תיאור תפקיד:
תיאור משרה אנחנו ב-Priority Software מחפשים נציג/ת תמיכה טכנית מנוסה, עם היכרות מוכחת של לפחות שנה עם מערכת Priority לתמיכה בעובדים פנים-ארגונית. זו הזדמנות להצטרף למחלקת מערכות המידע של הארגון, בסביבה טכנולוגית מאתגרת ודינמית, ולקחת חלק בשיפור חוויית העובדים של החברה בארץ ובעולם. למה כדאי להצטרף אלינו? • סביבת עבודה מתקדמת ותומכת. • תפקיד עם אופק מקצועי והתפתחות לתפקידי יישום, ניהול פרויקטים וכדומה. • עבודה היברידית עם גמישות בשעות. • תנאים טובים למתאימים. • תהליך קליטה מקיף הכולל ליווי אישי והכשרות מותאמות. מה כולל התפקיד? • מתן תמיכה טכנית לעובדי חברת Priority בארץ ובעולם. • פתרון תקלות, ליווי לקוחות, והדרכה על שימוש נכון במערכת. • התמקצעות במודולים מגוונים בהתאם לרקע המקצועי של המועמד/ת. • עבודה בצוות מגובש עם ממשקים רבים בתוך הארגון.
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בעבודה עם מערכת Priority מתוך ארגון. • הבנה מערכתית במודולים כגון: רכש, לוגיסטיקה, ייצור, פיננסים או שירות. • תודעת שירות גבוהה ויכולת תקשורת בין-אישית מצוינת. • אנגלית ברמה גבוהה (בע"פ ובכתב). • שליטה טובה בסביבה ממוחשבת ויכולת ניתוח ופתרון בעיות. יתרון משמעותי: • ניסיון קודם במתן תמיכה טכנית או שירות לקוחות. • רקע במערכות מידע, ניהול, חשבונאות או תחום תפעולי אחר. • ניסיון בעבודה עם ממשקים חוצי ארגון. * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-360
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד דינמי, מרובה ממשקים פנימיים, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול שותפים למשרה מלאה במשרדי החברה (ללא עבודה מול לקוחות קצה או עבודה מול חו"ל בשעות לא שגרתיות). התפקיד כולל: ניהול ממשקים פנימיים מול מחלקות שונות בארגון תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות שותפים עסקיים בארץ ובחו"ל תיאום פגישות והפקת מצגות ניהול מידע ועדכון מערכות (כגון אזור שותפים, סביבות דמו, טפסים, הסמכות) ריכוז תוכניות הדרכה והסמכה לשותפים מעקב ובקרה על תהליכים תפעוליים
דרישות:
פחות 3 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בארגון יכולת ניהול מספר משימות במקביל ו"תקתוק" משימות יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות וללא אגו ניסיון בעבודה מול ממשקים פנימיים מרובים – חובה שליטה ביישומי Office, לרבות Excel אנגלית ברמה בסיסית – חובה היכרות עם מערכת Priority – יתרון יתרון משמעותי לניסיון קודם בארגון גדול או בממשקים פנים ארגוניים מורכבים. המשרה דורשת נוכחות פיזית במשרדי החברה כחלק מאופי העבודה בצוות.(לא בקבלה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-348
אזור:
מרכז - פתח תקווה, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
We're Hiring: QA Automation Tech Lead Location: Haifa | Full-time | On-Site (4 days) Priority Software is seeking a QA Automation Tech Lead for a role with direct impact on the quality of our flagship product, Optima PMS. If you come from the world of automation, with a passion for quality and excellence, and have experience in managing processes and complex SaaS environments – this is your opportunity to lead quality at a global scale. ??What You’ll Do • Define a cross-product testing strategy – including PMS, CRM, Finance, and Organization • Build automation frameworks running on .NET, React, and Python • Perform API testing for REST-based microservices and SignalR • Execute CI/CD testing processes (Azure DevOps) • Test domain-specific hospitality processes – reservations, payments, guest • Lead performance and security testing in both SaaS and On-Prem environments • Measure and present quality metrics and bug visibility • Ensure compliance with relevant regulations such as GDPR, PCI-DSS • Test third-party integrations (OTA, Channel Managers, payment providers)
דרישות:
?What We’re Looking For • 7+ years of experience in automation and software testing, including 3+ years in technical leadership • Experience in API testing (Postman, SpecFlow, RestSharp) • Experience in Web testing (Selenium, Cypress, Playwright) • Experience in performance testing (JMeter, LoadRunner, K6) • Experience with Azure Cloud and Azure DevOps – significant advantage • Knowledge of testing distributed and microservices-based systems • Experience in hospitality/PMS domains – significant advantage ?? Ready to make an impact and help shape the future of enterprise software? Apply now and join us at Priority Software.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-309
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
We are seeking a skilled QA Engineer to join our development team. The ideal candidate will have a strong understanding of product requirements and will collaborate closely with the development and product team to write detailed test cases. You will be responsible for manually testing features and contributing to the development of automated test scripts. This role is crucial to ensuring the quality and reliability of our products, and we are looking for someone who is detail-oriented and passionate about testing. Responsibilities:- Collaborate with product teams to understand and clarify requirements
- Write, maintain, and execute comprehensive test cases
- Manually test new and existing features to ensure quality
- Develop and maintain automated tests to enhance coverage and efficiency
דרישות:
- 3+ years of experience as a Manual Web QA - Must
- Experience working within or closely with a development team - Must
- High-level communication skills in both English and Hebrew - Must
- Experience with Jira and test planning software – Must
- Familiarity with Priority Software System – Big Advantage
- Familiarity with developing automation scripts - Advantage
- Proficiency in Playwright, Puppeteer, or similar testing frameworks - Advantage
- Experience testing mobile applications – Advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-333
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
We’re looking for a talented individual to join our company in a new and unique role that combines customer support with social media communication. Join a dynamic team in a fast-paced environment and become one of the faces of Priority. The role requires mastering a complex product, demonstrating strong technical understanding, and working closely with the Support, Marketing, Product, and R&D teams. The selected candidate will undergo a comprehensive training program over several months, covering the Priority product, support processes, and social media operations
דרישות:
Native Hebrew (spoken and written), and very good English. • Familiarity with ERP systems – strong advantage (especially Priority ERP). • Experience with social media platforms (WhatsApp, Facebook, LinkedIn, App Stores, Reddit) and the ability to communicate professionally and represent the company online. • Understanding of the customer service world. • Excellent written communication skills – clear, fluent, and professional writing. • Strong interpersonal skills – patience, active listening, positive attitude, and willingness to help. • High self-learning ability, service-oriented mindset, strong time management, and ability to perform under pressure.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-335
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת Priority Software דרוש/ה איש/אשת QA פיננסי להצטרף לצוות הבדיקות. התפקיד כולל הרצת בדיקות ידניות, ניהול תקלות, כתיבת מסמכי בדיקות ועבודה שוטפת מול צוות הפיתוח וצוות המוצר.
דרישות:
- ניסיון מעשי בהנהלת חשבונות מתקדמת – חובה
- ניסיון מעשי בשכר - חובה
- הכרות עם מערכת Priority – חובה
- תואר ראשון בחשבונאות / הסמכה כרו"ח – יתרון משמעותי
- ניסיון בבדיקות של מערכות פיננסיות / מערכות מידע - יתרון משמעותי
- קורס QA / הסמכת ISTQB – יתרון
- ברמה האישית: יכולת עבודה צוות טובה, אוטודידקטיות, תקשורת בין אישית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-320
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
Priority Software is looking for a QA Specialist to join our Financial Development Team. Responsibilities: Perform manual and automated testing Manage and track bugs and issues Write test plans and documentation Work closely and collaboratively with the development team
דרישות:
Practical experience in advanced bookkeeping and accounting control Practical experience in payroll accounting and labor law Ability to work in a team and excellent interpersonal communication skills Self-learning ability with high motivation Nice to have: Bachelor's degree in Accounting or CPA certification Experience testing financial systems or information systems Introduction to the Priority System QA course or ISTQB certification
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-320
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
Priority- Software is looking for an AI Engineer with expertise in building intelligent solutions that bridge innovation with business impact. Skilled in developing and fine-tuning workflows, working with multimodal data, and integrating AI into real business processes such as ERP systems.
דרישות:
Core Skills & Expertise Programming: Advanced in Python, with additional experience in no/low-code tools (e.g., n8n). AI & Data Science: Specialized in RAG (Retrieval-Augmented Generation), Graph RAG, context engineering, fine-tuning, retrieval optimization, agentic flows and MCP. Data Handling: Proficient in document parsing, chunking, tokenization, and multimodal data processing (text, images, tables). Databases & APIs: Strong knowledge of SQL, API integration, vector databases, and graph databases . Business & Analytical Strengths Experience with ERP systems, especially the Priority platform. Ability to align AI solutions with real business needs. Strong data analysis skills to detect trends, anomalies, and insights. Skilled in diagnosing AI issues (e.g., hallucinations) and improving model accuracy.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-324
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Priority Software is a leading provider of ERP and business management solutions, helping organizations run smarter and more agile operations.We are looking for a Priority Project Manager to join our Retail Department and lead Priority ERP implementations for retail customers. In this role, you’ll manage projects end-to-end — from discovery and specification to delivery and go-live — ensuring successful outcomes and strong client satisfaction. What you’ll do
Lead Priority ERP implementation projects for retail customers from start to finish. Meet with clients to deeply understand business needs, processes, and challenges. Translate client requirements into clear and detailed specification documents. Configure and implement Priority solutions based on these specifications. Manage small to mid-sized projects independently, including planning, execution, risk management, and delivery. Act as a trusted advisor to clients, offering expert guidance and best practices. Ensure effective time management, resource allocation, and task prioritization across projects. Maintain strong client relationships throughout the project lifecycle — managing expectations, timelines, and changes. Travel to client sites as needed to support successful implementation and adoption.
דרישות:
Mandatory: Strong hands-on expertise in Priority ERP (implementation/configuration experience). Mandatory: Proven experience leading ERP implementation projects, including client-facing delivery. At least 5–7 years in project management and implementations (within 3–5 years total relevant experience). Deep knowledge of Priority Financial Module; knowledge of modules such as Sales, CRM/Marketing, Service, Inventory or Retail-related processes is a strong advantage. Excellent self-management skills: ability to prioritize, manage workload, and raise issues early when needed. Strong customer-facing communication and relationship-building skills. Valid driver’s license and willingness to travel to client locations.
Skills Lead meaningful projects for retail businesses in Israel. Work with experienced Priority professionals in a dynamic, fast-moving environment. Enjoy real ownership and independence, with support from a strong internal team. Full-time position including a company car for client visits.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-359
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
קצת עלינו Priority Software היא מובילה עולמית בפיתוח פתרונות ERP חדשניים וגמישים לעסקים קטנים ובינוניים. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, פיתחה Priority מערכת ERP בתחום המלונאות והתיירות הניתנת להתאמה אישית, המסייעת לבתי מלון לייעל את פעילותן ולהאיץ את הצמיחה העסקית. אנחנו מחפשים Customer Support Representative להצטרף לצוות ה- Support המקצועי שלנו. התפקיד כולל: • מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות שלנו (בתי מלון בארץ ובחול) • אבחון תקלות טכניות, תיעוד והכוונת משתמשים לפתרון • הדרכות וליווי הלקוחות בשימוש נכון במערכת (מרחוק ופרונטלי בבית הלקוח) • שיתוף פעולה עם ממשקים בארגון כמו בודקי תוכנה, אנשי פיתוח ומוצר למתן מענה מלא ללקוחות • העבודה במשרדי החברה, במשרה מלאה, ימים א’–ה’, 08:30–17:30 - יום עבודה אחד מהבית
דרישות:
• ניסיון קודם בתמיכה טכנית או שירות לקוחות בתחום מערכות מידע – חובה • זיקה טכנולוגית והבנה תהליכית טובה • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת למידה מהירה • תואר ראשון במערכות מידע או הכשרה מקצועית רלוונטית – יתרון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-355
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת פריויריטי סופטוור מחפשת נציג.ת קשרי לקוחות טלפוני.ת. התפקיד כולל אחריות על הקשר השוטף עם לקוחות הקצה ושותפים עסקיים. טיפול שוטף הכולל: הצעות מחיר, פתיחת הזמנה, גבייה, מענה טלפוני ועדכון במערכת פריוריטי. ממשקי עבודה עם המחלקות הבאות: כספים, IT, תמיכה טכנית.
דרישות:
ידע בעבודה בסביבת פריורטי - חובה רקע וניסיון באדמיניסטרציה / שרות לקוחות - חובה ידע בתוכנות מחשב – יתרון אנגלית – ברמה גבוהה ברמה הבין אישית – יכולת עבודתה בצוות, יחסי אנוש טובים, יכולת למידה עצמאית , שירותיות, התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות העבודה בפארק אפק בראש העין משרה מלאה (יום 1 מהבית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-358
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|