תיאור תפקיד:
חברת פתרונות מחשוב ותוכנה מובילה באזור אשדוד מתרחבת ומחפשת איש/אשת תמיכה טכנית להצטרף למשפחה שלנו! תיאור תפקיד: תמיכה פנים-ארגונית ומתן שירות ללקוחות החברה ניהול ותפעול מערכות מידע ומחשוב תחזוקת מחשבים, ציוד היקפי ושרתים מבוססי Microsoft פתרון תקלות מורכבות – חומרה ותוכנה עבודה עם Microsoft 365, PowerShell, רשתות ו-Fortigate (יתרון) תנאים מעולים בסביבת עבודה נעימה ומקצועית הזדמנות ללמוד, להתפתח ולצמוח איתנו! משרה מלאה בימים א'-ה', שעות 8:00-17:00 (ללא שישי!) יומיים בשבוע עבודה באתרי הלקוחות מיקום: מושב בני דרום (ליד אשדוד)
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד תמיכה טכנית – חובה! ידע מעמיק במערכות הפעלה בסביבת Microsoft שליטה במערכות Microsoft 365 ו-PowerShell אנגלית טובה ויכולת למידה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK. תיאור תפקיד: תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging. התקנת ותחזוקת מדפסות. הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory) תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה. תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים. תחזוקת ציוד טלפוניה. ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום • שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11 • שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams • ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה • ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה • ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה • ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון • ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון • ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון • תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה • עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות • מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
183480
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2 לחברת בת של Priority-Software ביקנעם! התפקיד כולל: •עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע , אנשי סיסטם. •תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח. •המשרה הינה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה! •ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה! •הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון •ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון •תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון •ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון •רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון •הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-275
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל. מה תעשה/י? - מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
- פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
- הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
- עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול
דרישות:
- אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות
רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת? שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי היא אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (כגון הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חיסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. בנוסף, החברה מציעה הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: ניהול מערך התמיכה הטכנית של החברה ללקוחות B2B. פיקוח ותיעוד מלא של כל התקשורת עם הלקוחות במערכת CRM, כולל מעקב שוטף אחרי סטטוס הקריאות השירות. הובלת תהליכי שיפור בתמיכה הטכנית, כולל הטמעת נהלים חדשים ושיפור מדדי השירות (SLAs). מעקב אחר שביעות רצון הלקוחות, כולל ביצוע סקרי שביעות רצון, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור השירות. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00), ללא אפשרות עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות תמיכה טכנית (B2B) מעל 10 עובדים – חובה. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM- חובה. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows- חובה. ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת, DNS וDHCP- חובה. הסמכת CCNA- יתרון. תואר ראשון במדעי מחשב או תחום דומה- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
27
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים. * הכירות עם AD. *ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק. * שירותיות וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: • טיפול בתקלות מחשוב, תוכנה וחומרה מול משתמשי קצה. • התקנה והחלפה של עמדות עבודה וציוד. • ניהול מלאי מחשוב. • מענה לקריאות שירות. • ביקורות תקופתיות בסניפי המחוז. *משרה מלאה, א'-ה', 08:00–17:00 | ללא סופ"שים *כולל רכב צמוד! *טווח נסיעות: מצפון תל אביב ועד דרום תל אביב
דרישות:
ניסיון קודם כטכנאי/ת PC או תמיכה טכנית - חובה. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה Windows, יישומי Office, ו־Active Directory - חובה. יכולת איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בציוד קצה (מחשבים, מדפסות, סורקים וכד’) - חובה. היכרות עם פרוטוקולי תקשורת TCP/IP ורשתות LAN/WAN – יתרון משמעותי. ניסיון בהתקנת מערכות הפעלה, הדרכות למשתמשים וטיפול בתקלות שטח – יתרון. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות. רישיון נהיגה בתוקף – חובה. (עבור משרות שטח)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2794
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
Malam Team מזמינה אותך להצטרף לתפקיד טכנולוגי – גם ללא ניסיון קודם! הזדמנות ייחודית להיכנס לעולם ההייטק מהדלת הראשית, לצבור ניסיון וללמוד מהטובים בתחום. במסגרת התפקיד: תמיכה טכנית למשתמשים; טיפול בתקלות טכניות בסביבה מתקדמת ודינמית; עבודה בסביבת Microsoft ומוצרי Cloud; ניהול הרשאות ועבודה עם מערכות תפעוליות מגוונות; סביבה צעירה, גמישה ומאוד משפחתית, סיבסוד קורסים טכנולוגים מטעם החברה.
דרישות:
- קורסים טכנולוגים; - תשוקה לעולם הטכנולוגיה; - נכונות למשרה מלאה במשמרות; - יכולת למידה עצמית וקליטה מהירה - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
531558
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: - תמיכה בתקלות מערכתיות, תפעול מערכות IT מגוונות, סיוע טלפוני למשתמשים ומתן פתרונות ברמת Tier 2 ומעלה - פתרון בעיות מורכבות ב: מערכות הפעלה, יישומי אופיס, מובייל, VDI, Active Directory - עבודה בצוות מקצועי בארגון טכנולוגי מתקדם, עם אפשרות ללמידה והתפתחות מקצועית בתחום - העבודה במשמרות (בוקר, ערב ולילה)
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנה במוקד NOC או ITOC (אפשר מהצבא) – חובה - ניסיון בתמיכה טכנית למשתמשים – תוכנות, יישומים, מערכות הפעלה, Active Directory, VDI - חובה- ניסיון עבודה בארגון בינוני של 250-500 משתמשים - חובה (יתרון לעבודה בארגון גדול מעל 500 משתמשים) - לימודים אקדמאיים לתואר ראשון במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים החל משנה ב' או הנדסאי/ת בוגר/ת מגמת מחשבים/טכנולוגיה או בוגר/ת קורסים מתקדמים במערכות מידע בהיקף של 150 שעות לפחות או יוצא/ת צה"ל ו/או רא"ם ובלבד שעסק/ה בתחום הטכנולוגי שבתכולת התפקיד - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3081
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מיישמ/ת מערכת שכר לחילן – מחלקת דיגיטל | תל אביב | משרה מלאה חילן, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מחפשת מיישמ/ת מערכות שכר למחלקת הדיגיטל. משרדינו נמצאים בתל אביב, בקרבת קו רכבת. עבודה במול היברידי למי התפקיד מתאים? התפקיד יכול להתאים לאנשי תמיכה טכנית / QA בתחילת דרכם המקצועית / בוגרי תואר ריאלי עם נסיון בעבודה מול לקוחות, המעוניינים בהסבה לעולמות מערכות מידע. מה כולל התפקיד? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים והובלת הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לכ-700 לקוחות פעילים -עבודה מול ממשקים מגוונים – תוכנה, פיתוח, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות קבועים והובלת תהליכים באופן עצמאי
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? - ניסיון תעסוקתי קודם של שנתיים לפחות מארגון – בתמיכה טכנית/ QA -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת SAP אפליקטיבי לארגון יצרני בפתח תקווה. תיאור התפקיד: - מתן מענה ראשוני ופתרון תקלות למשתמשי קצה (כ-7,000 משתמשים ברחבי הארגון)
- אבחון ראשוני של תקלות ואירועים במערכת SAP
- תיעוד הפניות במערכת קריאות שירות וניתובן לגורמים המטפלים הרלוונטיים – בהתאם לצורך
- ליווי המשתמשים בתהליכים תפעוליים מול המערכת ומתן הסבר או הדרכה בסיסית בהתאם לצורך
- עבודה בממשק שוטף עם צוותי הפיתוח והתשתיות
דרישות:
- שנה לפחות ניסיון בתמיכה במערכות מידע - חובה
- היכרות עם מערכת SAP כמשתמש/ת או תומך/ת - חובה
- ניסיון מארגונים גדולים או ממוקדי שירות/תמיכה
- אוריינטציה שירותית גבוהה ויכולת תקשורת בין-אישית מצוינת
- יכולת למידה עצמית גבוהה, סדר וירידה לפרטים
- שליטה טובה ביישומי Office
- אנגלית ברמה טובה – קריאה וכתיבה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
22989
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
Mer Group specializing in command and control systems for smart cities. We are looking for a skilled and experienced implementation specialist with a background in C4I (Command and Control) systems to join our leading team. The role combines technical work and customer support, working with both domestic and international clients. It includes responsibility for implementing advanced systems and ensuring customer satisfaction. Responsibilities: - Maintain continuous communication with company clients (integrators and end-users) in Israel and abroad
- Collect, analyze, and define user requirements and write functional specifications
- Develop and deliver training sessions on system functionality to clients
- Provide advanced (high-level) technical support and troubleshoot issues
- Represent user needs to the development teams
- Perform system maintenance, version upgrades, and implementation of new modules
דרישות:
- Proven experience in implementing C4I or similar systems
- Broad systems perspective and experience in project management – significant advantage
- Ability to analyze systems, implement, test, and train users
- Willingness to conduct client training sessions and demonstrations
- Excellent interpersonal skills and ability to work in a team
- Ability to work with clients and manage multiple tasks under pressure
- High-level reading and writing skills in both Hebrew and English
- Willingness to travel for work in Israel and abroad – mandatory
- Spanish
- significant advantage
Advantages: - Experience in communication networks, including domain and user management
- Administrative-level knowledge of Linux and Windows operating systems
- Experience working with SQL databases
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1127
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה/תוכנה) היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט (לינוקס- יתרון) כלי Office ושליטה בפלטפורמות חומרה.
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בארגון גדול- חובה. ניסיון כטכנאי בסביבת דומיין, תמיכה וטיפול בתחנות קצה (חומרה / תוכנה)- חובה. שליטה מלאה במערכות הפעלה וOFFICE (מיקרוסופט) , תקלות, DEBUGING- חובה. הסמכה מקצועית של טכנאי PC. הכרות עם מערכת הפעלה LINUX- יתרון משמעותי. ניסיון בתקשורת – עבודה על מתגים, NAC- יתרון. הסמכה מקצועית – MCSE/MCITP- יתרון. עבודה עם POWERSHELL- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ABM 24953
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|