תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית גדולה בשפלה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל למתן סיוע בתיאום פגישות למנכ"ל. סיוע שוטף בתפעול פגישות וישיבות, הסברי גישה, מתן אישורים, כיבוד, הדפסות מיוחדות וצרכים עד הוק במהלך פגישות. סיוע בהזמנות רכש. ניהול ממשק בנושאי קייטרינג, הסדרי לינה לאורחים, זימון כרטיסי לחו"ל והסדרי לינה בחו"ל. השכרת רכבים בעת הצורך בארץ או בחו"ל. אדמניסטרציה כללית, ניהול יומנים מורכבים. הכנת חדרי ישיבות הנהלה לקראת דיונים. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00 תנאים מעולים למתאים/ה.
דרישות:
ניסיון כמזכיר /ה בדרג הנהלה - חובה. • ניסיון בניהול יומנים מורכבים - חובה. • שליטה מצוינת בכלל תוכנות ה Office (Excel, PowerPoint, Word, TEAMS) – חובה • שליטה מלאה בעברית ויכולת לנהל שיח ותכתובת באנגלית – חובה (הראיון יבוצע גם באנגלית) • העבודה במשרה מלאה ימים א-ה 08:00-17:00 עם שעות נוספות ע"פ צורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1209
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גוף פיננסי מוביל מחפש מזכיר/ה ללשכת חבר הנהלה במערך המשפטי. התפקיד כולל: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול יומן ותיאום פגישות וישיבות ריכוז חומרים לישיבות וסיוע בהכנת מסמכים
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה השכלה אקדמאית - חובה שליטה ביישומי Office - חובה ניהול חשבונות ותקציב, מומחיות במערכת SAP - חובה אנגלית ברמה גבוהה (שיחה והתכתבות) - חובה היכרות/ניסיון מעולם המשפט - חובה ניסיון בניהול לשכה של בכיר בארגון גדול - יתרון משמעותי אמינות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8940100
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי ואישי מקיף של לשכת היו"ר והמנכ"ל תיאום וניהול יומנים מורכבים ורבי משתתפים ארגון ישיבות, הזמנת כיבוד ושתייה וניהול חדרי ישיבות מענה טלפוני והתכתבויות שוטפות בעברית ובאנגלית מול גורמים בכירים בארץ ובחו"ל טיפול בהזמנות רכש, ציוד משרדי ועבודה מול ספקים ניהול לו"ז אישי, תרומות, תשלומים וקופה קטנה תיאום נסיעות לחו"ל וטיפול במשלחות ובאורחים מחו"ל
דרישות:
תואר ראשון – יתרון שליטה גבוהה מאוד ביישומי Office ובמיוחד ב-Outlook עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) ניסיון בתפקיד דומה בסביבה דינמית עם ריבוי משימות יכולת ניסוח גבוהה, דיוק, אחריות וייצוגיות תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-5296
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
גוף פיננסי מוביל מחפש מזכיר/ה ללשכת חבר הנהלה במערך המשפטי. התפקיד כולל: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול יומן ותיאום פגישות וישיבות ריכוז חומרים לישיבות וסיוע בהכנת מסמכים
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה השכלה אקדמאית - חובה שליטה ביישומי Office - חובה ניהול חשבונות ותקציב, מומחיות במערכת SAP - חובה אנגלית ברמה גבוהה (שיחה והתכתבות) - חובה היכרות/ניסיון מעולם המשפט - חובה ניסיון בניהול לשכה של בכיר בארגון גדול - יתרון משמעותי אמינות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8940100
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למוסד אקדמי מוביל בירושלים דרוש/ה רכז/ת מתקבלים לתפקיד משמעותי ומאתגר הכולל ליווי ותיאום תהליכי הקבלה של סטודנטים חדשים, מתן מענה למועמדים, שימוש במערכות מידע ומעקב אחרי מסמכים ותהליכים אדמיניסטרטיביים. המשרה מלאה, בירושלים, מתאימה גם לבוגרי תואר ללא ניסיון קודם!
דרישות:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במוסדות חינוך או אקדמיה- יתרון משמעותי!! שליטה במערכות מידע ובאופיס כישורי תקשורת בין-אישית מצוינים יכולת עבודה עצמאית ויוזמה יכולות סדר וארגון גבוהות המשרה מלאה, בירושלים המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-ACD
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברה יזמית קבלנית בשפלה מחפשת מזכיר/ה למחלקת ההנדסה למשרה מלאה. התפקיד כולל: מענה טלפוני וטיפול במיילים מענה אדמיניסטרטיבי שוטף למחלקת ההנדסה עבודה מול גורמים פנים ארגוניים, חיצוניים ורשויות
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה שליטה ביישומי Office אחריות, סדר, ארגון ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8922169
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת בחצי משרה למכון אהרן למדיניות כלכלית אוניברסיטת רייכמן בהרצליה הגדרת התפקיד: • ארגון והפקת אירועים כולל ניהול רשימות תפוצה • טיפול שוטף במטלות משרדיות בטלפון ובמייל ומתן תמיכה בניהול יומנים מורכבים • חצי משרה • תחילת העסקה מיידית
דרישות:
• תואר ראשון • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית בסביבה ממוחשבת, לרבות שליטה גבוהה באקסל ובאאוטלוק • ניסיון בארגון אירועים • עברית ברמה גבוהה • שליטה טובה באנגלית - יתרון • יסודיות וירידה לפרטים • טיפול במשימות רבות ובו זמנית • תודעת שירות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00234
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|