חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים קבוצת ברן סנטר נכסים HOT

7 - 1 מתוך 7

דרושים בתחום שיווק / מכירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
אבני דרך - השמת כח אדם ומנהלים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

    Management and leadership of sales operation department towards overachieving assigned targets.
    Ensure healthy pipeline creation from incoming leads
    Prioritization of campaigns/sources to the team to maximize success
    Identification of most promising lead sources , and ensure constant flux of such leads
    Establishment of optimized working processes and adherence to best practices
    Monitor employees productivity and motivate team to reach daily expected productivity targets
    Evaluate and constantly strive to improve sales and sales supporting processes to reach operational and sales excellency
    Ensure team members are properly trained – provide constant coaching to reps and training to new hires
    Conduct close interactions with marketing and field sales reps to ensure alignment on prioritization, and execution
    Lead business initiatives directly vs. Our partner to increase our overall performance.
    Training and knowledge transfer to the field and partners on sales initiatives and operational processes.
Support channel sales with their needs to ease & increase their business with Check

דרישות:

Desired Background
University degree or college diploma in business or related field
Experience with leading high volume of business initiatives, channel management and business related issues
10+ years in Enterprise Software sales (B2B) in EMEA Countries(or USA)
Management of sales operation department ,at least 50 employees}
Prior Field sales experience
Fluent English, additional languages advantage (German, French, Spanish in Europe , Spanish in USA)
Experience in working with CRM, preferably Salesforce
Excellent communication skills – verbal and written
Methodological and organized with strong sense of integrity and professionalism
Analytic management abilities
Strong work ethic, ability to adapt to rapidly-changing environments and to work in a fast pacedentrepreneurial environment
High proficiency with various office solutions (PPT, Excel, word etc..)

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-34
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לזירה הבינלאומית ברשות לחדשנות, בכפיפות למנהל אגף צ' אמריקה ואירופה, דרוש/ה מנהל/ת לקידום הפעילות בין ישראל למדינות אירופה לקידום והרחבת פעילות השת"פ.
תיאור תפקיד:
· אחריות על בנייה והוצאתה לפועל של תכנית העבודה מול אירופה
· איתור, ייזום והובלה של שתופי פעולה עם ארגונים ממשלתיים וחברות פרטיות באירופה
· מיפוי הזדמנויות בשוק האירופי ופיתוח פלטפורמות חדשות לשת"פ תוך הבנת צרכי התעשייה בארץ
· ייזום וניהול תקשורת שוטפת וכן פיתוח שת"פ למול חברות בארץ ובחו"ל, גורמים ממשלתיים וגופים ציבוריים
· עבודה שוטפת מול הארגונים והצוותים המקבילים במדינות אירופה
· שיווק פעילות השת"פ לחברות ישראליות מתאימות, קידום וביצוע out reach אקטיבי
· מציאת שותפים לפרויקטים טכנולוגיים בארץ ובאירופה
· מעקב אחרי ביצוע פרויקטים בפן הטכנולוגי והפיננסי

דרישות:

דרישות התפקיד:
· תואר ראשון באחד או יותר מהבאים: מנע"ס/יחסים בינלאומיים/לימודי מזרח אסיה/כלכלה או מקצוע טכנולוגי אחר - חובה. MBA - יתרון
· ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בפיתוח עסקי או עבודה שיווקית בסביבה טכנולוגית גלובלית -חובה
· אנגלית ועברית ברמה גבוהה- חובה
· ניסיון בעבודה באנגלית כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ- חובה
· אוריינטציה טכנולוגית- חובה
· ניסיון בהובלת פרויקטים לרבות מעקב פיננסי וניהול משאבים – חובה
· ניסיון עבודה באירופה – יתרון משמעותי, ניסיון מול צ' אמריקה- יתרון
· נכונות לנסיעות לחו"ל- חובה
· יכולות שיווקיות, כולל ניסיון בארגון והשתתפות בכנסים בינלאומיים – יתרון משמעותי
· שליטה מלאה בתוכנות office ( ppt, word, excel וכו')
· יכולת מולטי-טאסקינג ועבודה בצוות
· ייצוגיות ויכולת נטוורקינג ויצירת קשרים ושיתופי פעולה

* תחילה העסקה - מידית
* מקום העבודה - ירושלים
* הרשות תשקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד רשאי, אך לא חייב, לציין זאת בקורות החיים שהוא מעביר
* ייענו פניות מתאימות בלבד, זאת על-פי צרכי רשות החדשנות ושיקול דעתה
נא להפנות קורות חיים בקובץ WORD
קו"ח ניתן להגיש עד 31/10/2019

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

236
 
 
אולנט מערכות בע"מ - ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 0549444252
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Allnet, חברת שירותי מחשוב מגוונת ואיכותית בקרית אריה פ"ת, דרושה אשת טלמרקטינג לחטיבת התוכנה.
עיקר המכירות מתמקדות בשירותי IT ובמוצרי תוכנה. לא נדרשת הבנה טכנולוגית מקדימה.
אפשרות למשרה חלקית, גמישות בשעות, עם אופציה עתידית להרחבת המשרה והתפקיד.
תנאים מצוינים לצד אוירה כיפית וצעירה.

דרישות:

ניסיון קודם במכירות טלפוניות – יתרון משמעותי.
כושר ביטוי גבוה, פלפליות ואסרטיביות, סדר וארגון.
תחילת עבודה – מיידי.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

לפי שעות

קוד משרה:

JB-00002
 
 
PeopleCom Solutions LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת סטארטאפ מצליחה ומדליקה אשר נמצאת בנסיקה מטורפת דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות.

דרישות:

בעל ניסיון של כ3 שנים בתחום - חובה.
בעל ניסיון בעבודה בשפה האנגלית ברמה גבוהה- חובה.
בעל ניסיון בעבודה מול לקוחות, שימור ותחזוק קשר קיים וחדש, הבנת צורכי לקוח, פיצ’רים ועוד.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

9140
 
 
Systematics

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת התוכנה סיסטמטיקס מחפשת אחראי/ת חידוש הסכמי שירות ללקוחות קיימים.

התפקיד כולל:

מכירת חוזי שירות ללקוחות הכוללת הכנת הצעות מחיר והזמנות, ניהול משא ומתן וקשר טלפוני עם לקוחות עד לסגירת העסקה.

דרישות:

    תואר אקדמי
    ניסיון בעבודה עם לקוחות וניסיון במכירות – יתרון
    יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות לניהול קשרי לקוחות CRM ו SAP – יתרון
    יכולת מכירה, שירותיות, יכולת ביטוי טובה בע”פ ובכתב, “ראש גדול”, סדר וארגון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1214
 
 
נאיה פ.א.י טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


נאיה קולג', המכללה הטכנולוגיות בתחום ה- Data מתרחבת ומגייסת יועצ/ת לימודים ומכירות לקורסים טכנולוגים
התפקיד כולל שיחות יעוץ טלפוניות ופרונטליות וניהול תהליך מכירה מקצה לקצה.

דרישות:

דרישות:
· שליטה במונחים טכנולוגים בסיסיים- יתרון 
· נסיון מוכח במכירות   
· יכולת התנסחות ברמה גבוהה
· סבלנות ושירותיות

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00093
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טלדור דרוש/ה איש/ת Presale
לעבודה מול מגוון לקוחות EN במגזר הבטחוני.
מכירת פתרונות ללקוחות,מכירת עסקאות, קידום מוצרים, הרחבת הפעילות של החטיבה

דרישות:

ניסיון בתחום מערכות מידע- חובה! (פיתוח/ ניתוח/ ניסיון טכני)
ניסיון במכירות- חובה!
ניסיון מתפקיד דומה - יתרון משמעותי
השכלה רלוונטית

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

11599 HH
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin