חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

אלעל סופר פארם Ramot teleperformance

4 - 1 מתוך 4

דרושים בתחום תפעול / אדמיניסטרציה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
אמת מיחשוב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תקשורת גדולה ומובילה דרוש/ה סטודנט/ית עם יתרת לימודים של לפחות שנתיים להשתלבות בצוות תפעול מערכות המידע של החברה.
התפקיד כולל זיהוי תקלות ופתרונן, כתיבת שאילתות SQL וכתיבת סקריפטים ב- PL/SQL.

דרישות:

לימודים לתואר ראשון במדעי המחשב/מערכות מידע/ תעו"נ - יתרת לימודים של שנתיים לפחות
ידע ב- SQL - חובה
ידע ב-PL/SQL - יתרון
עולם הבילינג- יתרון
נכונות לשעות עבודה מרובות ומאומצות, כולל כוננויות בלילות ובסופי שבוע.
העבודה במשמרות, בעיקר התחברות מרחוק (מהבית) בערבים וסופ״ש
זמינות לתורניות בלילות וסופי שבוע
טיפול בתקלות ותפקוד טוב במצבי לחץ
היקף המשרה: כ- 100 שעות בחודש.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00025
 
 
Ladbrokes Coral

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Role Purpose
The Affiliate System and Payments Manager is responsible for the all background activity and operative support for the acquisition teams (mainly the affiliate team). This involves operating and managing the Affiliate systems and performing all the necessary actions needed in order to assure a well-ordered, organized activity of the Affiliate programme.

Key Responsibilities
  • Responsible for operating and managing the Affiliate systems: open accounts, permissions, upload marketing materials(banners, landing pages, text links and etc).
  • Responsible for implementing Affiliate Pixels\Postbacks on the S2S tool and testing their functionality.
  • Responsible for developing and arranging new affiliate commissions on the chosen affiliate programme system and amending commissions for affiliates in accordance with the requests communicated by the Affiliate Operations Team Leader.
  • Responsible for updating all company’s affiliates with the latest information and programmes, including uploading all new creative packages into the affiliate programme interface to ensure company’s most updated deals and messages are presented across affiliates’ sites.

דרישות:

Specialist Skills and Experience Required
  • English - high level/fluent - MUST
  • Knowledge of Microsoft Office Programmes, particularly Excel - MUST
  • Technical experience and familiarity with online tracking platforms - Advantage
  • Experience with admin systems of online operations- Advantage
  • Experience with affiliates management platforms of PlayTech and Income Access - An advantage 
  • Ability to work under pressure and on a tight timelines
  • Proven ability to work independently and take responsibility.
  • Service oriented person who enjoys supporting colleagues with daily tasks
  • Knowledge of digital advertising legislation - Advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

18568
 
 
Mars Media Group - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Mars Media Group is looking for an Account manager- Mobile division

Responsibilities include:
Work cross functionally to identify and implement revenue growth opportunities
Develop strategies to increase revenue on the exchange
Lead individual exchange analytics initiatives to develop better monetization strategies, Analyze and optimize performance and recommend/implement improvements,
Maintain and up-sell accounts to reach business objectives and targets.
Great opportunity to join the ad-tech industry!

דרישות:

BA or BSc degree -a must
Strong Analytical Capabilities
Negotiation, Sales skills and excellent interpersonal skills
Fluent English-must , other languages are an advantage
Company is located in Herzliya

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-100
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

What’s the job?

The Business Operation Team Member will be responsible for conducting and coordinating all operational projects and tasks for big internal project.
The Business Operation member will hold responsibility for the day-to-day operation of the project programs, monitor their performance as well as identify and solve potential issues and bottlenecks. They will help design and implement solutions and develop operational procedures
by analyzing flows and statistics in order to improve and perfect the customer experience. This includes liaising with product, project, different operations team, CC as well as R&D teams, ensuring they’re updated and involved. 

What do you do..
    Maintain and operate the "Working Capital" ongoing projects
    Act as focal point for questions and customer feedback
    Improve customer experience / product based on customer’s feedback and needs
    Conduct and coordinate operational projects and tasks for the EP project Projects include:
      Analysis of eligible customers (identification of trends, etc)
      Analysis of EP usage and uptake (repeat customers, strategy accounts, etc)

דרישות:


Have you done this kind of stuff?

    Experience in translation-related fields
    Advanced knowledge of Windows
    Technical background, basic knowledge of html and SQL - an advantage
    Good communication and social skills
    Fast learner
    Positive and patient attitude to work
For CV's, please click- 
https://grnh.se/f61267141

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00100
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin