חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים אלעל סנטר נכסים כצט

3 - 1 מתוך 3

דרושים בתחום גזברות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
פליינג קרגו DHL

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: ליאת א

תיאור:

FC- DHL, חברת שילוח בינלאומית מובילה, מחפשת גובה למחלקת הכספים.
אחריות וטיפול בתיק לקוחות בהיבט הגבייה וחשבונות, התנהלות למול לקוחות וטיפול בתשלומים וכרטסות, עבודה עם מספר מערכות ממוחשבות
טיפול במיילים שוטפים, קיום פגישות עם לקוחות לצרכיי גביה, הפקת דוחות (מעקב חובות), מתן שירות למחלקות התפעוליות בחברה. תנאים טובים למתאימים.

דרישות:

יכולת עבודה בצוות, מסירות, רמת ארגון גבוהה.
סבלנות, אסרטיביות, יכולת עבודה תחת לחץ.
ניסיון בתחום הגבייה של שנה מינימום - חובה.
רקע בהנהלת חשבונות- סוג 1,2- יתרון.
אוריינטציה ממוחשבת- יישומי office בדגש על אקסל
עבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-17:06 עם נכונות לשעות נוספות.
יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1686
 
 
אורנים המכללה האקדמית לחינוך

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תקציב
· בנית תקציב ביה"ס הבינלאומי
· בקרה ומעקב שוטף על ביצוע תקציבי, הפקת דוחות ביצוע שלישוניים
· מתן מענה כללי/תקציבי בבניית תכנית עבודה שנתית
· בניית הצעות לתכניות חדשות
· בניה, תמחור בקרה ודיווח של תקציבי הפרויקטים השונים
· התאמת כ"א לפרויקטים – היקף משרה
· כתיבת הצעות מחיר וקולות קוראים

כספים
· דיווח כספי להנהלת ביה"ס הבינלאומי ומכללת אורנים
· מעקב גביה
· הפקת חשבוניות
· הפקת דו"חות ביצוע לפרויקטים וקרנות
· אחריות על חתימה על חוזים
· אישור כל ההוצאות של ביה"ס
· עבודה שוטפת מול מחלקת כספים
· עבודה פיננסית מול הלקוחות השונים
· טיפול בדו"חות קופה קטנה
· טיפול כספי בנסיעות עבודה לחו"ל
שכר
· כתיבת הצעות עבודה בשיתוף עם מנהלת ביה"ס ומחלקת משאבי אנוש (הגדרת תפקיד, היקף משרה והצעת שכר)
· טיפול בחוזי העסקה, אישורים שונים (כגון טופס 101 ותיאום מס)
· עבודה שוטפת מול מחלקת שכר
· דיווח שעות לעובדים זמניים
· ריכוז ודיווח תוספות לשכר
ניהול ידע
· כתיבת נהלים בשיתוף עם מנהלת ביה"ס
· אחריות על ארגון סיכומי נסיעות לחו"ל
כללי
· כתיבת תקציבים עבור הגשת בקשות לתרומות / מלגות
· כתיבת תקציבים ותנאי תשלום עבור חוזים בשיתוף עם מנהלת הפרויקט

דרישות:

תואר ראשון - חובה, תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, ניהול) – יתרון משמעותי
ניסיון בבניית תקציבים עבור תכניות מגוונות
ניסיון בניהול תקציב באופן שוטף
רמת ארגון וסדר גבוהה במיוחד
עצמאות ויוזמה, כושר ארגון, יכולת עמידה בלחץ
עברית - ברמת שפת אם
אנגלית (דיבור וכתיבה) – ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-27
 
 
Mars Media Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The Billing specialist will work closely with the CFO and will lead all AR and AP activities including - Issuance of invoices to clients in a timely manner, debt collection, payment request using various platforms.
Collaboration with the business departments and mid-level management regarding billing and collections issues.
Serve as primary contact for clients regarding pending payments issues.
Analyze costs and revenues for all the activities based on data from the ERP system (self developed).
Preparing monthly collection reports to management.
Handling monthly payments platforms - banks & online solutions (Paypal, etc.)
Serve as design partner for the billing system upgrade project - working closely with dept. managers and IT team.
Overseeing external collection agencies.
Reviewing and filling audit balance requests and credit references checks.
Assisting with on-going bookkeeping tasks (Hashavshevet).

דרישות:

      At least 2 years of finance experience.
      Excellent communication skills in English - verbal & emails.
      Proficient with Excel, Google Sheets and Hashavshevet.
      Team player and self motivated.


מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-112
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin