תיאור תפקיד:
We are the world leader in the Digital Mailbox space. We enable hundreds of thousands of businesses and consumers around the globe to manage their mail, packages and virtual addresses from anywhere via smartphone. We are looking for an experienced Quality Assurance Engineer to work within the Quality Assurance Team to improve the quality of software products - web and mobile apps - prior to release to customers. Responsibilities: Read and analyze product specs. Raise questions about specs to Product Management Write test plans that verify that the products meet the specs Execute manual tests, analyze results, isolate the conditions that cause errors Check logs and the database as part of verification and analysis Work with Development to assist with analyzing unexpected software behavior Document bugs correctly, clearly, concisely, and completely. Verify fixes Write Postman scripts and run them, to verify that APIs function correctly
דרישות:
Requirements: Hard Skills- Strong knowledge of software testing principles, methodologies, and techniques - 1-2 years of experience Proficiency in writing and executing test plans and cases Ability to identify, report, and track defects or issues in software applications Experience in manual testing of web and mobile applications Proficiency in functional and regression testing Knowledge of SQL and ability to write basic queries Working knowledge of Postman Familiarity with defect tracking tools Strong analytical and problem-solving skills Excellent communication and interpersonal skills Ability to work well under pressure Understanding of basic programming concepts and coding - advantage Excellent English
Soft Skills- Customer’s “mindset” Strong problem-solving skills Attention to detail Flexibility Team player with excellent communication skills Welcomes feedback and constructive criticism
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
982038
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
דרישות:
Qualifications: 7+ years experience in administrative or office manager role (preferably healthcare or mental health) Experience with HIPAA-compliant EHRs (TherapyNotes, SimplePractice, etc.) Excellent interpersonal and communication skills Tech-proficient (Google Workspace, Zoom, Excel, phone systems) Ability to multitask, prioritize, and solve problems quickly Highly organized and emotionally intelligent Experience working remotely in a supervisory/management capacity preferred Native Level English
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
570203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Location: Israel Remote and in person 1-2 days a week Type: Part-Time or Full-Time (based on experience and availability We are looking predominantly for american operating hours (IST 3pm-10pm) and some other times for work not involving interaction with the USA Job Summary: We are seeking a reliable and detail-oriented Medical Biller / Payroll & Bookkeeping Specialist to join our all-virtual mental health group practice. This role is critical to ensuring timely insurance reimbursement, clinician payroll processing, and financial oversight through spreadsheets and light bookkeeping. The ideal candidate has experience working in mental health billing, is organized, proactive, and communicates clearly with the rest of the administrative team. Key Responsibilities: Medical Billing Submit and track insurance claims across multiple carriers (including Medicare/Medicaid, Aetna, BCBS, Cigna, Optum/UHC, etc.) Ensure timely and accurate posting of EOBs and client payments Identify, troubleshoot, and resolve claim denials and rejections Monitor outstanding balances and follow up on aging claims (A/R reports) Maintain accurate billing records and reconcile monthly payments Communicate regularly with insurance representatives for eligibility, authorizations, and clarifications
דרישות:
Qualifications: 8+ years of experience in medical billing (preferably mental health) Familiarity with EHR systems (e.g., TherapyNotes, SimplePractice, or equivalent) Proficiency in Excel/Google Sheets Experience processing payroll and/or using payroll platforms like Paychex Strong communication and problem-solving skills High attention to detail, self-driven, and deadline-oriented HIPAA compliant and understands client confidentiality
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
763441
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה ביטחונית באזור המרכז מגייסת מהנדס/ת פיתוח סרוו התפקיד כולל: עבודה עם מערכות סרוו מתקדמות, פיתוח בקרים ספרתיים, כתיבת אלגוריתמים בתחום הבקרה, השתתפות בניסויים ושילובים מערכתיים, ליווי קבלני משנה וייצור אלקטרוני, ותמיכה שוטפת בלקוחות במספר פרויקטים מקבילים ועוד.
דרישות:
- 5 שנות ניסיון ב-Board Design, תכן אנלוגי ואלקטרוניקת הספק - ניסיון בהנדסת הינע ובקרה - תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה - ניסיון בעבודה עם רכיבי DSP – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
149827
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: עיסוק ברגולציה פיננסית ומוסדית ליווי עסקאות, הליכי רישוי והסכמים מסחריים ייעוץ למוסדות וגופים פיננסים גדולים ומובילים
דרישות:
עו"ד בותק 2-5 שנים - חובה אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, דיבור וכתיבה) - חובה ניסיון ברגולציה פיננסית/עבודה בממשלה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
S-24820324
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ResponsibilitiesWorking with the facility to ensure all billing is accurate prior to submission Responsible for following up on all balances and making sure all payments are received Review aging reports and work to eliminate all outstanding balances Deal with referrals from the facility to ensure that patients are eligible for services from the nursing home Deal with clients and getting all relevant information and verifying with the HMO
Location- Ramat Bet Shemesh Hours are M-Th 3pm-11pm and F/Sun 9am-1pm
דרישות:
Qualifications Basic computer skills. Strong communication skills. Ability to work in a team environment. Native level English
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
911317
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Company is a fast-growing financial technology company powering the future of financial services. Our comprehensive suite of innovative and scalable embedded payments, cards, and lending products deliver financial services for millions of businesses and consumers around the globe. We are on a mission to build the infrastructure that propels access, inclusion, and the democratization of financial services. What We’re Looking For: You have a growth mindset: embracing ambiguity and seeking opportunities to challenge yourself and continuously grow your skills. This is a challenging role, so we expect you to have significant experience leading and developing complex and distributed engineering systems. We are looking for an individual contributor that enjoys mentoring teammates and working closely with users.
דרישות:
Qualifications: 3 times a week in office - Har Hotzvim - Jerusalem Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment.
Professional experience with containerization or similar technologies in large production environments Significant experience with object-oriented programming languages in a production environment at scale. Demonstrated capacity to clearly and concisely communicate about complex technical, architectural, and/or organizational problems and propose thorough iterative solutions Experience with performance and optimization problems and a demonstrated ability to both diagnose and prevent these problems You have demonstrated the ability to onboard and integrate with an organization long-term. Experience owning a project from concept to production, including proposal, discussion, and execution. Self-motivated and self-managing, with strong organizational skills. Comfort working in a highly agile, intensely iterative software development process Positive and solution-oriented mindset An inclination towards communication, inclusion, and visibility You are comfortable working in a cross-functional organization You share our values, and work in accordance with those values
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
505599
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עריכת הסכמים מסחריים דיווחים שוטפים ליווי עבודת הדירקטוריון
דרישות:
רשיון עו"ד של 0-2 שנות ותק נסיון בתחום שוק ההון/ מסחרי/ ליטיגציה - חובה בוגרי מוסדות לימוד מובילים אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
S-24760576
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
The point-of-sale (POS) solution consists of devices deployed at our customer’s locations that interact with cloud-based services. With over 30,000 customers across the US, our company seeks a dedicated resource focused design, configuration, scalability, and performance tuning of the Postgres RDS instances that are core to our cloud infrastructure. Responsibilities: Move large database to new AWS account Split database into acorn and regular ops. Further splitting by function, as needed, including choosing alternative dbs Performance evaluation of current db Review/coord with devs about errors/warnings in logs Continuing performance monitoring/tuning/optimization Improve existing queries Perform reviews of new queries Manage users/roles/permissions/access Create a load testing framework Schema review/design/management/change management
דרישות:
Required Skills/Experience: Responsibility for a large AWS RDS PostgreSQL database. Expectation is for experience with tasks such as: Advanced knowledge of SQL for querying, optimization, and troubleshooting new partitions/triggers/seq etc Upgrade planning and execution Monitoring and alerts Capacity planning Data archiving/migrations/import/export/etc Database backup/recovery Database documentation Reporting and analytics support Security management Automate maintenance tasks (audit,fixes,reindexing,etc) Disaster recovery planning Cost management
Desired Skills/Experience: Proficiency in languages like shell scripting for automating repetitive tasks Problem-Solving and Troubleshooting including ability to diagnose and resolve database issues Promptly and strong analytical skills to conduct root cause analysis and prevent recurring issues Ability to clearly communicate database issues and updates to technical and non-technical stakeholders. Proficient in prioritizing tasks, managing multiple projects, and maintaining documentation. Works well with cross-functional teams
Native Level English Hybrid in Jerusalem Full time position 11:00-19:00 Send CV to [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
972628
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are looking for a Product Manager to lead a dedicated team tasked with providing customized software solutions for a prominent chain of Skilled Nursing Facilities (SNFs) in the US. This role involves overseeing the entire project lifecycle, from initial consultation and design through implementation and support, ensuring that our solutions meet the specific requirements of our client and have a positive impact on the quality of care provided. Responsibilities: · Manage the end-to-end delivery of customized software solutions for a chain of SNFs, ensuring projects are completed on time, within budget, and to the client's satisfaction. · Lead and support a dedicated development team, fostering a collaborative and productive work environment to achieve project objectives. · Serve as the primary liaison between the client and our development team, ensuring clear communication of requirements, milestones, and feedback. · Implement agile methodologies to efficiently manage project schedules, resources, and risks, adapting to project changes and challenges as they arise. · Oversee cloud cost management, ensuring strategies are in place for maximizing efficiency and cost-effectiveness.
דרישות:
Qualifications: · Substantial experience in technical project management of enterprise software systems, including management of requirements, resources, budgets, and schedules. · Demonstrated ability to lead and motivate development teams with a drive to achieve high-quality results while fostering a positive team environment. · Expert in using agile project management tools and techniques. · Strong communication skills, with the ability to manage complex projects and client relationships effectively. · English proficiency at a native speaker level Knowledge of or experience in the healthcare industry, especially with Skilled Nursing Facilities, is an advantage. Location: Har-Hotzvim, Jerusalem
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
639164
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ארגון ימי עיון וכנסים סיוע בבניית אתר אינטרנט סיוע אדמנסיטרטיבי שוטף לבעלי המשרד
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7789681
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
We’re looking for an organized and self-driven individual to join our Quantitative Strategies Group (QSG) as an Analyst. What You’ll Do As a key member of the Business Risk unit within QSG, you will work on risk model/tool development and management. Help the lead of the unit in second and third line liaisons, working closely with model owners to ensure model compliance. Under the leadership and mentorship of the lead of the unit, carryout light modeling activities including but not limited to model enhancements, error corrections, what-if analysis and outcome attributions. Author high quality model documentation, execute model monitoring plans and build solutions for identified model issues remediation. Participate in all model production runs necessary for regulatory, capital management and business processes. Take complete ownership of the assigned procedure, build presentation artifacts, ad-hoc analytics and conduct deep dives. Maintain model inventory and calendar for different activities like validation, model production for various usages, Q&A with second and third line etc. Participate in validation discussions with MRM including iterating on validation findings and proposed resolutions. Assist unit lead for off second and third line as well as external regulatory exams.
דרישות:
Education and Experience Strong quantitative & analytical skills: The role requires a strong quantitative background (PhD /Master Degree or equivalent) in Statistics, Mathematics, Operations Research, Physics, or a quantitative science Minimum 2+ years prior experience in an Analytics function, Model Development or Model Validation. Experience with Credit risk models and experience in model validation is preferable. Past experience working in a Model Risk Management function or a Model Risk Oversight function is a definite plus. Understanding of capital markets, securitizations, consumer credit products a plus. Strong communication skills: Verbal and Written, as well as excellent negotiation and diplomacy skills required. Risk and control mindset: Ask incisive questions, assess materiality of issues and escalate as required. Broad knowledge of relevant Modeling frameworks and standards. Sound project management /organizational skills: flexible, adaptable to shifting priorities to achieve the most effective result and able to work in a fast-paced environment is required.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
980496
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מציל/ה לבריכה באזור המרכז
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02983
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
בואו להיות יועצי/ות נופש במוקד שיחות נכנסות! - מענה לשיחות נכנסות בלבד. - מכירות קלילות ללא שיחות יזומות או לחץ. - שילוב של מענה טלפוני ומענה כתוב (מיילים, צ'אט). תנאי עבודה: - שעות גמישות - עבודה היברידית (ישנה אפשרות גם לעבודה מהבית) - שכר בסיס + עמלות גבוהות *מתאים גם לחיילים משוחררים עם רקע במכירות.
דרישות:
- ניסיון קודם במכירות ושירות חובה. - כושר ביטוי גבוה, אסרטיביות וביטחון עצמי. - יכולת לזהות צורך ולסגור עסקה. - עברית מצוינת בכתב ובעל פה חובה (עבודה רבה בצ'אט). - 12 שנות לימוד לפחות. - שליטה בשפה נוספת (אנגלית, רוסית, צרפתית ועוד) - יתרון משמעותי *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1927
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לצוות המקצועי שלנו! רשת מלונות פתאל מחפשת אנשי/נשות אחזקה אחראיים ובעלי גישה טכנית, לעבודה הכוללת ביצוע עבודות תחזוקה שוטפת במלון, טיפול בתקלות וקריאות שירות, עבודה בצוות ובממשק עם מחלקות נוספות, ושמירה על תקינות הציוד ואזורי העבודה. עבודה במשרה מלאה ומשמרות. מה אנחנו מציעים? - תנאים מעולים למתאימים/ות.
- סביבת עבודה מקצועית ויציבה.
- הכשרות ופיתוח מקצועי.
- שייכות לארגון מוביל עם אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודות תחזוקה – חובה תעודת חשמלאי מוסמך/מעשי – יתרון משמעותי ידע במגוון תחומי אחזקה – יתרון אחריות, שירותיות, יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2036
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|