תיאור תפקיד:
Gain a deep understanding of customer and market needs Create buy-in for the product vision internally as well as with strategic customers and key partners Translate product strategy into product roadmap, detailed requirements and prototypes Scope and prioritize activities based on business and customer impact Work closely with the research, data analytics, data engineering, and data science departments to develop core detection capabilities Work closely with engineering teams to deliver with quick time-to-market and optimal resources Drive product launches including working with Sales, CSMs, Marketing, R&D with prioritized features and corresponding justification Drive market and competitive analysis Support developing the core positioning and messaging of the product Support developing sales tools and collateral Lead sales enablement activities on product positioning, messaging and new releases Act as a product evangelist to build awareness and understanding Create a plan and engage with potential and existing customers to gather ongoing feedback and requirements
דרישות:
Bachelor's degree in a related field 7+ years experience as a Product Manager in various roles - a must 5+ years of experience working in the cyber security domain Proven experience as a B2B Product Manager, ideally in a SaaS or enterprise environment Hands-on experience in managing data-driven analytics products, with a strong understanding of data platforms, analytics infrastructures, and AI-driven solutions — including the ability to shape and develop data management capabilities Proven ability to develop product strategies and effectively communicate recommendations to the executive team Solid technical background in software development for complex big data systems Strong can do approach and problem solving skills Great interpersonal skills Skilled at working effectively with cross functional teams in a matrix organization Excellent written and verbal communication skills Good intuition for UX and design aesthetic Experience within the Automotive and Mobility industry - an advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
972672
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
ליישם את התוכנית השיווקית על-מנת לחזק את תדמית המותג, לשמר את לקוחות המותג הקיימים ולייצר העדפה וביקוש למותג בקרב לקוחות פוטנציאליים. תיאור התפקיד:קריירה בשיווק מתחילה אצלנו! זו ההזדמנות שלך לקחת חלק בהובלת אחד המותגים האהובים והמשפיעים בשוק הרכב. יישום אסטרטגיות השיווק והפרסום של המותג והוצאה לפועל של תוכניות העבודה ניהול והובלת פעילות שיווקית מקצה לקצה, קמפיינים וקידום שוטף ATL ו-BTL ייזום רעיונות חדשים עבודה שוטפת מול משרדי הפרסום, המדיה, הדיגיטל והסושיאל - אונליין ואופליין, יח"צ והפקה עבודה שוטפת והנעת ממשקים פנים ארגוניים (חטיבות המכר, מוצר, טכנולוגיות, רכש, כספים וכו') אחריות על יישום אפקטיבי ויעיל של הפעילויות והחומרים השיווקיים של המותג, ושותפות בשלבי החשיבה והאפיון תמיכה ואחריות על הנכסים הדיגיטליים של המותג, בשיתוף עם מנהל/ת הנכסים הדיגיטליים בשיווק תמיכה וניהול כנסים, אירועים ומתנות ללקוחות האסטרטגיים של החברה אחריות לבקרת תקציב השיווק והפרסום של המותג
דרישות:
תואר ראשון;רלוונטי - חובה ניסיון של שנתיים בתחום השיווק והפרסום - חובה ניסיון בעבודה מרובת ממשקים ו/או בארגון - חובה ניסיון בשיווק ופרסום דיגיטלי - יתרון ניסיון בעבודה ממשרד פרסום או בצד הלקוח (חברה מסחרית) - יתרון מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4256
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה מוכרת בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל/ת מותג במשרה מלאה. תפקיד יחיד בארגון, עבודה מול ספקים (משרדי פרסום, קמפיינר, גרפיקה וכו), אחריות על גאנט, אסטרטגיה, כתיבת תוכן, תסריטי שיחה, אחריות על הדיגיטל, ניהול המדיות השונות, לידים ועוד. העבודה במשרה מלאה, ממשרדי הקליניקה בהרצליה פיתוח.
דרישות:
ניסיון של שנתיים -שלוש בתפקיד דומה ידע נרחב בלידים ניסיון בכתיבת תוכן ניסיון בעבודה מול ספקים השכלה רלוונטית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00064
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מוצרי הצריכה דרוש/ה מנהל/ת תחום שיווק וטרייד בניית האסטרטגיה העסקית והשיווקית של המותג כולל תכנית עבודה שנתית, בשיתוף הספקים למותגים הבינלאומיים 2. ניהול כל תמהיל השיווק – מיתוג, אריזה, תמחור, פרסום ושיווק וכו 3. ניהול עסקי של המותג – אחריות ליעדי מכירות, נתחי שוק ורווחיות 4. יישום והוצאה לפועל של תכנית השיווק השנתית כולל: א. השקת מוצרים חדשים ב. תכנון ומעקב פעילות המבצעים ותקציב ההנחות מול מחלקת השופר ג. ניהול התקשורת השיווקית (ופרסום, יחסי ציבור, קד"מ) תוך עמידה בתקציב ההוצאות ד. ניהול ממשקי שרשרת אספקה – תחזיות מכירה, מעקב רמות מלאי , מעקב זמינות למכירה וכו' ה. הכרות מעמיקה עם הצרכן , הקטגוריות המתחרים 5. עבודה מול המפעלים והספקים הבינלאומיים – תכנון ופיתוח חדשנות, יבוא והתנהלות שוטפת, איתור הזדמנויות חדשות למותג.
דרישות:
א. ניסיון בעולמות FMCG ועבודה בשוק הקמעונאות הישראלי – חובה ב. שליטה מלאה בשפה האנגלית כולל יכולת ניסוח עצמאית ג. ניסיון קודם בבניית תוכניות שיווק, ניהול תקציב, ניהול תמחיר ד. בעל/ת יכולת ניהולית- התווית תכנית עבודה, משימות ולו"ז, אחריות וסמכות, הגדרת ציפיות ברורה, העברת משוב וכו' ה. ניסיון בעולם הטריידמרקטינג וניהול ממשקים עם מערכות סחר ומכירות ו. מוביל/ה ז. בעל/ת יכולת ניתוח וחשיבה כמותית טובה ח. אוריינטציה עסקית והבנה מסחרית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19456
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת הצלחת לקוח פרנקלין קובי לפעילות FranklinCovey בישראל – להרחבת השפעה והטמעת תכנים מובילים בשוק תובילו פניות יזומות לארגונים – תיאום פגישות, יצירת עניין וסגירת הזדמנויות תשתתפו בפגישות עם לקוחות, תציגו את התכנים ותלוו תהליכים תעברו הדרכות ותוכלו להנחות בעצמכם – בהתאם לקצב ההתקדמות תשתתפו במאמצי שיווק דיגיטליים – כתיבת תוכן, ניהול קמפיינים, עבודה בלינקדאין תהיו חלק מצוות קטן ואיכותי, עם הרבה מקום ליוזמה והשפעה משרה הברידית באיזור המרכז
דרישות:
זיקה לתפקידי שיווק, פיתוח עסקי, מכירות או הדרכה תואר ראשון תקשורת בינאישית מעולה ויכולת פרזנטטיבית גבוהה חיבור אמיתי לעולמות של פיתוח אישי / מנהיגות / השפעה חיובית יכולת לימוד גבוהה – לא נדרש ניסיון קודם בהדרכה או ייעוץ, רק נכונות להתפתח אנגלית טובה מאוד – חלק מהחומרים באנגלית יתרון: ניסיון מול מגזר ארגוני / ציבורי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
962760
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
כלמוביל, החברה המובילה בענף הרכב בישראל, מחפשת מנהל/ת מותג B2B לתחום צומח ומעניין.
תפקיד דינמי עם אחריות, פוטנציאל להתפתחות מקצועית, והזדמנות נדירה להתמקצע בעולם ה-B2B בארגון גדול, יציב וחדשני. איך יראה היום שלך?• הוצאה לפועל של התקשורת השיווקית של המותג, בערוצים המדיה השונים (כולל סושיאל) לטובת יצירת ביקושים שוטפים וחיזוק העדפה למותג • אחריות על ניהול קמפיינים ו- always on בפלטפורמות השונות, מהגדרת הבריף דרך בקרה ועד לסיכום וניתוח התוצאות • חיבור לחטיבה העסקית והיכרות הפעילות והאתגרים תוך ייזום פעילויות שיווקיות מותאמות • הוצאה לפועל של פעילויות BTL אירועי השקות, אירועי לקוחות, אירועי ימי מכירות פעילויות קד"מ ונראות אולמות • ניתוח דוחות שוטפים מהמערכות הקיימות והפקת תובנות • נכסים דיגיטליים – אחריות על תוכן, שותפות בתהליכים עסקיים והמשך התפתחות הנכסים להגדלה עקבית של האפקטיביות. • חווית לקוח – שותפות באפיון ויישום מסעות לקוח דיגיטליים ופיזיים • תקציב - תפעול שוטף וביצוע בקרה חודשית
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי -חובה ניסיון של כשנתיים- שלוש בתחום השיווק/פרסום- חובה ניסיון בעבודה מארגון גדול או מרובה ממשקים – יתרון ניסיון מוכח של שנתיים בניהול קמפיינים דיגיטליים ומסעות לקוח – יתרון משרה מלאה בראש העין ( ימי ג’ מהבית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4150
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|