תיאור תפקיד:
Gain a deep understanding of customer and market needs Create buy-in for the product vision internally as well as with strategic customers and key partners Translate product strategy into product roadmap, detailed requirements and prototypes Scope and prioritize activities based on business and customer impact Work closely with the research, data analytics, data engineering, and data science departments to develop core detection capabilities Work closely with engineering teams to deliver with quick time-to-market and optimal resources Drive product launches including working with Sales, CSMs, Marketing, R&D with prioritized features and corresponding justification Drive market and competitive analysis Support developing the core positioning and messaging of the product Support developing sales tools and collateral Lead sales enablement activities on product positioning, messaging and new releases Act as a product evangelist to build awareness and understanding Create a plan and engage with potential and existing customers to gather ongoing feedback and requirements
דרישות:
Bachelor's degree in a related field 7+ years experience as a Product Manager in various roles - a must 5+ years of experience working in the cyber security domain Proven experience as a B2B Product Manager, ideally in a SaaS or enterprise environment Hands-on experience in managing data-driven analytics products, with a strong understanding of data platforms, analytics infrastructures, and AI-driven solutions — including the ability to shape and develop data management capabilities Proven ability to develop product strategies and effectively communicate recommendations to the executive team Solid technical background in software development for complex big data systems Strong can do approach and problem solving skills Great interpersonal skills Skilled at working effectively with cross functional teams in a matrix organization Excellent written and verbal communication skills Good intuition for UX and design aesthetic Experience within the Automotive and Mobility industry - an advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
972672
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת מוקד מכירת קורסים מטרת התפקידהובלת מוקד המכירות להשגת יעדי גיוס סטודנטיות לבית הספר, תוך ניתוח שוטף של ביצועים, שיפור תהליכי מכירה, וניהול מקצועי של הצוות. תחומי אחריותניהול והנעת צוות מכירות (טלפוני ופרונטלי) לעמידה ביעדים חודשיים ושנתיים הקמה, יישום ובקרה של תהליכי עבודה ותסריטי שיחה במוקד ניתוח נתוני מכירה, יחס המרה, מקורות לידים וביצועים לפי נציג הפקת דוחות תקופתיים ממערכות CRM / BI והסקת מסקנות אופרטיביות זיהוי צווארי בקבוק בתהליך המכירה והובלת פתרונות לשיפור עבודה שוטפת מול מחלקת השיווק: סנכרון קמפיינים, איכות לידים, תזמון שיחות ביצוע שיחות ניהול, הדרכות, וחניכות אישיות גיוס, קליטה והכשרת נציגות חדשות בניית מודלים של בונוסים, תמריצים ויעדי צוות ניהול תחזית מכירה על בסיס יעדי החברה דרישות חובהניסיון של 4+ שנים בניהול מוקד מכירות ניסיון מוכח בהובלת צוותים לעמידה ביעדים שליטה מעשית במערכות CRM, Excel מתקדם, וכלים לניתוח ביצועים ניסיון בניתוח דאטה עסקי והסקת תובנות תפעוליות כישורי הדרכה, הנעה ומעקב אישי אחר ביצועי נציגות כושר ביטוי גבוה, אסרטיביות ותודעת שירות מעולה יתרונות משמעותייםניסיון בניהול מוקד מכירת קורסים / הכשרות ניסיון בעבודה בסביבה מרובת ממשקים שליטה במערכות: Call Marker , CommBox, Priorit
דרישות:
ניסיון של 4+ שנים בניהול מוקד מכירות ניסיון מוכח בהובלת צוותים לעמידה ביעדים שליטה מעשית במערכות CRM, Excel מתקדם, וכלים לניתוח ביצועים ניסיון בניתוח דאטה עסקי והסקת תובנות תפעוליות כישורי הדרכה, הנעה ומעקב אישי אחר ביצועי נציגות כושר ביטוי גבוה, אסרטיביות ותודעת שירות מעולה יתרונות משמעותייםניסיון בניהול מוקד מכירת קורסים / הכשרות ניסיון בעבודה בסביבה מרובת ממשקים שליטה במערכות: Call Marker , CommBox, Priorit
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01407
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מוצרי הצריכה דרוש/ה מנהל/ת תחום שיווק וטרייד בניית האסטרטגיה העסקית והשיווקית של המותג כולל תכנית עבודה שנתית, בשיתוף הספקים למותגים הבינלאומיים 2. ניהול כל תמהיל השיווק – מיתוג, אריזה, תמחור, פרסום ושיווק וכו 3. ניהול עסקי של המותג – אחריות ליעדי מכירות, נתחי שוק ורווחיות 4. יישום והוצאה לפועל של תכנית השיווק השנתית כולל: א. השקת מוצרים חדשים ב. תכנון ומעקב פעילות המבצעים ותקציב ההנחות מול מחלקת השופר ג. ניהול התקשורת השיווקית (ופרסום, יחסי ציבור, קד"מ) תוך עמידה בתקציב ההוצאות ד. ניהול ממשקי שרשרת אספקה – תחזיות מכירה, מעקב רמות מלאי , מעקב זמינות למכירה וכו' ה. הכרות מעמיקה עם הצרכן , הקטגוריות המתחרים 5. עבודה מול המפעלים והספקים הבינלאומיים – תכנון ופיתוח חדשנות, יבוא והתנהלות שוטפת, איתור הזדמנויות חדשות למותג.
דרישות:
א. ניסיון בעולמות FMCG ועבודה בשוק הקמעונאות הישראלי – חובה ב. שליטה מלאה בשפה האנגלית כולל יכולת ניסוח עצמאית ג. ניסיון קודם בבניית תוכניות שיווק, ניהול תקציב, ניהול תמחיר ד. בעל/ת יכולת ניהולית- התווית תכנית עבודה, משימות ולו"ז, אחריות וסמכות, הגדרת ציפיות ברורה, העברת משוב וכו' ה. ניסיון בעולם הטריידמרקטינג וניהול ממשקים עם מערכות סחר ומכירות ו. מוביל/ה ז. בעל/ת יכולת ניתוח וחשיבה כמותית טובה ח. אוריינטציה עסקית והבנה מסחרית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19456
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
Gain a deep understanding of customer and market needs Create buy-in for the product vision internally as well as with strategic customers and key partners Translate product strategy into product roadmap, detailed requirements and prototypes Scope and prioritize activities based on business and customer impact Work closely with the research, data analytics, data engineering, and data science departments to develop core detection capabilities Work closely with engineering teams to deliver with quick time-to-market and optimal resources Drive product launches including working with Sales, CSMs, Marketing, R&D with prioritized features and corresponding justification Drive market and competitive analysis Support developing the core positioning and messaging of the product Support developing sales tools and collateral Lead sales enablement activities on product positioning, messaging and new releases Act as a product evangelist to build awareness and understanding Create a plan and engage with potential and existing customers to gather ongoing feedback and requirements
דרישות:
Bachelor's degree in a related field 7+ years experience as a Product Manager in various roles - a must 5+ years of experience working in the cyber security domain Proven experience as a B2B Product Manager, ideally in a SaaS or enterprise environment Hands-on experience in managing data-driven analytics products, with a strong understanding of data platforms, analytics infrastructures, and AI-driven solutions — including the ability to shape and develop data management capabilities Proven ability to develop product strategies and effectively communicate recommendations to the executive team Solid technical background in software development for complex big data systems Strong can do approach and problem solving skills Great interpersonal skills Skilled at working effectively with cross functional teams in a matrix organization Excellent written and verbal communication skills Good intuition for UX and design aesthetic Experience within the Automotive and Mobility industry - an advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
972672
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת מותג במחלקת שיווק - החלפה לחל"ד עם אופציה למכללה בתחום החינוך בתל אביב אנחנו מחפשים מנהל/ת מותג (החלפה לחל"ד) אם יש לך: ניסיון של שנתיים לפחות בשיווק ו/או פרסום, כולל ניהול תקציבים ממשרד פרסום –חובה! היכרות מעמיקה עם רשתות חברתיות, מנועי חיפוש ואתרי תוכן – חובה! יוזמה, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה תודעת שירות גבוהה ויכולת תקשורת בינאישית מצוינת כישורי כתיבה וכושר ביטוי גבוה יכולת עבודה תחת עומס ובריבוי משימות
דרישות:
תואר ראשון בשיווק ופרסום - יתרון משמעותי -ניסיון בתחום השיווק ו/או הפרסום כולל ניהול תקציבים ממשרד פרסום - לפחות שנתיים - חובה! -היכרות טובה מאוד ושליטה ברשתות החברתיות, מנועי חיפוש, אתרי תוכן וכו' - חובה -יוזמה, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא -תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית גבוהה -כישורי כתיבה וכושר ביטוי גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית באזור נתניה דרוש/ה מנהל/ת מותג. תחומי אחריות: * ניהול פעילויות המותג. * יישום אסטרטגיות מותג, כולל אחריות על התקציב. * פיתוח, יישום והוצאה לפועל של תוכנית השיווק השנתית. * ניהול הנכסים הדיגיטליים של המותג. * תקשורת שוטפת עם צוותים ומחלקות בינלאומיים ואזוריים של החברה, סוכנויות פרסום, ניהול מדיה חברתית, משרדי עיצוב, סוכנויות מדיה ויחסי ציבור. * ניטור מתמשך של ביצועים, ניתוח דוחות והכנת מצגות. * ניתוח נתוני שוק, מידע פיננסי ורווחיות. * ביצוע מחקרי שוק והעמקה בהבנת הצרכנים והמתחרים. * פיקוח על עיצוב אריזות והכנת חומרים לרשויות רגולציה. * ניהול ממשקים מורכבים, פנימיים וחיצוניים, כולל מכירות, רכש, שרשרת אספקה, פיתוח מוצרים, פרסום ועוד. משרה היברידית - יומיים מהבית. יש סיבוס. קליטה ישירה.
דרישות:
תואר ראשון – חובה. ניסיון של 1-2 שנים כ-Brand Manager – חובה. שליטה גבוהה באנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה. שליטה מלאה בתוכנות Office: Excel, PowerPoint, Word – חובה. היכרות עם תעשיית מוצרי הצריכה/ביוטי/אופנה. ניסיון בעבודה בחברות גלובליות – יתרון. היכרות עם מערכות StoreNext/C-Value – יתרון. יכולות אנליטיות גבוהות ויכולת להסיק מסקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00130
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|