חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

פינגווין Softwave סנטר נכסים AC נכסים

4 - 1 מתוך 4

דרושים בתחום שכר והטבות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
בזק בינלאומי - מטה

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

חטיבת משאבי אנוש בבזק בינלאומי מחפשת אנליסט/ית שכר והטבות, לתפקיד מרתק ומשמעותי.
תחום השכר וההטבות מתמחה בעיצוב מדיניות השכר והתגמול בארגון, ואחראי על בניית תקציב השכר של החברה כולה, בקרתו ואכיפתו.
מטרת תפקיד האנליסט/ית היא ניתוח נתונים ויישום תכניות שכר והטבות, דרך ניתוח נתוני שוק מול נתוני שכר והטבות של החברה; תקצוב תכניות שכר והטבות; בקרה על הוצאות שכר והטבות ונתוני תחלופת עובדים; השתתפות והובלת פרויקטים בתחומי השכר וההטבות; ייעוץ למנהלי משאבי-אנוש ומנהלים עסקיים בתחומי שכר והטבות; המלצות וכתיבת נהלים בנושאי שכר והטבות.
משרה מלאה, ממוקמת במטה הארגון בפתח תקווה.
*מדובר במשרת אמון, הכרוכה בהסכם העסקה אישי*
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.

דרישות:

תואר ראשון בכלכלה/ משפטים/ מנהל עסקים - חובה (כלכלה - יתרון משמעותי)
ניסיון של 1-2 שנים בתפקיד דומה. חשבי שכר - יתרון.
Excel ברמה גבוהה - חובה
PowerPoint ברמה טובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11519
 
 
Totally HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A global organization in the semiconductor industry is looking for a
Compensation Manager for Europe and Middle East Region
Reports to: Sr. Director, Global Compensation and HRIS
Location: Kiryat Gat – Hybrid working system (can work from home few times a week)
Duties & Responsibilities:
    -Develop and evolve an organization’s pay scale and structure
    -Determine competitive wage rates and change as necessary
    -Ensure that the company's pay scale complies with changing state and federal laws and regulations
    -Oversee the distribution of pay to employees
    -Work with managers to help develop promotion and retention strategies for existing employees
    -Develop a department budget and keep operations within that budget
    -Oversee compensation and payroll support team


דרישות:

     Bachelor's Degree in HRM or Business Admin
    -Mercer certified
    -1-3 Supervisory experience desired
    -3 years of relevant experience in a regional capacity
    -Proven experience in a global organization
    -Analytical skills: Collect, weigh, and analyze data on many factors to determine the best compensation plan for a company.
    -Project management experience
    Preferably in manufacturing environment
    -Good understanding of local law, HR policies and knowledge of local employment and industrial relations legislation

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00451
 
 
כללית

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אורית

תיאור:

להנהלת הכללית בראשון לציון, דרוש/ה רכז/ת פרט ושכר להחלפה לחופשת לידה.
העבודה במישרה מלאה.
תיאור התפקיד:
אחריות לטיפול כוללני בעובד החל מקליטתו לעבודה ועד לפרישתו, כולל טיפול בניוד עובדים.
טיפול בעדכונים שוטפים בתחומי כ"א ושכר של העובד (כגון: קרנות השתלמות, פנסיה, שעות נוספות, תנאים סוציאליים, החזר הוצאות ונושאי פרט נוספים).
מתן שרות ישיר וטלפוני לעובדי המחוז הפונים לבירורים במחלקת משאבי אנוש.
ביצוע מעקבים שוטפים (בנושאי תקן/מצבה, ותק, קביעות ועוד) כולל הפקת דו"חות לממונים; ביצוע בקרה ומעקב, טיפול בבירורים בנושא זכאויות שכר.
ביצוע מעקב אחר ביצוע תשלומים וזיכויים, טיפול בהלוואות עובדים, הפקת אישורים שונים לעובדים.
הפקת תלושי שכר (בדיקה, הפצה וטיפול בבירורים שונים).

דרישות:

השכלה אקדמאית (תואר ראשון) במשאבי אנוש או במדעי החברה
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום כ"א ושכר
הכרה וידע בשימוש במערכות מידע ממוחשבות בתחום כח אדם : SAP HR
הכרה והבנת מרכיבי השכר, ידיעת החוקים, התקנות וההוראות, הסכמי השכר והסכמי עבודה הקשורים לעבודתו
ידיעת השפה העברית על בוריה, רצוי שפה לועזית נוספת
יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות
כושר הבעה בכתב ובע"פ
*תינתן עדיפות למועמדים/ות עם מוגבלויות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

41217
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

ל"לין ביכלר" משאבי אנוש דרוש/ה רכז/ת פרסום ואדמיניסטרציה.
התפקיד כולל: אחריות על גיוס עובדים זמניים לפרויקטים מיוחדים, זימון מועמדים לראיונות, החתמת עובדים חדשים על טפסים ועזרה אדמיניסטרטיבית שוטפת בסניף.
משרה מלאה, ימים א-ה בין השעות 9:00-17:00 (יש גמישות בשעות! יכול להתאים לסטודנט/ית בתחום ).
אווירה משפחתית ונעימה!! עבודה בקרבת רכבת וישנה אפשרות לחנייה מסובסדת. תנאים מעולים!!! (עמלות, גמישות בשעות, סיבוס לאחר 3 חודשים, ערבי גיבוש, HAPPY HOUR ועוד...)

דרישות:

בגרות מלאה. זיקה לעולם משאבי אנוש. שליטה בתוכנות OFFICE. יחסי אנוש מעולים.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

31746
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin