חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים lionbridge QMR AC נכסים

5 - 1 מתוך 5

דרושים בתחום תפקידים נוספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
B&B מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 054
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה העוסקת הפצת מוצרים לרשתות מזון דרוש\ה פקיד\ת שיווק ומכירות.
מהות התפקיד: עזרה למנהל השיווק והמכירות של החברה,עבודה מול מנהלי החברה,סוכני מכירות,ספקים ולקוחות.
הוצאת דוחות ותמיכה במערך המכירות.
משרה מלאה 8-17.
העבודה בשקד (איזור חדרה)..
תנאים מצוינים כולל בונוסים.

דרישות:

שליטה מלאה ביישומי מחשב.
ניידות חובה.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00085
 
 
Lionbridge

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Why not join Lionbridge as a part-time Independent Contractor. We are currently recruiting for the role of Personalized Internet Assessor in Israel.
What does the role involve?
In this role you will be reviewing online search results in order to improve their content and quality. You will be required to provide feedback and analysis on content found in search engine results and provide ratings on their relevance to the search terms used. Another aspect of this role will involve reviewing the language used in the search results by examining grammar, tone and cultural relevance.
You will play a part in improving the quality of one of the largest search engines in the world using both your PC and required Smartphone device.

Who is suitable for this role?
We are currently seeking dynamic and creative people who have a strong interest in social media, specifically those who are an active daily user of their Gmail account. We also require suitable candidates to own & use a smartphone – Android or iPhone – and have a familiarity with other forms of social media and Google products
You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. Hours for this role are a minimum of 10 up to 20 hours per week depending on task availability.

דרישות:

What are the main requirements for the role?
You must be fluent in written and verbal English and Hebrew
You must be living in Israel for the last 5 consecutive years
You must own and use a Smartphone (Android V4.2 or higher or iPhone running iOS version 9.0 or higher) to complete tasks
The majority of the task types will require both a desktop/laptop and a Smartphone
Gmail must be your primary email account 
· Active daily user of Gmail
and other forms of social media (Twitter & Facebook)
· You must have familiarity with current and historical business, media, sport, news, social media and cultural affairs in Israel
Access to and use of a broadband internet connection and associated computer and software to perform the work, all provided at your own expense
Experience in use of web browsers to navigate and interact with a variety of content
What’s next?
Don’t Delay! Submit your application through the below link using a desktop PC/Laptop and a member of our recruitment team will review your application

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00005
 
 
האקריו בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מנהל משאבי אנוש

תיאור:

חברת HackerU היא החברה המובילה בישראל להכשרה והשמת עובדים למקצועות ההייטק. החברה פועלת למעלה מ - 20 שנה בארץ ובעולם ומציעה את מסלולי הלימוד המקצועיים והמקיפים ביותר בשוק. להאקריו 4 מרכזי הדרכה בישראל
ניהול ספקים חיצוניים בתחומים:
# יח״צ , שיווק , Awareness
# ניהול, מו״מ ובקרה צמודה על ספקי לידים וחברות Affiliates כולל הדרכה בשטח
# הוצאה לפועל ובקרה על משימות שונות של סמנכ״ל השיווק במחלקת השיווק, הסטודיו והפיתוח ומול # # # ממשקים בשאר המחלקות
# תכנון והשתתפות בכנסים שונים מול ספקים חיצוניים
# ניהול ובקרה של חשבוניות ספקים

דרישות:

# השכלה רלוונטית בתחום השיווק- יתרון
# נסיון משמעותי של שנתיים ומעלה בתחום השווק ובניהול ספקים -חובה
# נסיון בתחום הדיגיטל- חובה
# נסיון בעבודה רבת ממשקים- חובה
# יכולת ניתוח דוחות גבוהה- חובה
# יחסי אנוש מעולים, בעל/ת אופי יזמי עם מוטיבציה גבוהה להצלחה .

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1114
 
 
GVC Corporation

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

·
GVC, a leading online gaming company, is looking for the CRM Execution Team Lead to join our Marketing Operations Team.

Reporting to the Head of Retention, the CRM Execution Team Lead will be responsible for executing the CRM program on a day-to-day basis including end-to-end production of direct customer communications. A sharp eye for detail and strong project and process management will be essential for success.

 Managing CRM execution team in India (4 people) – including overseeing their activity and giving final approval
· At times, hands on setup of campaigns in relevant platforms (CRM, E-mail, SMS, Backoffice, etc)
· Coordinate the preparation of all necessary materials – including content, design and reports - for the execution of retention campaigns.
· Liaise with copywriters, Marketing QA, designers and BI to have the final product for execution
· Assist in planning the CRM activities, including setting deadlines and promotion planning.

דרישות:

· Advanced Level of English
· Strong attention to details
· High level of responsibility
· Strong Excel skills
· Customer-Focused mindset
· Enthusiastic and self-motivated
· Clear communicator
· Methodical
· Strong team player
· Able to work within the deadlines
· Stress resistant


Desirable Skills & Experience


· Experience in the gaming industry
· Optimove knowledge
· Experience working with CRM
    An analytical problem solver



    מיקום המשרה:

    מרכז

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    JB-00056
     
     
    תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

    פרטי התקשרות:

    הגשת מועמדות
    איש קשר: משאבי אנוש

    תיאור:

    דרוש/ה רכז/ת שיווק למפעל בקריות.
    התפקיד כולל:
    מתן גיבוי ותמיכה משרדית למנהלת תיקי לקוחות שנמצאת בשטח.
    עיקר העבודה במשרד מול המחשב ומול הטלפון.
    אחראיות על ניהול תיקי לקוחות מורכבים וגדולים.
    הקלדת הזמנות לקוח, הכנת הצעות מחיר,
    גביית כספים בגין סחורה שסופקה ללקוח,
    זיכוי לקוח, טיפול בבקשות/ תקלות / תלונות הלקוח.
    ריכוז וקידום הפעילות בתוך הארגון מול מגוון ממשקים כמו- מחלקת הייצור,
    מחסן, משלוחים, רכש, ייבוא וכספים.
    משרה מלאה.

    דרישות:

    ראש גדול, אחריות, יסודיות.
    יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה ביעדים.
    עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו, יכולת עבודה בצוות.
    עדיפות לבעל/ת תואר ראשון.
    ניסיון בעבודה מול לקוחות/ גביית כספים - חובה!

    מיקום המשרה:

    צפון

    סוג משרה:

    משרה מלאה

    קוד משרה:

    170074
     
    חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
    Facebook Linkedin