחריות תפעולית על תזרים, ניהול קשרים פיננסיים שוטפים, וטיפול בגבייה ותשלומים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:

- ניסיון של לפחות 3 שנים כגזבר/ית – חובה
- זמינות מידית – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1445
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

קבוצת פילת

03/07/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת פילת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 - החלפה לחל"ד ל-9 חודשים עם אופציה טובה למשרה קבועה.
עבודה בצוות מגובש ומקצועי, הנה"ח שוטפת, ספקים, חשבוניות, תיאום בנקים ועוד.
משרה מלאה בפתח תקווה.
דרישות:
בוגר/ת לימודי הנה"ח סוג 1+2
לפחות 4 שנות ניסיון
תקתקנות
יסודיות
שימת לב לפרטים
יכולת עבודה בצוות
שימת לב לפרטים
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 1267
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחב' תקשורת דרוש\ה מנה"ח עד מאזן - זמני\ת - כנות

לחב' תקשורת דרוש\ה מנה"ח עד מאזן - זמני\ת - כנות

חבר הון אנושי

03/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת דרוש\ה מנה"ח עד מאזן - להחלפה לחל"ד - בכנות
זמני - כ - 8 חודשים
משרה מלאה - א-ה

הנהלת חשבונות מ א-ת
רישום חשבוניות ותשלום לספקים בארץ ובחו״ל
ניהול חשבונות בנק בש"ח ומט"ח
ניהול חשבונות קופות (שיקים, מזומנים, כרטיסי אשראי)
התאמות בנקים, כ״א, ספקים
דיווחים ותשלומים למוסדות
רישום פקודת שכר
פקודות נוספות
סגירה למאזן והעברת החומר לרו״ח
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – יתרון
ניסיון בתוכנת SAP \ פריוריטי - חובה
תעודת חשב/ת שכר – יתרון משמעותי
ניסיון לפחות 5 -4 שנים בהנה"ח בחברות – חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00885
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לחברת הייטק מובילה בת"א - זמינות מידית

מנהל/ת חשבונות לחברת הייטק מובילה בת"א - זמינות מידית

Schindler - Your Finance Team

03/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות לחב' הייטק מובילה בתל אביב - זמינות מידית/ משרה מלאה
אם את/ה בעל/ת ניסיון של שנתיים-שלוש בהנהלת חשבונות - זה התפקיד בשבילך!
התפקיד כולל  טיפול שוטף בהנהח"ש לרבות עבודה מול רו"ח חיצוני וסגירת חודש.
משרה מלאה, אפשרות לעבודה היברידית.
מיקום - תל אביב , סביבת עבודה צעירה וכיפית
דרישות:
ניסיון של 2-4 שנים בהנהלת חשבונות
שליטה בתוכנת פריורטי ובאקסל
יכולת עבודה בצוות
בעל/ת רמה אישית גבוהה, ראש גדול ויכולת ירידה לפרטים

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00066
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות סוג 2

מנהל/ת חשבונות סוג 2

HR Key

03/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת רוסית לחברת סטרטאפ בתחום הדיגיטל – עבודה היברידית ובהמשך הרוב מהבית!

לחברת סטרטאפ מובילה בתחום הדיגיטל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות דובר/ת 3 שפות (עברית אנגלית, רוסית - חובה!) מנוסה עם יכולת עבודה עצמאית להצטרף לצוות משפחתי.
מושלם למי שיש לו/ה ניסיון קודם ממשרד רו"ח ,דובר/ת שפות ורוצה לעשות מקפצה בקריירה ולעבוד בסביבה גלובלית! 

מה בתפקיד?
· הכנת דוחות חודשים - הכנת דוחות נוכחות, דוחות נסיעה, תשלומים לספקים.
· עבודה מול חו"ל - התקשרויות מול חברות סליקה ובנקים, עבודה מול רו"ח, דירקטורים.
· הכנת תיק קבלות חודשי להנהלת החשבונות החיצוני.
· תקשורת שוטפות מול הבנקים בארץ.
· אישורי תקציב על הוצאות שוטפות (הוצאות משרד שונות וכדומה).
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1+2 - חובה! 
ניסיון 5 שנים ממשרד רו"ח /או חברה בינלאומית קטנה – חובה.
שליטה טובה בשפות: עברית, אנגלית ורוסית - חובה, חובה! 
שליטה בתוכנות הנה"ח כמו פריוריטי - יתרון משמעותי!
אקסל ברמה טובה - חובה!

תנאים:
בתקופת החפיפה: עבודה במשרה מלאה של 3 ימים במשרדי החברה בגבעתיים + יומיים מהבית ,
בעתיד תיתכן הרחבה לעבודה מהבית!
תנאים טובים ונוחים למתאימים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות

מנהלת חשבונות

אנטריפוינט

03/07/2025

תיאור תפקיד:

מנהל/ת חשבונות ספקים (מומחה/ית מע"מ) – משרה זמנית
תיאור התפקיד
חברה גלובלית מובילה מחפשת מנהל/ת חשבונות ספקים המתמחה במע"מ לתמיכה בדרישות הציות והדיווח המלאות של חוקי המע"מ בישראל. המועמד/ת יהיה/תה אחראי/ת על ניהול תהליכי המע"מ מקצה לקצה, עבודה מול רשויות המס והבטחת עמידה במדיניות החברה ובחוקים המקומיים.
תחומי אחריות:
    חישוב, תשלום והגשת דיווחי מע"מ חודשיים ושנתיים בהתאם לדרישות החוק.
    ניתוח ובקרה של נתוני עסקאות להבטחת תאימות לחוקי המע"מ ולמדיניות הפנימית.
    עבודה שוטפת עם צוותים פנימיים כגון הנהלת חשבונות, ספקים, לקוחות וגזברות לשיפור תהליכי הציות.
    ניהול וליווי ביקורות ושומות מס, כולל הכנת תיעוד מלא ומדויק לרשויות המס.
    התאמת דוחות מס לספרים הכספיים וניהול חשבונאות מס.
    תחזוקת רשומות ועדכון נתונים במערכת ERP (Priority).
    סיוע לצוותים העסקיים ולמחלקות משפטיות במתן מידע ונתונים תקופתיים.
    יצירת תהליכי עבודה ותיעוד תהליכים ועדכונם באופן שוטף.
דרישות:
דרישות התפקיד:
    מנהל/ת חשבונות סוג 3.
    לפחות 5 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות בחברה גלובלית (200 עובדים ומעלה).
    ניסיון מוכח בניהול חשבונות ספקים.
    ידע מעמיק בדרישות חוקי המס בישראל.
    יכולת עבודה בצוות וכישורים בין-אישיים מעולים.
    שליטה מלאה באנגלית ובעברית (קריאה, כתיבה ודיבור).
    ניסיון בעבודה עם מערכות ERP (Priority/SAP/Oracle) – חובה.
    שליטה בתוכנות Microsoft Office (Word, Excel).
יתרונות:
    גישה של עבודת צוות, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
    תשומת לב לפרטים ויכולת ארגון גבוהה.
היקף המשרה:
משרה זמנית לשנה עם אופציה להארכה.
מיקום: חיפה, ישראל.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 5223
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת - ליד נתניה- שכר מעולה!

מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת - ליד נתניה- שכר מעולה!

Unilink - יונילינק

03/07/2025

תיאור תפקיד:
חברה גדולה בקיבוץ יקום מחפשת מנהל/ת חשבונות סוג 3 .
זו ההזדמנות להיכנס לתפקיד מעניין ומפתח בחברה גדולה, נעימה ועם שכר גבוה!
מחפשים מישהו/י לביצוע התאמות ספקים, לקוחות ובנקים, סיוע בטיוב נתונים ובפרויקטים של מערכת ERP, וגיבוי להנה"ח ראשית.
דרישות:
* תעודת הנה"ח סוג 3\2  מדופלם/ת – חובה.

* עד 4 שנות ניסיון בהנה"ח עד מאזן – חובה.

* שליטה ברמה גבוהה ב-Excel וביישומי Office.

* יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ועבודת צוות.

* יכולת הובלת משימות ולמידה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13901
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת חשבונות עד מאזן

מנהל.ת חשבונות עד מאזן

המימד השלישי גיוס והשמה 2

03/07/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות בתחום הבנייה והתשתיות דרוש/ה מנהלת חשבונות עד מאזן
· טיפול בדיווח למוסדות (ביטוח לאומי ומס הכנסה)
· שכר- רישום פקודות שכר והתאמתן לטופס 126
· טיפול בערבויות
· ניהול הלוואות החברה
· מכתבי אשראי דקומנטרי- יתרון למי שיש את הניסיון
· טיפול בספקי חו"ל
· עיקולים
· שעבודים
· ביטוחים
דרישות:
תעודת מנהלת חשבונות סוג 2-חובה, יתרון לסוג 3
ניסיון בתפקיד דומה של לפחות 3 שנים
ידע בפריורטי ואקסל- חובה
אנגלית ברמה טובה – חובה
ניסיון בדיווח למוסדות ופקודות שכר- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19181
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לארגון גדול

מנהל/ת חשבונות לארגון גדול

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

04/07/2025

תיאור תפקיד:
-התאמות בנקים, רישום ופקודות יומן הכנה וסגירות למאזן
 -תפעול עמלות סוכנים וביצוע בקרות על כרטיסי סוכן
-מענה לסוכנים ומתן מידע בנושא עמלות
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות 1+2 (סוג 3- יתרון)
- ניסיון של 2-5 שנים בהנהלת חשבונות
- אקסל ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-208436537
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!