דרושים ברמלה לוד - משרות נוספות באזור ההשפלה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 1259 משרות עבודה ברמלה לוד - משרות נוספות באזור ההשפלה

מגוון משרות דרושים בהשפלה, תפקידים המתאימים לתושבי רמלה לוד. איתור מקום העבודה החדש שלך באזור רמלה לוד.
דרושים בערים נוספות בהשפלה: עבודה בראשון לציון ונס- ציונה, עבודה ברחובות, עבודה ביבנה.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד לימודים לתפקיד מאתגר

מנהל/ת מוקד לימודים לתפקיד מאתגר

חברה דיסקרטית

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ לימודים , הממוקמת בלב תל אביב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד לימודים לתפקיד מאתגר הכולל ניהול צוות מקצועי והובלתו להצלחה.
התפקיד כולל:
  • ניהול חניכה ליווי ופיתוח מקצועי של הנציגים.
  • הכנת סידור עבודה לצוות
  • תפעול שוטף של המוקד: שאלות מקצועיות , פתרון בעיות תוכנה וכדומה
  • הכנת דוחות יומיים להנהלה
  • בקרה על ביצועי הנציגים והנעתם להצלחה
  • גיוס ,קליטה והכשרה של עובדים חדשים
דרישות:
  • מנוסה כמנהל כמוקד שירות 2-3 שנים לפחות – חובה (מוקד יעוץ לימודים יתרון)
  • מוטיבציה גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
  • אסרטיביות ויכולת הובלת העובדים לעמידה ביעדי החברה.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
  • אקסל ברמה טובה מאוד.
היקף משרה : 8:30-17:30 א'-ה' בלבד!
שכר מתגמל ותנאים מצוינים למתאימים!
מחפש/ת את האתגר הבא שלך במקום שיאפשר לך להשפיע באמת? שלח/י לנו קורות חיים !
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1513
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת סניף לרשת לרפואה אסתטית מובילה בתחומה

מנהל/ת סניף לרשת לרפואה אסתטית מובילה בתחומה

נאטורפיל

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לניהול סניף ברשת אסתטיקה אנחנו מחפשים תותח/ית מכירות שרעב/ה להצלחה
איך היום שלך יראה?
  • פגישות ייעוץ עם לקוחות חדשים במטרה לסגור עימם עסקה
  • ניהול צוות אדמיניסטרטיבי ורפואי
-מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר
-ניהול התפעול השוטף של הסניף והובלתו לביצועים הטובים ביותר
-השתתפות בתחרויות נושאות פרסים מדהימים! טיסות לחו"ל, נופשים בארץ במלונות הטובים ביותר שיש, ימי ספא מסעדות שף וים של אטרקציות
שכר בסיס של 10,000 ש"ח + בונוסים שווים מאוד על מכירות
העבודה במשמרות בוקר/ערב - אין גמישות.
דרישות:
  • בעל/ת יחסי אנוש טובים
  • ניסיון ניהולי - יתרון
  • ניסיון מובהק במכירות
  • שירותיות ברמה גבוהה
  • אסרטיביות ויכולת להוביל
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 2222
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל

ג'ובנט און ליין בע''מ

23/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל
מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו!

מה כולל התפקיד?

  • מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים.
  • שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה.
  • שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה.
  • מיקום: מרכז תל אביב
  • סביבת עבודה:
  • דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
דרישות:
  • כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.
  • ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.
  • ניסיון קודם במכירות טלפוניות או בתפקיד דומה בתחום- יתרון !
  • זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 203
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager) ל-Jobnet

מנהל/ת תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager) ל-Jobnet

ג'ובנט און ליין בע''מ

23/11/2025

תיאור תפקיד:
רוצה להוביל את חוד החנית של עולם הגיוס הדיגיטלי? אנחנו ב-Jobnet, אתר הדרושים המוביל בישראל, מחפשים מנהל/ת תיקי לקוחות שטח סופר-מוכשר/ת, עם תשוקה אמיתית לעולם הגיוס ויכולות בין-אישיות ברמה גבוהה, שיצטרף/תצטרף למשפחה שלנו!
אם אתם חדורי מוטיבציה, אוהבים לפגוש אנשים ולייצר שיתופי פעולה ארוכי טווח, ויש לכם ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות B2B – מקומכם איתנו!

התפקיד כולל:
  • בנייה וטיפוח מערכות יחסים אסטרטגיות: ניהול תיקי לקוחות קיימים ומורחבים, תוך העמקת הקשר והבנת צרכי הגיוס הייחודיים של כל לקוח.
  • זיהוי הזדמנויות עסקיות: איתור ופיתוח פוטנציאל עסקי בקרב הלקוחות הקיימים, והרחבת הפעילות מול חברות מובילות במשק הישראלי.
  • הובלת תהליכי מכירה מורכבים: הצגת פתרונות גיוס מותאמים אישית (פרסום משרות, מיתוג מעסיק, מוצרי תוכן ועוד), ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.
  • מתן ייעוץ מקצועי: ליווי, הדרכה וייעוץ ללקוחות בכל הנוגע לאסטרטגיית גיוס אפקטיבית בפלטפורמת Jobnet.
  • הכשרה והטמעת פתרונות: תמיכה והטמעת כלי הגיוס החדשניים של Jobnet בקרב הלקוחות, וסיוע בהשגת יעדי הגיוס שלהם.
  • הגעה ליעדים: עמידה ביעדי מכירות ושימור לקוחות חודשיים ושנתיים.
  • עבודת שטח: מפגשים פרונטליים שוטפים עם לקוחות בכל רחבי הארץ.
דרישות:
  • ניסיון של 3+ שנים בתפקיד ניהול תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager / Account Manager) – חובה!
  • אוריינטציה מכירתית גבוהה וכישורי פרזנטציה ויכולת השפעה מוכחים.
  • יכולת בניית קשרים בין-אישיים מצוינים ויחסי אנוש מעולים.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת הקשבה והבנת צרכים.
  • יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, בסביבה דינמית ומהירה.
  • כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס (במיוחד Excel ו-PowerPoint).
  • רישיון נהיגה בתוקף – חובה!
יתרונות:
  • ניסיון קודם מעולם הגיוס/HR Tech.
  • היכרות עם פלטפורמות CRM.
למה דווקא Jobnet?
אנחנו מציעים לכם הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה, להיות חלק מצוות מקצועי ותומך, ולקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד שוק העבודה הישראלי. סביבת עבודה נעימה, מאתגרת ומתגמלת, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי ומקצועי.
נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1465
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

23/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות / חשב/ת שכר

מנהל/ת חשבונות / חשב/ת שכר

בועז מנדלוביץ שירותי משאבי אנוש

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים.
התפקיד כולל:
  • הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
  • הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
  • טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
  • הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
  • תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
  • ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
  • אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1519
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים נציגי מכירה טלפוניים לעבודה מהבית

דרושים נציגי מכירה טלפוניים לעבודה מהבית

התנועה לאיכות השלטון

23/11/2025

תיאור תפקיד:
התנועה לאיכות השלטון בירושלים הנאבקת מזה שלושה עשורים בשחיתות השלטון ובשמירה על כספי הציבור
מגייסת נציגים/ות לגיוס חברים טלפוני לעבודה מהבית.
המשרה מתאימה גם לסטודנטים וגם לאמהות!
ראיון פרונטלי +הכשרה והדרכה -של כשבוע בלבד בירושלים
תנאים מצוינים למתאימים
שכר בסיס: 37 ₪ לשעה + בונוסים (ממוצע של 60-65 שח לשעה)
היקף משרה : מלאה / חלקית , שעות גמישות.
אנחנו מספקים את כל הציוד הנדרש
יושבים בירושלים במיקום מרכזי ונגיש- 5 דקות הליכה מהרכבת ( מתאים לבאים מתל אביב )
דרישות:
יכולת התבטאות גבוהה בשפה העברית – חובה.
יכולת שכנוע גבוהה-יתרוןאסרטיביות ומודעות חברתית-יתרון
ידע באקטואליה - יתרון
ניסיון בטלמרקטינג – יתרון
משמעת עצמית ותשתית אינטרנט יציבה.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1028
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תפעול ומערכות (Operational & Systems Manager)

מנהל/ת תפעול ומערכות (Operational & Systems Manager)

ג'ובנט און ליין בע''מ

23/11/2025

תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד מפתח שמשלב אחריות, טכנולוגיה והשפעה אמיתית?
לחברות אונליין מובילות בתחומי ההשמה וההשכלה, דרוש/ה מנהל/ת תפעול ומערכות שיצטרף/תצטרף לצוות ההנהלה וישפיע/תשפיע על עשרות אלפי משתמשים מדי יום.
במסגרת התפקיד: הובלת תחום המערכות והטכנולוגיה, ניהול ספקים, פרויקטי פיתוח והטמעה, שיפור תהליכים חוצי ארגון ואחריות על רציפות תפעולית.
זו ההזדמנות שלך להצטרף לארגון יציב וחדשני, לתפקיד מגוון ועצמאי בלב הפעילות העסקית – במשרדי החברה בת"א.
דרישות:
  • ניסיון קודם בניהול מערכות/תפעול בארגון טכנולוגי או אינטרנטי
  • ניסיון בהובלת פרויקטים או עבודה מול צוותי פיתוח – יתרון
  • חשיבה מערכתית, יכולת אנליטית גבוהה ועבודה מבוססת דאטה
  • יכולת הנעה עצמית, ניהול משימות מקביל ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1518
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

יורם לימודים

23/11/2025

תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל
למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים –
העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת
ודינמית.
מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית
שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00
היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים
שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה
שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה
למה אצלנו?
מוקד איכותי, לא תעשייתי
עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים
צוות צעיר ואנרגטי
אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
  • כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
  • יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה טובה בעברית
  • זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
  • מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1498
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה!

יורם לימודים

23/11/2025

תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל
למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים –
העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת
ודינמית.
מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית
שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00
היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים
שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה
שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה
למה אצלנו?
מוקד איכותי, לא תעשייתי
עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים
צוות צעיר ואנרגטי
אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
  • כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
  • יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • שליטה טובה בעברית
  • זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
  • מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1498
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים נציגי מכירה טלפוניים לעבודה מהבית

דרושים נציגי מכירה טלפוניים לעבודה מהבית

התנועה לאיכות השלטון

23/11/2025

תיאור תפקיד:
התנועה לאיכות השלטון בירושלים הנאבקת מזה שלושה עשורים בשחיתות השלטון ובשמירה על כספי הציבור מגייסת נציגים ונציגות לגיוס חברים טלפוני לעבודה מהבית.
המשרה מתאימה גם לסטודנטים וגם לאמהות!
ראיון פרונטלי +הכשרה והדרכה -של שבוע בלבד בירושלים
תנאים מצוינים למתאימים
שכר בסיס: 37 ₪ לשעה + בונוסים (ממוצע של 60-65 שח לשעה)
היקף משרה : מלאה / חלקית , שעות גמישות.
אנחנו מספקים את כל הציוד הנדרש
יושבים בירושלים במיקום מרכזי ונגיש- 5 דקות הליכה מהרכבת ( מתאים לבאים מתל אביב )
דרישות:
יכולת התבטאות גבוהה בשפה העברית – חובה.
יכולת שכנוע גבוהה-יתרוןאסרטיביות ומודעות חברתית-יתרון
ידע באקטואליה - יתרון
ניסיון בטלמרקטינג – יתרון
משמעת עצמית ותשתית אינטרנט יציבה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1028
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת יבוא

אחראי/ת יבוא

QHR

23/11/2025

תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על תכנון, ניהול ובקרה של מלאי החברה, תוך הבטחת זמינות שוטפת ללקוחות, צמצום חוסרים, מניעת עודפים, ויצירת רציפות תפעולית בין שרשרת האספקה, הייבוא, המחסן, ומחלקת שיווק (הזמנות).
;התפקיד משלב תכנון קדימה, שליטה בתהליכים בזמן אמת, ושיתוף פעולה הדוק עם גורמים פנימיים וחיצוניים
*תחומי אחריות עיקריים:*

עיתוד מלאי ותכנון דרישות:
תכנון רמות מלאי אופטימליות בהתבסס על תחזיות מכירה, עונתיות, מבצעים והיסטוריית צריכה.
ניתוח מגמות, תנועה של פריטים וקצב מכירה: איתור וזיהוי פריטים בסיכון (עודפים/חוסרים) ומתן מענה מבעוד מועד

תכנון ובקרה של ייבוא מכולות:
עבודה שוטפת מול ספקים בחו"ל, עמילי מכס, משלחים וגורמי רגולציה.
תכנון הגעת מכולות בהתאמה לתחזיות ולמגבלות אחסון.
מעקב אחר זמני אספקה, שחרור, קליטה וניפוק.

תיאום תפעולי מול המחסן:
תכנון שחרורים וסדרי עדיפויות לפריקה ואחסון.
הצפת צווארי בקבוק תפעוליים והצעת פתרונות .

עבודה שוטפת מול מחלקות שיווק, מכירות והזמנות:
התאמת זמינות מלאי לצרכים משתנים של השוק.
עדכון על עיכובים, חוסרים וחריגות.
תמיכה בהיערכות למבצעים, השקות ומוצרים עונתיים .
דרישות:
ניסיון של לפחות 7 שנים בתכנון מלאי/שרשרת אספקה/ ייבוא –תחום המזון או מוצרי צריכה מהירים חובה.
ניסיון מוכח בניהול תהליכי ייבוא – חובה.
שליטה מלאה ב Excel-ובמערכות ) ERP עדיפות לפריוריטי).
הבנה לוגיסטית ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים .
סדר ודיוק, ראייה מערכתית, יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות .
גישה פרואקטיבית, אחריות אישית גבוהה ויכולת הצפת בעיות בזמן.
תקשורת בינאישית מצוינת, שיתוף פעולה ועצמאות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת מחלקת דיגיטל בחברה קמעונאית!!!!

מנהל /ת מחלקת דיגיטל בחברה קמעונאית!!!!

QHR

23/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול כולל של אתרי האונליין של המותגים בקבוצה על פלטפורמות Shopify ו-Magento.
אחריות כוללת על נראות, מכירות, מבצעים, ותהליכי UX / UI באתרי החברה.
ניהול והובלת קמפיינים ממומנים ( PPC ) בכל הפלטפורמות Google Ads, Meta ( facebook / instagram ), TikTok, LinkedIn.
בנייה, ניטור ואופטימיזציה של קמפיינים לפי מדדי ביצועים (CPC, CPA, ROAS, CVR).
עבודה עם כלים מתקדמים לניתוח נתונים ודוחות ביצועים.
ניתוח נתוני טראפיק, המרות והתנהגות גולשים לשיפור מתמיד של הביצועים.
ניהול צוות מתפעלי אתרים תוכן, העלאות מוצרים, עדכוני קטגוריות ומבצעים.
עבודה שוטפת עם מחלקת הקריאייטיב, מעצבים, וספקי מדיה חיצוניים ליצירת נכסים שיווקיים ממירים.
אחריות על ממשקים עם מערכות מלאי ואינטגרציות בתחום האופנה.
מעקב אחרי טרנדים, עדכוני אלגוריתמים וחדשנות טכנולוגית בזירות המסחר והפרסום
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בניהול אתרי אי-קומרס חובה.
שליטה מלאה במערכות Shopify ו/או Magento חובה.
ניסיון מעשי של 2+ שנים בניהול קמפיינים ממומנים ( PPC ) חובה.
שליטה ב-Google Ads Manager, Meta Business Suite, TikTok Ads Manager, ו-LinkedIn Campaign Manager.
הבנה מעמיקה של אסטרטגיות בידינג, קהלים, ורימרקטינג.
יכולת אנליטית גבוהה וחשיבה מבוססת נתונים ניתוח ובניית דוחות ביצועים.
ניסיון בניהול צוות עובדים חובה.
היכרות עם מערכות ERP ומלאי בתחום האופנה יתרון.
יכולת עבודה עצמאית, דיוק בפרטים ויחסי אנוש מעולים.
תשוקה אמיתית לעולם ה-E-commerce והאופנה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15250
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל תחום / מנהל מכירות (מוצר חדש – טיפול נמרץ, AI)

מנהל תחום / מנהל מכירות (מוצר חדש – טיפול נמרץ, AI)

QHR

23/11/2025

תיאור תפקיד:
לתפקיד אסטרטגי וחדש בארגון בינלאומי אשר רכש לאחרונה את חברת אדוארד, דרוש מנהל תחום / מנהל מכירות להובלת הטמעת מוצר רפואי חדש ומתקדם בתחום הטיפול הנמרץ.
התפקיד הוא One Man Show – אחריות מלאה על השקת המוצר, הטמעתו בבתי החולים, בניית אסטרטגיית מכירות וחדירה לשוק, ועבודה צמודה עם הנהלת הארגון.
המוצר: מערכת ניטור מתקדמת המבוססת אלגוריתמים ו-AI, המנבאת סיבוכים רפואיים בזמן אמת ומשפרת תוצאות טיפול בחולה.
אחריות מרכזית
חדירה לבתי חולים והטמעת מוצר חדש בתחום הטיפול הנמרץ וההרדמה.
פיתוח אסטרטגיית מכירות ובניית התשתית העסקית למוצר בתחום החדש.
עבודה שטח אינטנסיבית בעיקר באזור המרכז.
קשר שוטף עם הנהלה בארץ ועם יחידה עסקית בחו"ל (כולל דיווח שוטף).
ליווי רופאים מחו"ל בעת הדגמות, הטמעות וביקורים מקצועיים.
עבודה מול מחלקות כספים – אחריות על קביעת מחירים, הצעות מחיר וניהול מו"מ.
יצירת קשרים חזקים עם אנשי טיפול נמרץ ומרדימים – אמון, הל מכירות (מוצר חדש – טיפול נמרץ, AI)
דרישות:
ניסיון במכירות שטח – חובה (יתרון משמעותי לתפקיד שני במכירות).
ניסיון בעולמות מדיקל/ציוד רפואי – יתרון.
רקע צבאי כקצין – יתרון משמעותי.
יכולת לעבוד כ-One Man Show: אוטונומיה, יוזמה ויכולת הנעת תהליכים עצמאית.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד – עבודה יומיומית מול חו"ל + ליווי רופאים מחו"ל.
יכולת ורבלית גבוהה, פרזנטטיביות מצוינת ויחסי אנוש מעולים.
איש מכירות בנשמה – אנרגטי, כריזמטי, ייצוגי ובעל יכולת השפעה.
יכולת בניית מערכות יחסים עמוקות עם אנשי מקצוע (טיפול נמרץ/מרדימים).
הבנה עסקית – עבודה מול כספים, קביעת מחירים וניהול תקציבים.
נכונות לעבודת שטח אינטנסיבית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15265
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת שירות

מנהל/ת מחלקת שירות

QHR

23/11/2025

תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על מתן שירותי תחזוקה מונעת ותחזוקת שבר לציוד בשימוש 
 עמידה ביעדים שנקבעו למחלקה בתוכנית העבודה לרבות פיתוח השירותים הניתנים.
ניהול המחלקה וצוות העובדים.
 אחריות לאיכות השירות הניתן באמצעות בקרת אמנת איכות השירות, ובקרת רמת
השירות המקצועי הניתן .
 אחריות לביצוע השירות בהתאם להגדרות היצרן למוצרים שקיבלו אישור אמ"ר.
 אחריות לכשירות והסמכת העובדים.
 אחריות לתפקוד רציף של כלל הלקוחות באמצעות רצף פעילות המכשור עליו החברה
מעניקה שירות ואחריות.
 אחריות לתחזוקת מחסן לשעת חרום שייך לשירות למנהל השרות
 כפיפות למנכ"ל החברה
 הגדרת נוהלי עבודה למתן שירות ובקרת השירות הניתן ללקוחות בכל רמות השירות:
שלוחה מרכזית שלוחות מרחביות וצוותים מרכזיים.
 כתיבת מסמכי מדיניות, נהלים ותוכנית עבודה תוך קיום בקרת תהליכים, עמידה ביעדים
ולו"ז.
 קיום קשר רציף עם הלקוחות )מחוזות/בי"ח/לקוחות חוץ( לקידום השירות ולשביעות
רצונם.
 אספקת אמצעים הנדרשים לעובדים.
דרישות:
משרה בכירה - ניהול ישיר של הר"צ ומנהלים שתחתיהם אנשי שירות.
.דרישות תפקיד
 ניסיון מוכח בניהול בכיר וניהול תהליכים חוצי ארגון – חובה
 ניסיון רלוונטי מעולמות השירות – חובה
 ניסיון בתחום השירות לציוד רפואי - יתרון
 השכלה מהנדס – חובה
 מיומנויות מחשב גבוהות – חובה
 יכולת עמידה במצבי לחץ, גמישות ונכונות לעבודה בשעות מרובות
 יכולת לניהול צוות גדול בפריסה ארצית
 רמת שירותיות גבוהה, יצירתיות וגמישות, מנהיגות
 יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ בשפה האנגלית ועברית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15241
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!