תיאור תפקיד:
חברת ניהול נכסים ויזמות, המתמחה באיתור והשכרת נכסים מניבים להשכרת דירות לעובדים זרים, מגייסת רפרנט/ית אדמיניסטרציה לטיפול וניהול חשבונות מול רשויות ותאגידים ציבוריים. המשרדים ממוקמים בתל אביב, על קו רכבת . תחומי אחריות: טיפול שוטף בחשבונות מול רשויות: חברת חשמל, מים, גז, ארנונה וכו’. מעקב אחר חשבוניות, תשלומים והתאמות. בקרה על חיובים ותקינות נתונים. עבודה שוטפת מול הנהלת החשבונות והנהלת החברה. סיוע במשימות אדמיניסטרטיביות נוספות לפי הצורך.
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי/חשבונאי – חובה. ידע בסיסי בהנהלת חשבונות – יתרון. שליטה טובה באקסל ובסביבה ממוחשבת. סדר, אחריות ויכולת ירידה לפרטים. שירותיות ויכולת עבודה בצוות. היקף משרה: מלאה. מיקום: תל אביב – משרדי החברה על קו רכבת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15180
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהל.ת מקצועי.ת ואחראי.ת להובלת מחלקת הגזברות במרכז הרפואי שלנו בתל אביב. תפקיד חשוב זה כולל אחריות כוללת על כל פעילות המחלקה וניהול צוות של ארבע מנהלות חשבונות, כולל גיוס, הכשרה ובקרה שוטפת. בין תחומי האחריות: ביצוע פיקוח על רישומי הוצאות והפרשות, מעקב אחר תקציב מול ביצועים, והכנת חומר לדוחות כספיים רבעוניים ושנתיים. תפקיד זה מדווח ישירות לחשבת המרכז וכולל מטלות נוספות לפי הצורך.
דרישות:
- רואה.ת חשבון מוסמך.ת לאחר התמחות - ניסיון של שנתיים בניהול צוות עובדים.ות - ניסיון בעבודה עם דיווחים לרשויות המס - שליטה מלאה בתוכנות EXCEL, WORD ו-OUTLOOK - שליטה באנגלית ברמה בסיסית - יחסי אנוש מעולים - תודעת שירות גבוהה המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
575715
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה חשב/ת שכר מנוסה. במסגרת התפקיד: * טיפול בכל היבטי השכר הקשורים למחזור חיי העובד בחברה. * קליטת עובדים במערכות השכר והנוכחות * הכנת שכר חודשי ובקרה על הסכמים * טיפול בנושאי שכר שוטפים כגון מחלה, מילואים, סיומי העסקה, טופס 161 וכדומה. * עבודה שוטפת מול מוסדות חיצוניים כגון ביטוח לאומי, מס הכנסה. * מתן שירות ומענה שוטף לעובדים בנושאי שכר.
דרישות:
* ניסיון של 4 שנים לפחות כחשב/ת שכר בחברה עם 100 עובדים ומעלה - חובה * ניסיון בטיפול מלא החל מקליטה ועד סיומי העסקה - חובה * ניסיון במתן מענה ושירות לעובדים בנושא שכר - חובה * ידע בדיני עבודה - חובה * הכרות עם מערכת שכר של הרגל - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4499
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה. במסגרת התפקיד: * התאמות בנקים * קליטת חשבוניות ספקים (כולל רכוש, ליסינג ומלאי) ותשלומים לספקים * התאמות מלאי מול לוגיסטיקה * קליטת פקודות שכר ומעקב תשלומי שכירות * פיקדונות וציטוטי ריבית * תזרים מזומנים עתידי ושריון נזילות * דיווח יתרות בנקים שבועי או לפי דרישה * כיסוי חשבונות עסקה מול חשבוניות מס * הכנת תיק מאזן רבעוני: * סקירת כרטסת * התאמות מול צדדים קשורים * סקירה אנליטית תקופתית
דרישות:
* תעודת מנה"ח סוג 1+2 - חובה * תעודת הנה"ח סוג 3 / חשבותשכר - יתרון משמעותי * ניסיון בדיווחים לרשויות (מע"מ, ניכויים, מסים) - חובה * התאמה לטפסים 126, 856 ולדיווחי מע"מ - חובה * שליטה טובה ב–Excel - חובה * ניסיון מול ספקים וממשקים ארגוניים - חובה * שליטה במערכות ממוחשבות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
רפרנט/ית בילינג
רפרנט/ית בילינג
רפרנט/ית בילינג
ESR
16/09/2025
תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף לעשייה טכנולוגית – תפקיד בילינג בבית תוכנה מוביל! לבית תוכנה חדשני ומוביל בבית החייל דרוש/ה רפרנט/ית בילינג לתפקיד מלא עניין בסביבה דינמית, מקצועית ומוקפדת. אם את/ה אוהב/ת לעבוד מול אנשים, מערכות ונתונים – ייתכן שזה בדיוק התפקיד בשבילך! מה בתפקיד? • תמיכה טכנית לעובדי החברה בדיווח שעות במערכת • עבודה מול מנהלי פרויקטים והפקת חיובים • תפעול מערכת הבילינג: פתיחת פרויקטים, סעיפים, חוזים, ושינויים בין פרויקטים • הפקת חיובי לקוחות והעלאתם לפורטל הספקים משרה מלאה עם עבודה היברידית (שילוב בית-משרד)
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? ניסיון קודם – יתרון היכרות עם מערכת SAP – יתרון שירותיות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20274
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה למחלקת עסקים במה עוסק הארגון: שמירה על זכויות יוצרים של כותבים, מלחינים ומעבדים. גביית תמלוגים מכל סוגי המשתמשים במוסיקה והעברתם ליוצרים. התחומים עליהם אחראי ממלא התפקיד: לאתר ולגייס עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים. העבודה בעיקרה היא עבודת גביה אינטנסיבית הכוללת הפקת חשבונות, גביה טלפונית, שליחת מכתבים , כתיבת מיילים, התמצאות ברשתות חברתיות, בקרות בשטח לצורך בדיקת נתוני העסק, פגישות במידת הצורך. ואדמניסטרציה ונכונות לעבוד לפי נהלי עבודה. מהות התפקיד היא לאתר עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים ולבצע מעקב שוטף אחר קבלת התשלום ומתן הרישיון. לשם כן נדרש ייצוגיות, כושר שכנוע, סובלנות, יוזמה , ויכולת להתמודד מול לקוח חדש שמעולם לא שילם תמלוגים ונדרש לשלם לגופים נוספים כגון : פדרציה, אשל"מ וכן גמישות בשעות עבודה. עבודתם תתבצע תוך שיתוף פעולה עם עובד המשרד . כך שנדרשת יכולת לעבודת צוות טובה. לצוות/למחלקה יש יעדים חודשים/שנתיים. *התפקיד מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים.
דרישות:
השכלה: ידע חשבונאי . ניסיון קודם: ניסיון בגבייה, עבודה מול לקוחות, ניסיון בפגישה פרונטלית. יכולת תקשורת מצויינת, כושר שכנוע, עבודה תחת לחץ, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
686504
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה עוזר חשב/ת - רו"ח תחומי אחריות : הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים, מאוחדים לחברה ציבורית מדווחת. פיקוח ובקרה חשבונאית על רישומים חשבונאיים שוטפים. עבודה בכפיפות לסמנכ"ל כספים של החברה וסיוע בתחומים האחרים בהם מטפלת המחלקה. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת- חובה שנתיים ניסיון (לאחר התמחות) - חובה ניסיון בהכנת דוחות כספיים מבוקרים של חברה ציבורית מדווחת ודוחות מאוחדים - חובה יוצא/ת ה- big 4 יתרון משמעותי שליטה בכל יישומי אופיס בעל/ת יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ורצון עבודה לטווח ארוך **המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00047
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות לחטיבת כספים – החלפה לחל"ד מהות התפקיד: מנהל/ת חשבונות בצוות אשר אחראי על בדיקת חשבונות הספקים ונותני השירותים של החברה. בדיקה ורישום של חשבונות עסקה וחשבוניות של קבלנים וספקים. התאמה וניתוח כרטיסי הנהלת חשבונות. רישום קבלות וקליטת מסמכים למערכת. מעקב אחר כל חשבונות עסקה (דרישות תשלום) ממזמיני עבודה וגבייה מהגורמים הממנים. עבודה עם ממשקים רבים מול גורמים חיצוניים וגורמים פנימיים בחברה. סגירות ביצוע חודשי - הפקת דוחות וניתוחם. אחריות על מוסר התשלומים לספקים ונותני שירותים של החברה, כולל בקרות וייעול התהליכים. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית המנהל הישיר.
דרישות:
דרישות סף: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2. ניסיון של לפחות שנה בהנהלת חשבונות. דרישות המהוות יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות בחברות מתחום הקבלנות וסגירות מאזנים – יתרון משמעותי. שליטה במערכת הפריוריטי. יכולות אישיות : יחסי אנוש טובים, סדר וארגון, דייקנות, יסודיות, ירידה לפרטים, יכולת תיעדוף, יכולת עבודה עצמית ובצוות, יכולת אנליטית, עמידה בלו"ז ותנאי לחץ ויכולת התבטאות בכתב ובע"פ. שליטה ביישומי ה- Office בדגש על Excel.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
625879
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|