תיאור תפקיד:
לחברה מובילה עם פעילות גלובלית דרוש.ה SENIOR FP A להובלת תהליכי תקציב, בקרה וניתוח כלכלי מעמיק. תחומי אחריות: בנייה והובלה של תקציב שנתי ותקרה תקציבית הקמה והטמעה של מערכות תקציב ובקרה ארגונית עבודה עם מערכות וכלי BI הובלת תהליכים ויישום בניית דוחות ואיחוד נתונים כספיים ותפעוליים ביצוע ניתוחים כלכליים מורכבים ותמיכה בקבלת החלטות עבודה שוטפת עם ממשקים בחו"ל אנגלית ברמה גבוהה משרה מלאה בתנאים מעולים!!
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים חובה תואר שני יתרון ניסיון של 2-4 שנים ככלכלן/ית FP A חובה ניסיון בהקמה והטמעה של מערכות תקציב ובקרה חובה שליטה בכלי BI (Power BI / Tableau / אחרים) חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד חובה ניסיון בחברת הייטק יצרנית יתרון משמעותי יכולת ניתוח גבוהה, חשיבה עסקית וראייה מערכתית הצטרפות לצוות הנהלה צעיר ודינמי בחברה בצמיחה הזדמנות לבנות תשתית כלכלית מהיסוד ולהשפיע באמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01362
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית וגלובלית מובילה המפתחת ומספקת פתרונות מתקדמים בתחומי הביטחון, תשתיות ותקשורת דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה. אנו מחפשים כלכלן/ית מוכשר/ת ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות הכלכלי שלנו. המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה בעל/ת ידע וניסיון בתחום הכלכלה. תפקיד זה מציע הזדמנות מצוינת לכלכלן/ית להתפתח ולהרחיב את מיומנויותיו/ה. אחריות עיקרית:
- בניית תחזיות ותקציב שנתי לפרויקטי החברה. - אחריות על מעקב שוטף של תקציב מול ביצוע. - שליטה וניהול תקציב הפרויקט יחד עם מנהל הפרויקט תוך הצגת הנתונים לרמות הממונות. - הובלת פרויקטים ותהליכים כלכליים במערכת ה-ERP, כולל פיתוח כלים ודו"חות מעקב. - ניהול תהליכי אינטגרציה וממשקים בין פלטפורמת התקציב למערכות ה-ERP/HR.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים - חובה. - ניסיון בבניית תקציב ובקרה. - ידע וניסיון בעבודה במערכת פריוריטי- יתרון. - אקסל - שליטה מלאה. - הכרת התחום החשבונאי – יתרון משמעותי. - בעל/ת יכולת למידה עצמית גבוהה. - בעל/ת יכולות אנליטיות גבוהות, כושר איסוף מידע, ניתוח נתונים ובקרה. - אסרטיביות, ראש גדול ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1140
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בי.די.או מגייסת מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה לחברה הכלכלית רמת גן, המקדמת פרויקטים יזמיים וכלכליים בתחומי הנדל"ן, חניונים, אנרגיה מתחדשת ושילוט, תוך התמקדות בפיתוח אסטרטגי של מתחם הבורסה, שכונות חדשות ואזור ההייטק בעיר. תחומי אחריות ודרישות התפקיד: - ייזום, ניהול והובלה של תהליכי פיתוח עסקי ואסטרטגי למיצוי משאבים עירוניים וכלכליים. - איתור, ייזום והובלה של מהלכים עסקיים ופרויקטים מניבים בתחומי הנדל"ן. - ניהול ותפעול מערכי חניונים ושילוט עירוניים. - קידום פעילויות בתחום האנרגיה המתחדשת ויצירת מנועי צמיחה. - גיבוש תקציב וניהול כלל פעילות הפיתוח העסקי של החברה. - ניתוח מגמות במרחב העירוני וגיבוש מענה אסטרטגי. - זיהוי צרכים עירוניים והובלת תוכניות אב ואסטרטגיות. - גיבוש והובלת שיתופי פעולה עם גורמי העירייה. - איתור חסמים ומציאת פתרונות הנוגעים לפיתוח ותחזוקת שירותים עירוניים. - סיוע למנכ"ל במשימות בתחום הפיתוח העסקי.
דרישות:
השכלה וניסיון מקצועי: השכלה: תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: הנדסה, מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, שמאות מקרקעין, תעשייה וניהול, עריכת דין, או ראיית חשבון. ניסיון: לפחות 5 שנים במצטבר בתחומים הבאים: ייזום פרויקטים כלכליים, ניהול פיתוח עסקי או ניהול תוכניות אסטרטגיות בארגון בהיקף עסקים משמעותי (מעל 30 מיליון ש"ח). יתרון: ניסיון בממשק ציבורי-עסקי, וניסיון בתחומי נדל"ן, חניונים או אנרגיה. כישורים אישיים: - כישורי יזמות, חשיבה יצירתית ועצמאות. - יכולת הנעת פרויקטים בקצב גבוה וביעילות. - התמדה, נחישות, אחריות ואסרטיביות. - יכולת הנעת תהליכים ויחסי אנוש מעולים. - הבנה בפוליטיקה ארגונית. - יכולת ארגון ותכנון משימות, תוך עמידה בלוחות זמנים. - יכולת עבודה בעומס ובמקביל במספר תחומי תוכן. - אמינות ומהימנות. היקף משרה: 80%.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה במשק הישראלי, אני מגייסת מנהל/ת אגף כלכלה. אחריות על ניהול אגף הכלכלה בחברה, הובלת תהליכי תכנון, תקצוב, בקרה וניתוח כלכלי, דיווחים וסקירות כלכליות ומתן מענה כולל להנהלת החברה בקבלת החלטות עסקיות ואסטרטגיות. דיווח לסמנכ"ל ראיית התמונה הכוללת של הקבוצה, ניהול ובקרה על יישום התכנית העסקית ותקציב הקבוצה- בנייה, בקרה ותחזיות שוטפות. אחריות על דיווחים כלכליים להנהלת החברה ולבעלים. תיאור התפקיד: ראייה מערכתית, אסטרטגית וכוללת של הקבוצה – זיהוי מגמות והצפת תובנות עסקיות, בנייה ויישום מסגרת תקציב לפעילות הקבוצה והחברות, בניית מודלים כלכליים לפעילויות שוטפות ותכניות עסקיות. ניהול 3 מחלקות של כלכלנים, עבודה שוטפת מול ממשקים מרובים, כולל עבודה ישירה מול ההנהלה הבכירה. בקרה על תכניות העבודה, בנייה ושיפור מתודולוגיות עבודה, מערכות תומכות החלטה וכלי BI. אחריות על מצגות וסקירות להנהלת החברה.
דרישות:
יכולות אישיות ומקצועיות גבוהות בהובלת אנשים ותהליכים. תואר ראשון בכלכלה/מנה"ס/חשבונאות – חובה, תואר שני- יתרון. ניסיון בתפקיד דומה בחברה גדולה. ניסיון נרחב בבניית תקציב וביצוע תחזיות ומודלים כלכליים. יכולות גבוהות בהובלת צוות, הנעת ממשקים ועבודה מול גורמים בכירים. אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה. יכולת עבודה תחת לחץ, ריבוי משימות וסביבת עבודה משתנה, גמישות מחשבתית, מהירות ואיכות עבודה. אחריות אישית, יוזמה, עצמאות ויכולת ניהול תהליכים מקצה לקצה. תנאים מעולים למתאימים המשרה באזור השרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3264
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|