שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מתאם/ת יצוא/יבוא
מתאם/ת יצוא/יבוא
מתאם/ת יצוא/יבוא
QHR
09/05/2025
תיאור תפקיד:
לחברת הנדסה גלובאלית דרוש/ה מתאמ/ת לוגיסטיקה. תחומי אחריות: הכרת שרשרת האספקה, הכרת תנאי המכר, עבודה רציפה מול עמילי מכס, עבודה מול המפעלים בחו"ל, פולואפים אחר הזמנות, טיפול בחשבוניות משלחים.
דרישות:
- ניסיון בעבודה עם עמילות מכס - חובה
- ניסיון בלוגיסטיקה – יבוא/יצוא – חובה
- שליטה באקסל
- אנגלית ברמה גבוהה – קריאה, דיבור, כתיבה
- ניסיון בעבודה עם מערכת;B1 SAP – יתרון
- אוריינטציה למערכות ממוחשבות
- דיוק, סדר וארגון
- המשרה היא משרה מלאה 8:00-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00105
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת משלוחים הממקומת באזור תעשיה מודיעין דרוש/ה נהג/ת חלוקה בעלי רישיון ג' או ב' ישן (שנת הוצאה לפני 2007) לקווים ברחבי הארץ * תנאים מעולים +רכב צמוד+בונוסים! * משרה מלאה בימים א'-ה' ללא ימי שישי
דרישות:
* רישיון ג' / ב' ישן - חובה * יתרון לבעלי ניסיון בתחום * משרה לטווח ארוך רישיון נהיגה מעל שנה (לא נהג חדש)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
אזור:
מרכז - פתח תקווה, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המתמחה בעיצוב פנים בחולון דרוש/ה מתאמ/ת ייבוא התפקיד כולל: תפעול משלוחי יבוא משלב האיסוף ועד קבלת הסחורה, מעקב ובקרה אחר הזמנות ומשלוחים, טיפול בחשבוניות, עבודה מול ספקים בחו"ל, קבלת הצעות מחיר ותנאי שילוח, הכנת הצהרות למכס כולל שער עולמי עבודה מול סוכנים בחו"ל, חברות תעופה וחברות ספנות עבודה מול עמילי מכס תנאים: משרה מלאה 08:00-17:00 שכר 12,000-13,000 ש"ח ברוטו! קליטה ישירה לחברה!
דרישות:
ידע וניסיון בתחום היבוא-חובה אנגלית ברמה טובה- חובה פריורטי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50629
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Swissport חברה בינלאומית מובילה הממוקמת בנמל התעופה בן גוריון לתפקיד מעניין, מאתגר המשלב עבודת משרד ושטח, דרושים נציג תפעול חברת תעופה מהות התפקיד: טיפול בטיסות יבוא וייצוא של מטענים מסחריי ם: תכנון טיסות יצוא, קבלת טיסות יבוא אחריות לטיפול במטענים ברחבת המטוסים טיפול בניירת הנלווית לתהליכי היצוא והיבוא מתן מענה שירותי טלפוני/מיילים יציאה לשטח המטוס לפקח על תהליכים כחברה שמספקת שירות 24/7 העבודה מצריכה זמינות למשמרות מגוונות (כולל לילות וסופ"שים) מתאים גם לסטודנטים (3-4 משמרות) * 4/3/25 - מענק מיוחד ל-5 המועמדים הראשונים שייקלטו, מותנה במדיניות החברה.
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה עבודה בסביבה ממחושבת תודעת שירות גבוהה יחסי אנוש מעולים רישיון נהיגה (מעל שנתיים) וניידות - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בירושלים הר חוצבים דרוש/ה שליח/ה בעל/ת קטנוע. נדרשת נכונות לעבודה פיזית ברחבי ירושלים(מול הבנק, מ"ה, דואר) משרה ליום בשבוע כ5/6 שעות ביום לפני העניין ובמידת הצורך עוד עבודה נקודתית אחת ביום אחר.
דרישות:
בעל/ת קטנוע. נכונות לעבודה פיזית.
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00224
|
תיאור תפקיד:
לחברת שילוח בינלאומית גדולה ומובילה באזור השפלה דרוש/ה מנהל/ת לקוחות אסטרטגים. התפקיד כולל : טיפול בתיק לקוחות מצומצם בהבט המסחרי : סגירת מחירים מול הלקוחות , ליווי למציאת פתרונות בעולמות השילוח השונים , טיפול באסקלציות , ליווי הלקוחות מול הארגון ושימוש כ FOCAL POINT מרכזי.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי - יתרון ניסיון מעולמות השילוח בהבטים מסחריים - חובה ניסיון והבנה בכל תחומי השילוח : יבוא/יצוא , ים/אויר ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות אסטרטגים - חובה אנגלית ברמה טובה מאוד אופיס שליטה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1646
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית מובילה בתחומה באזור הדרום דרוש/ה מתאמ/ת יבוא ולוגסיטיקה . התפקיד כולל : טיפול בכל תחום היבוא מסגירת הסכמים עם משלחים בינלאומיים, מעקב משלוחים , הפקת ניירת , טיפול בנושא שחרור הסחורה מול עמיל המכס , בדיקת חשבוניות השילוח , עבודה מול מחלקות פנימיות (מחסן, תפ"י, רכש, כספים) , הפקת דוחות , ניהול העלויות של השילוח , ניהול מדדי KPI ועוד .
דרישות:
תואר אקדמי רלוונטי-חובה ניסיון בתפקיד דומה מחברה יבואנית או משלח -חובה הכרות עם מערכת שער עולמי- יתרון אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה ניסיון על מערכת ERP חובה , SAP – יתרון אקסל ברמה טובה יכולת עבודה עצמאית, יכולת עבודה מול ממשקים מרובים , סדר וארגון , יכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1863
אזור:
דרום - באר שבע, דימונה, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מאזור הצפון דרוש/ה רפרנט/ית יבוא , משרה מלאה כאונסייט של אחד המשלחים המובילים. התפקיד כולל: טיפול במשלוחי היבוא של החברה מרגע שליחת ההזמנה לספק בחול , עבודה מול המשלחים , תפעול מלא של המשלוחים עד הגעה ארצה וקליטה במחסן . מדובר ביבוא אוירי וימי כאחד .
דרישות:
ניסיון בתחום היבוא ממשלח או מיבואן – חובה ניסיון בתפעול משלוחי יבוא אויריים וימיים כאחד – חובה הבנה בשער עולמי וחוקיות יבוא – יתרון ניסיון על מערכת ERP כלשהיא – יתרון אנגלית ברמה טובה מאוד יכולת עבודה בצוות , תודעת שרות גבוהה , יכולת עבודה תחת לחץ, סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-429
אזור:
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברת השילוח DHL GLOBAL FORWARDING בשוהם דרוש /ה איש/אשת תיקי לקוחות התפקיד כולל: ניהול מגעים מול כל הגורמים בבק אופיס לניהול תיקי לקוחות תהליך השילוח, להשגת הצעת מחיר מיטבית ללקוח, ליווי הלקוח ותפעול המשלוח מרגע יצירת הקשר עם הספק בחו"ל ועד הגעת המשלוח ליעדו הסופי, התנהלות באנגלית בכתיבה ודיבור. משרה מלאה, ימים: א-ה, לשעות 08:00-17:06, שכר גבוה ותנאים מעולים למתאימים/ות! קליטה לךחברה מהיום הראשון!
דרישות:
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה ניסיון בשירות לקוחות מתחום השילוח- יתרון משמעותי יחסי אנוש מעולים שירותיות יכולת עבודה בצוות יכולת עבודה תחת לחץ מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1868
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום האלקטרוניקה במרכז הארץ דרוש/ה קניין/ית רכש מקצועי/ת לניהול תהליכי רכש בארץ ובחו"ל. התפקיד כולל אחריות מלאה על שרשרת האספקה, איתור ספקים, מו"מ, הזמנות, מעקב אחר ההזמנות ותמיכה שוטפת בפיתוח מוצרים. • ביצוע רכש שוטף של רכיבים אלקטרוניים, חלקי פלסטיקה, פריטי מכניקה ופתרונות אריזה • ניהול מו"מ עם ספקים בארץ ובחו"ל להשגת תנאים מסחריים מיטביים • איתור, בחינה והערכת ספקים חדשים בהתאם לסטנדרטים של איכות, מחיר וזמינות • אחריות לניהול ובקרה על עלויות הרכיבים, הזנת הזמנות, ניהול מועדי אספקה • תמיכה בפרויקטים הנדסיים ובהעברות מפיתוח לייצור • עבודה עם מערכת ERP וניהול דוחות רכש שוטפים
דרישות:
• ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בתפקיד קניין בחברה בתחום האלקטרוניקה • היכרות טובה מאד עם יצרנים וספקים בתחומים האלקטרוניקה, פלסטיקה, מכניקה, אריזות • ניסיון מוכח ברכש של רכיבים אלקטרוניים, פלסטיים, מכניים ואריזות • יכולת ניהול מו"מ, הבנה עסקית, שיפור עלויות וניסיון בעבודה עם יצרנים וספקים גלובליים • שליטה מלאה באנגלית ובעברית – קריאה, כתיבה ודיבור • שליטה במערכת ERP עם יתרון לעבודה עם מערכת PRIORITY • ראייה מערכתית, יכולת עבודה תחת לחץ ויחסי אנוש מעולים • תואר רלוונטי – יתרון (לוגיסטיקה, תעשייה וניהול, הנדסה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|