חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חיפוש עבודה בטבריה והכנרת מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי הצפון. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור הצפון: קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן.

חברות מגייסות

קבוצת ברן AC נכסים מכון תימה TMH

8 - 1 מתוך 8

דרושים בטבריה והכנרת- משרות פנויות: Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
BMC

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

BMC is looking for a technical support analyst who is customer focused and technically skilled.
The Technical Support Analyst is responsible for working with customers to diagnose, troubleshoot, debug and resolve product issues of moderate scope.
This individual takes ownership of and exercises judgment within defined procedures and practices to determine appropriate actions to resolve customer issues.

Primary Responsibilities:
  • Ensure customer success and satisfaction by providing solutions to complex technical problems remotely via web and phone support.
  • Recreate and simulate customer scenarios.
  • Manage product problems through support analysis sessions.
  • Work directly with R&D to resolve complex support problems
  • Provide Introductory Training to customers when upon call.
  • Review and approve cases according to the escalation procedure.
  • Prepare for and supports new products within the technical area.
  • Include product documentation review and revisions.
  • Work on customer support related projects as assigned.
  • Test resolutions provided by development and package for release to customers.

דרישות:

Qualifications:
  • Experience supporting software products in a software company environment, with demonstrable knowledge of support processes and procedures, as well as a proven ability to design practical solutions to technical support problems.
  • Experience in debugging with software development tools.
  • Applications administration and troubleshooting.
  • Must be a highly motivated, independent and flexible person with the strong team directed abilities and a collaborative Whatever it takes attitude.
  • Ability to duplicate a customer's specific software error to define the cause.
  • Must have strong verbal and written communication skills for technical presentations, product demonstrations, answering technical questions, and customer follow-up.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00141
 
 
Gtech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה בתל אביב אנו מחפשים תומכים טכניים למתן שירותי תמיכה למשתמשי חומרה ותוכנה בארגון ברמה יומיומית.
הטמעת מוצרי חומרה ותוכנה בהתאם להנחיות החברה. אבחון של תקלות מרחוק ומתן פתרון בהתאם. היכרות מעמיקה עם תקלות מורכבות ברמות הפיתוח ומערכות הפעלה של התוכנה.

דרישות:

- ניסיון בתמיכה פנים ארגונית[ארגון דול]- חובה
- ניסיון במתן תמיכה במערכות מסחר בניירות ערך- יתרון משמעותי
- רמת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, לויאליות.
- עבודה במשמרות, זמינות למשרה מלאה.

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-01154
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה ביטחונית אשר ממוקמת בצפון דרוש /ה איש/אשת Help Desk.
להשתלבות במוקד השירות והתמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות.

דרישות:

בעל /ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכני טלפוני.
בעל /ת ניסיון בפתרון בתקלות משתמשים/ות בעמדות קצה.
בעל /ת ניסיון בפתרון תקלות במערכות הפעלה.
בעל /ת ניסיון בפתרון תקלות בחבילות Office של חברת Microsoft.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-208436375
 
 
מיינד-יו בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Monitor and respond quickly and effectively to requests received through the IT helpdesk system.
Monitor Service Desk software for tickets assigned to the queue and process first-in first-out based on priority. Handling phone call’s and priorities them according the workload.
Administration and internal support of PC’s, printers, servers and related equipment.
End user support, license tracking and performing PC maintenance, upgrades and configurations.
Follow up with employees, provide feedback and provide problem resolution.
Assist with on boarding of new users.
Install, test and configure new workstations, peripheral equipment and software.
Manage PC setup and deployment for new employees using standard hardware, images and software Assign users and computers to proper groups in Active Directory.
Perform timely workstation hardware and software upgrades as required.

דרישות:

VM environment experience
SCCM knowledge\experience
Working knowledge of help desk and remote control software.
Minimum of 3 years of progressive experience in a helpdesk support role required, specifically with Windows 8/10/2012/2016/2019 operating systems.
Solid understanding of networking principals.
Solid understanding of email functionality (Exchange\365).
Experience supporting mobile devices and mobile corporate email and unified communications.
Experian

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-06695
 
 
קבוצת יעל - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת למשרה מלאה במוסד פיננסי מוביל בתל אביב.

דרישות:

ידע מוכח במערכות הפעלה WINDOWS (כולל SERVER )
ידע מוכח ביישומי MS OFFICE (כולל OUTLOOK)
ניסיון מוכח בעבודה עם VMWARE
ניסיון בניהול משתמשים בAD
ניסיון בניהול מרכזייה AVAYA - יתרון משמעותי
ניסיון תמיכה בציוד רשת ומדפסות
הכרות עם מערכות ניטור ושליטה מרחוק
הכרות עם מערכות NAC

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-12591
 
 
נישה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המפתחת מוצר מוביל בתחום של אלבומי תמונות אשר ממוקמת באיזור הצפון דרוש/ה איש\אשת Help Desk עם נסיון בתמיכת לMAC

דרישות:

לפחות 3 שנות נסיון בתמיכת למערכות Windows-חובה
לפחות 3 שנות נסיון בתמיכת למערכות MAC -חובה
הבנה ב Mobile -עדיפות גבוהה

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

373044
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת GENIE המובילה בתחומה מחפשת עובדים/ות טובים/ות לפני הכול.
לאיזור הצפון והמרכז דרושים/ות מנהלי/ות רשת למשרה מלאה.
המתאימים /ות ייהנו מעבודה באווירה כיפית ואפשרויות קידום מקצועי.

דרישות:

  • לפחות שנתיים ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
  • שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office
  • ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
  • ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
  • הסמכות רלוונטיות - יתרון.
  • שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
  • תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  •  המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-5
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מוכן/ה לעוף רחוק? מרגיש /ה שהשמיים הם לא הגבול? כנראה שמקומך איתנו.
חברת GENIE המובילה בתחומה מחפשת אנשי תמיכה טכנית במרכז ובצפון.
העבודה מול לקוחות עסקיים במערכות מיחשוב מתקדמות.
אפשרויות רבות לקידום מקצועי.

דרישות:

  • לפחות שנה ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
  • שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office 
  • ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
  • ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
  • הסמכות רלוונטיות - יתרון משמעותי.
  • שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
  • תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-4
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin