דרושים בבקעת אונו וגבעת שמואל - משרות נוספות באזור המרכז

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 1700 משרות עבודה בבקעת אונו וגבעת שמואל - משרות נוספות באזור המרכז

מגוון משרות דרושים במרכז, תפקידים המתאימים לתושבי בקעת אונו וגבעת שמואל. איתור מקום העבודה החדש שלך באזור בקעת אונו וגבעת שמואל.
דרושים בערים נוספות במרכז: עבודה בפתח תקווה, עבודה בתל אביב, עבודה ברמת גן וגבעתיים.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

משרת Audit Senior בפורביס מזארס ישראל

משרת Audit Senior בפורביס מזארס ישראל

Forvis Mazars

04/12/2025

תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות.

מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת.

תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית
• ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית
• ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף
• ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים
• הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס
• עבודה ישירה מול לקוחות
• מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון
• לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת
• שליטה מלאה ב-Microsoft Office
• כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים
• דיוק וירידה לפרטים
• ידע בסיסי בפלטי שע"מ
• אנגלית ברמה גבוהה - חובה
• עברית ברמת שפת אם - חובה

מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים.
נא לציין את שם המשרה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00005
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת תפעול טכני / מחסן בת"א

רכז.ת תפעול טכני / מחסן בת"א

Mertens - Malam Team

04/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת רכז.ת תפעול/מחסן בת"א.

תיאור המשרה:
התפקיד כולל ניהול תפעול שוטף של מחסן מחשוב: קליטה, ניפוק, סידור וניהול מלאי.
עבודה שוטפת מול ספקים וגורמים פנימיים בחברה.
שילוב של עבודה פיזית קלה עם תמיכה טכנית.
מתן שירות מקצועי, מדויק ואדיב לצוותים בשטח.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הלוגיסטיקה / ניהול מחסן – חובה.
ידע טכני בסיסי – יתרון.
ניסיון עם מערכת Priority – יתרון משמעותי.
תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34802
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דסק החדשות של וואלה מחפש עורכים ועורכות שחיים חדשות ורוצים להיות חלק ממערכת דינאמית ומובילה.

דסק החדשות של וואלה מחפש עורכים ועורכות שחיים חדשות ורוצים להיות חלק ממערכת דינאמית ומובילה.

וואלה

04/12/2025

תיאור תפקיד:
משרה של עורכ\ת בדסק החדשות.
האנשים שנותנים את הכותרת, שבוחרים מתוך בליל המידע מה יהפוך להיות אייטם ולוקחים את המידע הגולמי והופכים אותו לכתבה עיתונאית שמגיעה למיליוני קוראים ביום.
המשרה ממוקמת בתל אביב.
דרישות:
  • העבודה במשמרות 24/7
  • ידע כללי באקטואליה
  • עברית ברמה גבוהה
  • ניסיון קודם בעריכה/תקשורת - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים נציגי מכירה טלפוניים לעבודה מהבית

דרושים נציגי מכירה טלפוניים לעבודה מהבית

התנועה לאיכות השלטון

04/12/2025

תיאור תפקיד:
התנועה לאיכות השלטון בירושלים הנאבקת מזה שלושה עשורים בשחיתות השלטון ובשמירה על כספי הציבור מגייסת נציגים ונציגות לגיוס חברים טלפוני לעבודה מהבית.
המשרה מתאימה גם לסטודנטים וגם לאמהות!
ראיון פרונטלי +הכשרה והדרכה -של שבוע בלבד בירושלים
תנאים מצוינים למתאימים
שכר בסיס: 37 ₪ לשעה + בונוסים (ממוצע של 60-65 שח לשעה)
היקף משרה : מלאה / חלקית , שעות גמישות.
אנחנו מספקים את כל הציוד הנדרש
יושבים בירושלים במיקום מרכזי ונגיש- 5 דקות הליכה מהרכבת ( מתאים לבאים מתל אביב )
דרישות:
יכולת התבטאות גבוהה בשפה העברית – חובה.
יכולת שכנוע גבוהה-יתרוןאסרטיביות ומודעות חברתית-יתרון
ידע באקטואליה - יתרון
ניסיון בטלמרקטינג – יתרון
משמעת עצמית ותשתית אינטרנט יציבה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1028
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

לנקר - ירדני עו"ד, בוררות ונוטריון

04/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה -
    יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:
  • אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
  • עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
  • היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
  • (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:
  • שכר של 8K (על בסיס שעתי).
  • בונוסים מפעם לפעם
  • תנאים סוציאלים מלאים
  • העסקה ישירה
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
  • אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
  • שליטה מלאה ב-Outlook.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות / חשב/ת שכר

מנהל/ת חשבונות / חשב/ת שכר

בועז מנדלוביץ שירותי משאבי אנוש

04/12/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים.
התפקיד כולל:
  • הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
  • הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
  • טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
  • הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
  • תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
  • ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
  • אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1519
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל

ג'ובנט און ליין בע''מ

04/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל
מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו!

מה כולל התפקיד?

  • מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים.
  • שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה.
  • שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה.
  • מיקום: מרכז תל אביב
  • סביבת עבודה:
  • דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
דרישות:
  • כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.
  • ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.
  • ניסיון קודם במכירות טלפוניות - חובה
  • ניסיון קודם בניהול תיקי לקוחות - יתרון !
  • זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 203
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

04/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager) ל-Jobnet

מנהל/ת תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager) ל-Jobnet

ג'ובנט און ליין בע''מ

04/12/2025

תיאור תפקיד:
רוצה להוביל את חוד החנית של עולם הגיוס הדיגיטלי? אנחנו ב-Jobnet, אתר הדרושים המוביל בישראל, מחפשים מנהל/ת תיקי לקוחות שטח סופר-מוכשר/ת, עם תשוקה אמיתית לעולם הגיוס ויכולות בין-אישיות ברמה גבוהה, שיצטרף/תצטרף למשפחה שלנו!
אם אתם חדורי מוטיבציה, אוהבים לפגוש אנשים ולייצר שיתופי פעולה ארוכי טווח, ויש לכם ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות B2B – מקומכם איתנו!

התפקיד כולל:
  • בנייה וטיפוח מערכות יחסים אסטרטגיות: ניהול תיקי לקוחות קיימים ומורחבים, תוך העמקת הקשר והבנת צרכי הגיוס הייחודיים של כל לקוח.
  • זיהוי הזדמנויות עסקיות: איתור ופיתוח פוטנציאל עסקי בקרב הלקוחות הקיימים, והרחבת הפעילות מול חברות מובילות במשק הישראלי.
  • הובלת תהליכי מכירה מורכבים: הצגת פתרונות גיוס מותאמים אישית (פרסום משרות, מיתוג מעסיק, מוצרי תוכן ועוד), ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.
  • מתן ייעוץ מקצועי: ליווי, הדרכה וייעוץ ללקוחות בכל הנוגע לאסטרטגיית גיוס אפקטיבית בפלטפורמת Jobnet.
  • הכשרה והטמעת פתרונות: תמיכה והטמעת כלי הגיוס החדשניים של Jobnet בקרב הלקוחות, וסיוע בהשגת יעדי הגיוס שלהם.
  • הגעה ליעדים: עמידה ביעדי מכירות ושימור לקוחות חודשיים ושנתיים.
  • עבודת שטח: מפגשים פרונטליים שוטפים עם לקוחות בכל רחבי הארץ.
דרישות:
  • ניסיון של 3+ שנים בתפקיד ניהול תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager / Account Manager) – חובה!
  • אוריינטציה מכירתית גבוהה וכישורי פרזנטציה ויכולת השפעה מוכחים.
  • יכולת בניית קשרים בין-אישיים מצוינים ויחסי אנוש מעולים.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת הקשבה והבנת צרכים.
  • יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, בסביבה דינמית ומהירה.
  • כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס (במיוחד Excel ו-PowerPoint).
  • רישיון נהיגה בתוקף – חובה!
יתרונות:
  • ניסיון קודם מעולם הגיוס/HR Tech.
  • היכרות עם פלטפורמות CRM.
למה דווקא Jobnet?
אנחנו מציעים לכם הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה, להיות חלק מצוות מקצועי ותומך, ולקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד שוק העבודה הישראלי. סביבת עבודה נעימה, מאתגרת ומתגמלת, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי ומקצועי.
נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1465
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

וואלה מחפשת איש/אשת Help Desk

וואלה מחפשת איש/אשת Help Desk

וואלה

04/12/2025

תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה.
• התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים.
• תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת.
• ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365.
• ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים.
• תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים:
• התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי.
• תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה.
• ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm.
• תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE
• תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT
• עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה.
• תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk).
• תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs.
• הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS.
• הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare)
• ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון
• הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

04/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים נציגי מכירה טלפוניים לעבודה מהבית

דרושים נציגי מכירה טלפוניים לעבודה מהבית

התנועה לאיכות השלטון

04/12/2025

תיאור תפקיד:
התנועה לאיכות השלטון בירושלים הנאבקת מזה שלושה עשורים בשחיתות השלטון ובשמירה על כספי הציבור
מגייסת נציגים/ות לגיוס חברים טלפוני לעבודה מהבית.
המשרה מתאימה גם לסטודנטים וגם לאמהות!
ראיון פרונטלי +הכשרה והדרכה -של כשבוע בלבד בירושלים
תנאים מצוינים למתאימים
שכר בסיס: 37 ₪ לשעה + בונוסים (ממוצע של 60-65 שח לשעה)
היקף משרה : מלאה / חלקית , שעות גמישות.
אנחנו מספקים את כל הציוד הנדרש
יושבים בירושלים במיקום מרכזי ונגיש- 5 דקות הליכה מהרכבת ( מתאים לבאים מתל אביב )
דרישות:
יכולת התבטאות גבוהה בשפה העברית – חובה.
יכולת שכנוע גבוהה-יתרוןאסרטיביות ומודעות חברתית-יתרון
ידע באקטואליה - יתרון
ניסיון בטלמרקטינג – יתרון
משמעת עצמית ותשתית אינטרנט יציבה.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1028
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מעצב/ת תעשייתי/ת לחברת ארגמן שלטים בפתח תקווה

מעצב/ת תעשייתי/ת לחברת ארגמן שלטים בפתח תקווה

ארגמן שלטים

04/12/2025

תיאור תפקיד:
מעצב/ת תעשייתי/ת שאחראי/ת על תכנון, פיתוח וליווי תהליכי ייצור של שלטים ומערכות שילוט מתקדמות, תוך שילוב עקרונות עיצוב והנדסה. התפקיד דורש הבנה עמוקה של חומרים, טכנולוגיות ייצור, ובמיוחד תהליכי עיבוד פחים ושימוש שוטף בתוכנת SolidWorks כדי להבטיח מעבר יעיל ואופטימלי משלב הקונספט לייצור המוני.

תחומי אחריות ודרישות תפקיד עיקריות
    תכנון ועיצוב מוצר:
  • הובלת תהליכי עיצוב ופיתוח משלב הרעיון ועד ייצור סדרתי, בהתאם לדרישות הלקוח וצרכי החברה.
  • פיתוח קונספטים עיצוביים, יצירת שרטוטים סקיצות ומודלים תלת-ממדיים.
  • מתן פתרונות עיצוביים וטכניים לשילוב חומרים שונים (כגון מתכת, פלסטיק, תאורה) במוצר הסופי.
  • הנדסה וייצור:
  • תכנון הנדסי מפורט למוצרי פח: הכנת קבצי ייצור ופריסות (Flat Patterns) לתהליכי חיתוך לייזר/ניקוב וכיפוף פחים, תוך מזעור חומרי גלם וייעול זמן ייצור.
  • ביצוע בקרת איכות על תכנון המוצר מבחינת ישימות הנדסית, עלויות וקלות הרכבה (DFMA - Design for Manufacture and Assembly).
  • עבודה מול מחלקת הייצור וקבלני משנה, ומתן תמיכה טכנית שוטפת לאורך תהליך הייצור.
  • תיעוד ותוכנה:
  • חובה: שליטה וניסיון מוכח של שנתיים ומעלה בתוכנת SolidWorks (מודלינג, הרכבות, שרטוטים, ובפרט מודול Sheet Metal).
  • הכנת תיקי ייצור מלאים ומפורטים (כולל שרטוטי ייצור, מפרטי חומרים ורשימות חלקים - BOM).
  • ניהול ובקרה של קבצי תיב"ם (CAD) וספריית המוצרים של החברה.
דרישות:
  • השכלה: מהנדס / הנדסאי / מעצב תעשייתי (תואר רלוונטי - יתרון משמעותי).
  • ניסיון רלוונטי: ניסיון מוכח כמעצב/ת תעשייתי/ת או מתכנן/ת מכני/ת בתעשייה המשלב עיצוב מוצר ותכנון הנדסי.
  • רקע ספציפי: רקע מוכח וניסיון מעשי בתכנון חלקים המיועדים לחיתוך כיפוף פחים (מכונות CNC).
  • תוכנות: שליטה מלאה ב-SolidWorks (מעל שנתיים). יתרון לידע בתוכנות גרפיות נוספות (כגון Adobe Suite) ו/או תוכנות CAD נוספות.
  • יכולות אישיות: יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יצירתיות וחדשנות, דייקנות והקפדה על פרטים, יכולת ניהול משימות מרובות ועמידה בלוחות זמנים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

יורם לימודים

04/12/2025

תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל
למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים –
העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת
ודינמית.
מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית
שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00
היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים
שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה
שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה
למה אצלנו?
מוקד איכותי, לא תעשייתי
עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים
צוות צעיר ואנרגטי
אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
  • כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
  • יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה טובה בעברית
  • זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
  • מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1498
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Salesforce Project Manager

Salesforce Project Manager

MalamTeam

04/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת Malam Team מתרחבת ואנחנו מחפשים את מומחי ה-Salesforce הבאים שיצטרפו אלינו לתפקיד מאתגר, דינמי ומתקדם טכנולוגית.
אם אתם מחפשים תפקיד עם משמעות, אחריות ואתגר אמיתי – מקומכם איתנו!
דרוש/ה מנהל/ת פרויקטי Salesforce למטה החברה בפתח תקווה
מה מצפה לכם בתפקיד?
- ניהול והובלת פרויקטי Salesforce מקצה לקצה – החל משלב האפיון, דרך התכנון, המעקב והבקרה, ועד למסירת הפרויקט ללקוח
- אחריות על עמידה ביעדים, תכנון לו"ז, תקציב ואיכות הפרויקט
- ניהול צוותי פיתוח ויישום, תוך התאמת המערכות לצרכי הלקוח
- הובלת אינטגרציות בין מערכות Salesforce למערכות נוספות
למה להצטרף אלינו?
- עבודה על פרויקטים מאתגרים ומורכבים עבור לקוחות מובילים
- סביבת עבודה טכנולוגית מתקדמת עם צוות מקצועי ותומך
- תפקיד משמעותי עם אחריות והשפעה רחבה
דרישות:
- ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול פרויקטי Salesforce טכנולוגיים בארגונים גדולים או עבור לקוחות גדולים
- היכרות מעמיקה עם Salesforce על מודוליו השונים
- כישורי תקשורת גבוהים ויכולת עבודה מול גורמים בכירים בארגון
- ניסיון בעבודה עם מערכות נוספות ואינטגרציות, יתרון להיכרות עם מערכות ERP
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 531337
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!