דרושים בתחום לוגיסטיקה, רכש ושילוח

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 173 משרות עבודה בתחום לוגיסטיקה, רכש ושילוח

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברת בניה בתל אביב דרוש/ה פקיד/ה רכש. ניהול צוות, אחריות כוללת על ניהול רכש אסטרטגי, ניהול חוזים, קבלני משנה ושותפים עיסקיים. הובלת תהליכי התקשרות אסטרטגיים לרבות בחירת ספקים, ניהול חוזים מול קבלני משנה גדולים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. רק פניות מתאימות ומענף הבנייה בלבד.
דרישות:
שרותי/ת, חרוץ /ה לויאלי /ת, יחסי אנוש טובים. 2 + שנות ניסיון בחברת בנייה, בתחומי שרשרת אספקה / תפעול אוריינטציה עסקית יחסי אנוש טובים + אנרגיות טובות היכרות עם מערכות SAP,אנגלית ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. לציין ציפיות שכר! *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-391307
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מחסנאי /ת /פקיד /ה טכנית
לחברה יצרנית בעולמות המדיקל והאסתטיקה דרוש/ה מחסנאי/ת / פקיד/ה טכנית
התפקיד כולל:
-ניהול וספירת מלאי והזמנת חלקים.
- תפעול מחסן, סידור, ספירת מלאי והזמנת חלקים.
- הוצאת משלוחים לחו"ל.
- קשר עם ספקים בחו"ל.
- שחרור משלוחים מהמכס.
- מעקב אחר משלוחי יבוא/יצוא.
- טיפול באישורים מול משרדים ממשלתיים על מערכת מסלול.
- איתור ספקים חדשים והוזלת קניה.
עבודה בפתח תקווה בימים א'-ה' שעות: 08:00-17:00,
דרישות:
* אנגלית ברמה גבוה -דיבור וכתיבה שוטפת - חובה והכרחי.
* ידע במחשבים - חובה.
* שליטה בתוכנות אופיס - חובה.
* היכרות עם רכיבים אלקטרונים - יתרון.
* ניסיון בעמילות מכס -יתרון
* הבנת ניהול מלאי.
* ראש גדול ויכולת עבודה מדויקת וקפדנית.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:

A global errigation company  is hiring a Global Procurement Category Manager  
· Managing the procurement of the equipment and goods related to the Greenhouse Activities on the corporate level
· Supporting the Greenhouse projects global activities, working with the Project Procurement Managers
· Sourcing, developing and managing global suppliers
· Reviewing and analyzing the global suppliers market related to the greenhouse activities, the demand, availability, trends etc.
· Cooperating with internal stakeholders and purchasers in the business units
· Conducting purchasing processes: Sourcing, qualifying suppliers, negotiating terms and contracts and others
· Complying with personal and team KPIs
· Establishing processes including control and reporting tools
דרישות:
· 5 years and more experience in international purchasing and global procurement processes
· Experience in global organizations
· Basic technical knowledge. Experience in greenhouses – advantage
· Experience in international logistics
· Experience working with ERP systems – must; SAP – advantage; working with BI systems
· Proficient in Microsoft office applications
· Experienced in leading global processes, strong market analytical skills and wide overview on the organization's needs.
· BA in Business Management / Procurement
· Languages: English and Hebrew – high level
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00085
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברה חקלאית מובילה בתחום ירקות השורש. אנו מתמקדים בגידול חקלאי ברחבי מדינת ישראל מצפון לדרום, כל העבודה in-house – מיון התוצרת בבית האריזה, קירור התוצרת, שיווק והובלה של התוצרת לשווקים ולנמלים.
אצלנו העובד הוא במרכז – תרומתו ומעורבותו בפעילות חשובה מאוד להצלחת החברה ומכאן חשיבות היחס והערבות ההדדית הקיימת בחברה בין כולם.
כמנהל/ת איכות ומערכות מידע תהיה אחראי/ת על:
-ניהול תחום בקרת איכות המוצר ובקרה על איכות בתהליך היצור והגידול.
-ביצוע בדיקות איכות שוטפות, ריכוז ועיבוד נתונים, הנחיות איכות בהתאמה.
-הטמעה של תקנים ישראליים ובינלאומיים נדרשים.
-שליטה במערכות מידע: הקמה, ריכוז, מעקב, עיבוד ודיווח נתונים.
דרישות:
-תואר ראשון או לימודי תעודה רלוונטיים לתחום – חובה.
-לפחות שנתיים ניסיון תעסוקתי בתחום האיכות - חובה.
-ניסיון עבודה עם מערכת Priority - חובה.
-ניסיון בעבודה עם מערכות מידע, עיבוד וניתוח נתונים – חובה.
-בעל זמינות למיקום וגמישות בשעות העבודה - חובה.
-ניסיון בתחום איכות מוצרים אורגנים/חקלאיים – יתרון.
-ניסיון בעבודה עם תקנים ישראלים ובינלאומיים בנושא איכות ויצור – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1409
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
· אחריות על שרשרת האספקה מקבלת הזמנת לקוח עד הוצאת המשלוח מהמפעל והגעתו לייעד


· קליטת הזמנה לקוח במערכת
· מעקב מול הלקוח בכל הנוגע להזמנה
· תיאום שילוח יצוא מול לקוחות חו"ל
· הכנת כל הניירת הנדרשת לייצוא, הנפקת תעודות משלוח וחשבוניות .
· קבלת הצעת מחיר ותיאום לוגיסטי מול חברות שילוח, מעקב ובקרה אחר משלוחים.
· תיאומים ועבודת back office



דרישות:
· ניסיון קודם בתפקיד יצוא/ שילוח ימי / אווירי- חובה
· ניסיון עבודה במפעל תעשייתי / יצרני – יתרון
· אנגלית ברמה טובה מאוד– חובה (קריאה/ כתיבה/ דיבור)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5746
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחריות על תחום הרכש מוצרי יבוא -
התפקיד כולל ביצוע הזמנות עם ספקים בחו"ל
מעקב אחר ההזמנות לאורך כל תהליך שרשרת האספקה.
קשר שוטף עם ספקים וצוותים פנימיים.
בקרה וניהול צרכי המלאי בהתאם למדיניות החברה.
עבודה מול צוות QA/ENG
ניהול פרויקט ייעול רמות המלאי
דרישות:
חובה! ניסיון של 5 שנים בתפקיד דומה בחברה תעשייתית (רכש חו"ל)
תואר ראשון רלוונטי לתחום
שליטה טובה מאד באנגלית – דיבור, קריאה וכתיבה.
ידע בתהליכי יבוא
שליטה ביישומי מחשב, עם דגש על אקסל
ללא רכב צמוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5750
אזור: צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית בתחום האנרגיה הירוקה דרוש/ה עוזר/ת למנהל שרשרת האספקה לתפקיד מתחיל המשמש דריסת רגל בעולם הרכש והלוגיסטיקה וכולל סיוע במשימות רכש, טיפול במשלוחים כולל משלוחים מיוחדים, הכנת ניירת ואריזת משלוחי קורייר, עבודה מול חברות שילוח ולוגיסטיקה, בסביבת עבודה דינמית.
דרישות:
*בוגר תואר ראשון באחד התחומים- מנע"ס, תעו"נ, לוגיסטיקה או בעל ניסיון מתאים מהתחום- חובה
*אנגלית ברמה גבוהה מאוד
* ניסיון בעבודה משרדית- יתרון
*שליטה טובה בתוכנות האופיס ובפרט אקסל.
ראש גדול, אחריות, תשומת לב לפרטים ודיוק
*פרקטיות ויעילות יחד עם רעב להצליח
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-BRS
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל דרוש/ה קניין/ית רכש ולוגיסטיקה המעוניין בדריסת רגל,
לתפקיד מאתגר הכולל תכנון וניהול מערכי הרכש- קבלת בקשות לרכישה
מהמחלקות השונות, עבודה מול ספקים, קבלת הצעות מחיר, התאמת חשבוניות אל מול הזמנות,
עדכון פרטים במערכת וטיפול במקרי אי התאמה.
דרישות:
*תואר אקדמי באחד מהתחומים- לוגיסטיקה, כלכלה, תעו"נ, כימיה או ביולוגיה
*אנגלית- רמה גבוהה מאוד
*ניסיון בעבודה בתחום קניינות ברכש ובפרט ברכש ציוד רפואי/תרופות (יתרון)
*יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת וניהול משרד ממוחשב
*עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים
*יחסי אנוש טובים, סדר וארגון, יכולת למידה ועבודה עצמאית, ירידה לפרטים
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-KAN
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
עבודה במחסן
קבלת סחורה
בדיקת סחורה
קליטה למלאי
תפעול מחסן
עובד /ת חברה מהיום הראשון עם כל התנאים הסוציאליים
חדר אוכל
קבלת ביגוד והנעלה
סביבת עבודה נעימה וכיפית
דרישות:
קריאה וכתיבה של עברית
עבודה א-ה
שישי לפי צורך
8-17/5-15
שעות נוספות במידת הצורך
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00019
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת גדולה בהרצליה דרוש/ה מחסנאי +מלגזן
עבודה 5 ימים בשבוע.
עבודה פיזית במחסן .
דרישות:
רישיון על מלגזה – חובה.
ניסיון במחסן – חובה
אזור מגורים – הרצליה והסביבה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01150
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
The Commodity Specialist is a part of the Procurement and Supply Chain team.
Assist in the preparation and tracking of activities on complex high-tech construction projects. The
Commodity Specialist ensures the security and accountability of inventory by documenting transactions
using DPS systems and processes
העבודה בקריית גת
דרישות:
Essential Duties and Responsibilities: • Weekly review of design package and email notifications from Document Control for package milestones; evaluate the impact to the procurement process and make decisions on how that impacts the procurement plans. Update database with milestone dates and make all approved changes. • Pull design packages, evaluate the changes and refine the scope and impact to the supplier and allocate and transmit those changes to the impacted trade contractors. • Manage the trade pricing submittals and send to Client Cost Engineering team for review, providing any recommendations needed before change order is issued. • Manage the change order system by compiling client submitted and take action to incorporate the approved changes into the procurement system. • Manage the commodity review meeting by reviewing deadlines/milestones/changes with impacted trades, help needed, hot topics, etc. • Coordinate with Trades/Client Cost Engineers and client on exception to deadlines, missed commit dates, help mitigate and correct potential process gaps. • Maintain accurate calendars, meetings, tracking sheets and other tools as directed. • Accurately input information into Risk and Decision logs and maintain the integrity of the logs. • Build strong partnerships and develop relationships with key owners to build a team type atmosphere which will the overall program forward
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-103
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי /ת חוזים והתקשרויות לתאגיד הנדסה בין לאומי בתחום התשתיות
ניהול חוזים והתקשרויות בתחום התשתיות עבור מגה פרויקטים של הקמת כבישים / רכבות קלות
סביבת עבודה בין לאומית, ניהול הסכמים בשפה האנגלית
ניהול מסחרי
משרה מלאה
עבודה בימים א-ה שעות 8-17
תנאי שכר הולמים + רכב.
דרישות:
השכלה אקדמית -רצוי
ניסיון בניהול חוזים בתחום התשתיות / עבור פרויקטי תשתיות - חובה
ניסיון כאחראי/ת חוזים והתקשריות -חובה
ניסיון בתחום התשתיות -יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01614
קרא עוד
תיאור תפקיד:

לחברה גדולה ,דרוש/ה איש/ת טכני למחסן.
במסגרת התפקיד – פיזור/סדר/ליקוט סחורה ותיקונים
עבודת ידיים עם יכולת מכנית גבוהה – ידע בריתוך יתרון
רקע באלקטרוניקה /חשמל. יתרון
משרה מלאה ימים א-ה 8-17

 

דרישות:
יכולת טכנית
ראש גדול
יחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה תחת לחץ
 ידע בריתוך יתרון
רקע באלקטרוניקה /חשמל. יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01042
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
"עשת" הנדסה חברה המובילה בתחומה מגייסת למפעל באזור הדרום פקיד/ה במחלקת משלוחים.
כחלק מהתפקיד:
עבודה מול מפיצים וחברות הובלה.
הכנת תעודות משלוח.
קשר רציף מול מחלקות המפעל וצוותי העבודה, מול השיווק.
הכנת דוחות בסיסיים.
דרישות:
ניסיון בתעשייה.
ניסיון בתחום השילוח.
הכרת מערכת פריוריטי-חובה.
נכונות לעבודה בשעות נוספות.
אסרטיביות ויכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות..
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 993
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית גדולה בחיפה דרוש/ה מנהל שרשרת אספקה.
ניהול באופן תפעולי את שרשרת האספקה הגלובלית של האתר כדי להבטיח שביעות רצון הלקוחות (זמינות חומרים),
תוך תרומה לשיפור הרווחיות במונחים של עלויות מלאי ושרשרת אספקה. על מנת להשיג
משימת שרשרת האספקה, ההיקף כולל את הפעילויות הבאות :
 תכנון חומרים ומלאי בתיאום עם פעולות כדי להבטיח את רמת שירות הלקוחות ולהפחית
מלאי גלובלי. בקרת תכנון חומרים כדי להבטיח תקינות של הנתונים הדרושים להפעלת תכנון חומרים יעיל במידת הצורך
 רכש כדי להבטיח זמינות חומרים ולהפחית את המלאי על ידי ניהול ממשקים עם ספקים ב-
תיאום עם מקורות ו SQA
 אחסון ולוגיסטיקה לניהול זרימת החומר הפיזי (קבלת סחורות, אחסון, חידוש קו .!.!.!, משלוח)

תחרותיות שרשרת האספקה (תמחיר מבוסס פעילות)
לפתח ביצועי שרשרת אספקה באמצעות שיפור תהליכים, כלי IT, יכולות ו- KPI ב-
תיאום עם הפעילות המקומית ושרשרת האספקה /התיעוש המרכזי של TLS התומכים בחברה
מטרות:
יהול תכנון חומרים, רכש, מלאי, אחסון (כולל חידוש מלאי קו) ולוגיסטיקה
פעילויות בתיאום עם פעולות מקומיות מתאימות
 להגדיר ולנהל פעילויות תכנון ומלאי חומרים בתיאום עם תיעוש מקומי ו
הנדסה
 להגדיר ולנהל פעילויות רכש חיצוניות ופנימיות וקשרי ספקים בתיאום
עם מיקור למדוד ולאתגר את הביצועים של פעילויות SC
 פרוס את התהליכים/כלי ה- IT בתיאום עם BIS

דרישות:
תואר בשרשרת אספקה או הנדסה או ניהול עסקי עם כ-3 שנים פעילות שרשרת אספקה
ניסיון
ידע / ניסיון , ניסיון תפעולי בחברה תעשייתית בינלאומית
 דוברי אנגלית 
 טקטיקות תכנון, מלאי, אחסון וניהול חומרים, הגדרת תכנון חומרים (SAP), מימון
הצהרות בטיחות ואחריות סביבתית
 ניהול בטיחות .
 

 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01235
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!