תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות ! הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה. משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים, העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול. היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00 מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא יש חניה לעובדים ! סביבת עבודה: צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות, יכולת ניהול זמנים עצמאית, יכולת למידה , אחריות ועצמאות. נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון! יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-698
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו! מה כולל התפקיד?- מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים.
- שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה.
- שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה.
- מיקום: מרכז תל אביב
- סביבת עבודה:
- דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
דרישות:
- כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.
- ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.
- ניסיון קודם במכירות טלפוניות או בתפקיד דומה בתחום- יתרון !
- זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
- ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
- ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
- איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
- מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
- עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
- השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
- דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומחפשים לצרף רואה/ת חשבון מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
רואה/ת חשבון בעל/ת גישה מקצועית, ניסיון בעבודה עם חברות ישראליות, היכרות עם מערכות ERP ושכר מקומיות, והבנה מעמיקה בתחום המיסוי הישראלי. דרושים כישורי תקשורת מעולים, יכולת לעבוד מול ריבוי משימות ולוחות זמנים צפופים, וראש גדול בניהול קשרי לקוחות. תחומי אחריות:
• ניהול שוטף של תיקי לקוחות. • פיקוח על תהליכים חודשיים בתחומי כספים, מיסים ושכר עבור חברות ישראליות בבעלות תאגידים רב-לאומיים. • תקשורת שוטפת ויעילה עם בעלי עניין בחו"ל ועם צוותים מקומיים בישראל. • תכנון, ביצוע והשלמה של משימות תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות וניהול סיכונים. • הובלת צוות מנהלי חשבונות, כולל הכוונה והכשרה מקצועית.
דרישות:
• רואה/ת חשבון מוסמך/ת. • 2-4 שנות ניסיון לאחר הסטאז' בפירמת ראיית חשבון או בחברת הייטק. • שליטה מצוינת ב-Excel. • ניסיון בעבודה עם מערכות Priority או NetSuite ותוכנות שכר ישראליות – יתרון. • יכולות אנליטיות וארגוניות גבוהות. • תשומת לב לפרטים ודיוק בביצוע. • שליטה מלאה בעברית. • שליטה מלאה באנגלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לניהול סניף ברשת אסתטיקה אנחנו מחפשים תותח/ית מכירות שרעב/ה להצלחה איך היום שלך יראה? - פגישות ייעוץ עם לקוחות חדשים במטרה לסגור עימם עסקה
- ניהול צוות אדמיניסטרטיבי ורפואי
-מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר -ניהול התפעול השוטף של הסניף והובלתו לביצועים הטובים ביותר -השתתפות בתחרויות נושאות פרסים מדהימים! טיסות לחו"ל, נופשים בארץ במלונות הטובים ביותר שיש, ימי ספא מסעדות שף וים של אטרקציות שכר בסיס של 10,000 ש"ח + בונוסים שווים מאוד על מכירות העבודה במשמרות בוקר/ערב - אין גמישות.
דרישות:
- בעל/ת יחסי אנוש טובים
- ניסיון ניהולי - יתרון
- ניסיון מובהק במכירות
- שירותיות ברמה גבוהה
- אסרטיביות ויכולת להוביל
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2222
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להוביל את חוד החנית של עולם הגיוס הדיגיטלי? אנחנו ב-Jobnet, אתר הדרושים המוביל בישראל, מחפשים מנהל/ת תיקי לקוחות שטח סופר-מוכשר/ת, עם תשוקה אמיתית לעולם הגיוס ויכולות בין-אישיות ברמה גבוהה, שיצטרף/תצטרף למשפחה שלנו! אם אתם חדורי מוטיבציה, אוהבים לפגוש אנשים ולייצר שיתופי פעולה ארוכי טווח, ויש לכם ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות B2B – מקומכם איתנו! התפקיד כולל:- בנייה וטיפוח מערכות יחסים אסטרטגיות: ניהול תיקי לקוחות קיימים ומורחבים, תוך העמקת הקשר והבנת צרכי הגיוס הייחודיים של כל לקוח.
- זיהוי הזדמנויות עסקיות: איתור ופיתוח פוטנציאל עסקי בקרב הלקוחות הקיימים, והרחבת הפעילות מול חברות מובילות במשק הישראלי.
- הובלת תהליכי מכירה מורכבים: הצגת פתרונות גיוס מותאמים אישית (פרסום משרות, מיתוג מעסיק, מוצרי תוכן ועוד), ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.
- מתן ייעוץ מקצועי: ליווי, הדרכה וייעוץ ללקוחות בכל הנוגע לאסטרטגיית גיוס אפקטיבית בפלטפורמת Jobnet.
- הכשרה והטמעת פתרונות: תמיכה והטמעת כלי הגיוס החדשניים של Jobnet בקרב הלקוחות, וסיוע בהשגת יעדי הגיוס שלהם.
- הגעה ליעדים: עמידה ביעדי מכירות ושימור לקוחות חודשיים ושנתיים.
- עבודת שטח: מפגשים פרונטליים שוטפים עם לקוחות בכל רחבי הארץ.
דרישות:
- ניסיון של 3+ שנים בתפקיד ניהול תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager / Account Manager) – חובה!
- אוריינטציה מכירתית גבוהה וכישורי פרזנטציה ויכולת השפעה מוכחים.
- יכולת בניית קשרים בין-אישיים מצוינים ויחסי אנוש מעולים.
- תודעת שירות גבוהה ויכולת הקשבה והבנת צרכים.
- יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, בסביבה דינמית ומהירה.
- כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.
- שליטה מלאה ביישומי אופיס (במיוחד Excel ו-PowerPoint).
- רישיון נהיגה בתוקף – חובה!
יתרונות:- ניסיון קודם מעולם הגיוס/HR Tech.
- היכרות עם פלטפורמות CRM.
למה דווקא Jobnet?אנחנו מציעים לכם הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה, להיות חלק מצוות מקצועי ותומך, ולקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד שוק העבודה הישראלי. סביבת עבודה נעימה, מאתגרת ומתגמלת, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי ומקצועי. נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות ! הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה. משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים, העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול. היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00 מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא. יש חניה לעובדים ! סביבת עבודה:צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות, יכולת ניהול זמנים עצמאית, יכולת למידה , אחריות ועצמאות. נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון! יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-698
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רוצה להרוויח הרבה יותר? מחפש/ת מקום עבודה שכיף להגיע אליו ועל הדרך גם ליהנות מאחלה תנאים? אנו מחפשים מועמדים/ות כמוך! לקבוצת ג’רוזלם פוסט דרושים/ות אנשי /נשות מכירה תותחים /ות לשיווק מוצר הדגל שלנו! *מוקד משפחתי! * דאטה חמה! *אפשרות קידום רבות בתוך החברה! *מענקי התמדה החל מוותק של חצי שנה *שכר גבוה ומתגמל מאוד! -אפשרות לעבודה במשמרות בוקר/ערב -עבודה היברידית- שילוב של עבודה מהבית ומוקד בתל אביב! -תחרויות ופרסים-בארץ ובחו"ל -הכשרה בחודש הראשון במשרדי החברה בתל אביב **המשרה מתאימה לחיילים /ות משוחררים /ות - ולכל מי שמחפש/ת דריסת רגל ראשונה בעולם המכירות!
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות-יתרון - לא הכרחי שירותיות / אדיבות / מוסר עבודה גבוה. זמינות למשרה מלאה / חלקית במשמרות. *אחוזים גבוהים ממכירות! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
משרה של עורכ\ת בדסק החדשות. האנשים שנותנים את הכותרת, שבוחרים מתוך בליל המידע מה יהפוך להיות אייטם ולוקחים את המידע הגולמי והופכים אותו לכתבה עיתונאית שמגיעה למיליוני קוראים ביום. המשרה ממוקמת בתל אביב.
דרישות:
- העבודה במשמרות 24/7
- ידע כללי באקטואליה
- עברית ברמה גבוהה
- ניסיון קודם בעריכה/תקשורת - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מיקום: מרכז הארץ שעות עבודה: ימים א’-ה’ 09:00-17:00 על התפקיד:אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמחפש/ת מקום עבודה יציב, חם ומקצועי – מקומך איתנו ! אנחנו, חברה ותיקה ומובילה בתחום התכשיטים, מחפשים מנהל/ת חשבונות עד למאזן לתפקיד עצמאי, מאתגר ובעל משמעות. - ניהול מלא של הנהלת החשבונות עד למאזן
- עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות
- גבייה וגיול חובות
- תמיכה בפעילות הכספית של החברה
מה מחכה לך אצלנו?- סביבת עבודה משפחתית, תומכת ומרווחת
- משרה יציבה עם אופק ארוך טווח
- חניה נוחה בקרבת מקום
- חברה עם אווירה חיובית שמעריכה את עובדיה
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו?- ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד למאזן - חובה
- שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה
- עברית ברמת שפת אם – חובה
- שליטה טובה ביישומי אופיס - חובה
- אנגלית ברמה טובה – יתרון
- ניסיון בניהול תיקי ייבוא והיכרות עם מחולל דוחות – יתרון
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
- ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
- ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
- איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
- מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
- עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
- השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
- דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת דרוש/ה אנליסט/ית גבייה טיפול משפטי ביצוע בקרות איסוף וניתוח נתונים עבודה שוטפת מול משרדי עו"ד
דרישות:
ניסיון כאנליסט/ית שליטה באקסל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00292
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לניהול סניף ברשת קמעונאית גדולה דרוש/ה מנהל/ת סניף. ניסיון קודם -חובה
דרישות:
ניסיון בניהול רשת/חנות/סניף
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00272
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|