תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד: מוביל/ה תחום - ERP/SAP תיאור התפקיד: התפקיד כולל אחריות כוללת על הובלה, פיתוח והרחבת הפעילות העסקית בתחום מערכות ERP/SAP, תוך דגש חזק על מכירות, איתור הזדמנויות חדשות והובלת צוות. מוביל/ה התחום יהיה/תהיה אחראי/ת על אפיון צרכי לקוחות, הצעת פתרונות מותאמים, ניהול קשרים עם לקוחות ושותפים, וכן על בניית אסטרטגיית צמיחה ויישום מוצלח של מערכות ERP/SAP. תחומי אחריות עיקריים: פיתוח עסקי ומכירות: זיהוי ואיתור הזדמנויות עסקיות חדשות בתחום ה-ERP/SAP, בדגש על פתרונות המותאמים לצרכי הלקוח. הובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה, החל מיצירת קשר ראשוני ועד לסגירת עסקאות. בניית קשרי אמון ארוכי טווח עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים. הצגת פתרונות ERP/SAP באופן מקצועי ומשכנע, תוך התאמה לצרכים העסקיים הספציפיים של הלקוח. הכנת הצעות מחיר, ניהול משא ומתן וסגירת חוזים. ניטור מגמות שוק וטכנולוגיות חדשות בתחום ה-ERP/SAP לצורך זיהוי הזדמנויות עתידיות.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, מערכות מידע, מדעי המחשב, כלכלה או תחום רלוונטי אחר – חובה. תואר שני ו/או הסמכות רלוונטיות בתחום ה-SAP/ERP – יתרון משמעותי. ניסיון מקצועי: לפחות 3-5 שנות ניסיון מוכח בתפקידי הובלה/יישום/ניהול פרויקטים של מערכות ERP/SAP – חובה. ניסיון מוכח במכירות ופיתוח עסקי בתחום ה-IT/תוכנה ארגונית – חובה. היכרות עמוקה עם מודולים מרובים ב-SAP (לדוגמה: SD, MM, FI, CO, S/4HANA) – חובה. ניסיון בעבודה מול לקוחות בכירים ודרגי ניהול – חובה. כישורים ויכולות: אוריינטציה עסקית ומכירתית חזקה: יכולת זיהוי צרכים, בניית הצעות ערך וסגירת עסקאות. יכולות תקשורת בין-אישית מצוינות: יכולת עבודה עם מגוון רחב של ממשקים (לקוחות, מנהלים, צוותים טכניים). יכולת הובלה והנעת תהליכים: ניסיון בניהול פרויקטים וצוותים, יכולת עבודה עצמאית ובצוות. שירותיות גבוהה: מחויבות למתן שירות ופתרונות איכותיים ללקוחות. גמישות ויכולת הסתגלות: עבודה בסביבה דינמית ומשתנה. שליטה מלאה בעברית ובאנגלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15238
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת דרוש/ה אנליסט/ית גבייה טיפול משפטי ביצוע בקרות איסוף וניתוח נתונים עבודה שוטפת מול משרדי עו"ד
דרישות:
ניסיון כאנליסט/ית שליטה באקסל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00292
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים ניהול פיננסי במיקור חוץ את תיקי לקוחות החברה
דרישות:
תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/חשבונאות לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הבנקאות העסקית ו/או כלכלן/ית ו/או חשבות ידע נרחב באקסל ותוכנות ERP והנה"ח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00249
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לרשת אופנה מובילה דרוש/ה גזבר/ית למחלקת הנהלת החשבונות תחומי אחריות: ניהול ובקרה על תזרים המזומנים של החברה אחריות על קופות, הפקדות, תשלומים וגבייה ביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי עבודה מול ספקים, בנקים וממשקים פנים־ארגוניים הפקת דוחות כספיים שוטפים ותמיכה בתהליכי סגירה חודשיים סיוע לביקורות פנימיות ולמנהלי כספים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד גזבר/ית או עוזר/ת גזבר/ית – חובה תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 או 3 – יתרון שליטה מלאה ביישומי Office, ובמיוחד Excel ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – יתרון אחריות, אמינות ויכולת עבודה מדויקת תחת עומס יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4660
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מובילה בתחום הטכנולוגיה דרוש/ה נציג/ת Back Office לתפקיד מגוון, מעניין ובעל אחריות רחבה. תיאור התפקיד
עבודה שוטפת מול מחלקות כספים, שיווק ומשאבי אנוש טיפול בחשבוניות, ספקים והזמנות רכש בניית תקציבי שיווק רבעוניים וניהול מעקב אחר ביצועם הפקת דוחות וניתוח נתונים עסקיים מעקב ובקרה על קמפיינים דיגיטליים, תמריצים ואירועים עבודה שוטפת מול גורמים בארץ ובחו"ל, כולל ממשקים חוצי ארגון
פרטים נוספים: מיקום: פתח תקווה משרה מלאה, ימים א’-ה’ (אין עבודה היברידית)
דרישות:
שליטה גבוהה מאוד ב־Excel וביישומי Office – חובה אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה ניסיון קודם בתפקיד Back Office / אדמיניסטרציה עסקית / כספים – חובה ניסיון בעבודה עם מערכות ERP – יתרון יכולת סדר, ארגון ודיוק גבוהה אחריות, יחסי אנוש מעולים, ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18613
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה בתחום קמעונאות לתעשיית הפארמה, דרוש/ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן ועוזר/ת לחשב/ת שכר התפקיד כולל הנהלת חשבונות והכנת חומר למאזן. הכנת חומר לשכר בתוכנת מכפל. עבודה כחלק מצוות הנהלת חשבונות. 5 ימי עבודה, 8 שעות עבודה ביום. העבודה במשרדי החברה בהרצליה פיתוח ואינה היברידית.
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 או 3 - חובה ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות עד מאזן - חובה ניסיון ועבודה בתחום השכר בתוכנת מכפל שליטה בתוכנת SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3286
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחב' הייטק מובילה בתל אביב - זמינות מידית/ משרה מלאה אם את/ה בעל/ת ניסיון של שנתיים-שלוש בהנהלת חשבונות - זה התפקיד בשבילך! התפקיד כולל טיפול שוטף בהנהח"ש לרבות עבודה מול רו"ח חיצוני וסגירת חודש. משרה מלאה, אפשרות לעבודה היברידית. מיקום - תל אביב , סביבת עבודה צעירה וכיפית
דרישות:
ניסיון של 2-4 שנים בהנהלת חשבונות שליטה בתוכנת פריורטי ובאקסל יכולת עבודה בצוות בעל/ת רמה אישית גבוהה, ראש גדול ויכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00066
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת, אחראי/ת ומסודר/ת שמחפש/ת מקום יציב עם אווירה משפחתית, תנאים מצוינים ובונוסים – זו ההזדמנות שלך להצטרף למשרד מוביל ומוכר בתחום! תיאור תפקיד כללי: – ניהול חשבונות עד מאזן ברמה מקצועית גבוהה – עבודה עצמאית, מדויקת ומסודרת מול מגוון לקוחות – טיפול בתהליכים פיננסיים, התאמות ודוחות שוטפים – השתלבות בצוות איכותי במשרד יציב ובעל מוניטין – עמידה ביעדים וקבלת בונוסים בהתאם תנאים: – משרה מלאה: ימים א’ עד ה’, 08:00 עד 16:30 – אופציה למשרת אם: ימים ושעות יקבעו במעמד הראיון – שכר: 45 עד 65 ₪ לשעה (בהתאם לניסיון וליכולות) – תנאים סוציאליים מלאים – מיקום: משרד צמוד לתחנה המרכזית בקריית גת – משרדים מפוארים, אווירה משפחתית ותומכת – בונוסים על עמידה ביעדים ואפשרות להתפתחות מקצועית
דרישות:
– תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה – ניסיון קודם בהנהלת חשבונות עד מאזן – חובה – ניסיון קודם במשרד רואי חשבון – יתרון משמעותי – דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית ובצוות – יחסי אנוש מצוינים וראש גדול מחפש/ת משרד מקצועי, חם ויציב עם תנאים מצוינים ואווירה טובה? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו עוד היום! פרטיך ישמשו אותנו לצורך בחינת התאמתך למשרה זו. במסגרת זו ייתכן שהמידע יועבר לגורמים חיצוניים המסייעים בתהליך המיון וההשמה וכן למעסיקים הרלוונטיים. נשמור את פרטיך במאגר המועמדים של חברת ג'וב ספייס גם לאחר סיום הליך המיון, לצורך פניות עתידיות לגבי משרות רלוונטיות – אלא אם תבקש/י אחרת. לידיעתך, אין חובה חוקית למסור את המידע, אך ללא המידע לא נוכל להתקדם בתהליך הגיוס. באפשרותך לבקש בכל עת לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו – על ידי פנייה לכתובת המייל [ [email protected]]. למידע נוסף ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15606
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד: בחינה וניתוח בקשות אשראי, של לקוחות עסקיים לרכישת רכבי עבודה לעסקים במטרה לצמצם את סיכוני האשראי במתן הלוואות. איך יראה היום שלך?בדיקה וניתוח בקשות אשראי מורכבות למימון רכבי עבודה לעסקים, כולל ניתוח דוחות כספיים, חישוב יכולת שירות חוב ועוד. הכנת תרשומות אשראי לצורך דיון, גיבוש תובנות וקבלת החלטות. ניהול פגישות עם לקוחות לצורך קבלת מידע נדרש וגיבוש אומדן הסיכון. חיזוק הקשר עם הלקוחות העסקיים והובלת משימות באופן עצמאי. ניהול ממשקי עבודה שוטפים מול חטיבת המימון, מחלקת בקרת חוזים ומחלקת שרות לקוחות.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה, חשבונאות ו/או מנהל-עסקים – חובה ניסיון מוכח בניתוח אשראי עסקי של שנתיים לפחות בצוות אשראי בבנק/חברת מימון חוץ בנקאית . משרה מלאה בראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4221
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
גם בשנת 2021, כמו בשנים קודמות, פאהן קנה ניהול בקרה מדורגת כ מספר 1 בישראל בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך להיות שותפ/ה להצלחה, לעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם ולעשות תפקיד משמעותי ומרתק – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מתמחים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
- לאחר שנת השלמה – יתרון!
- לאחר מבחני מועצה – יתרון!
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
- שליטה בתוכנות אופיס.
- העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה גזבר/ית, למתן שירותי Treasury ללקוחות החברה (סטארט-אפים). התפקיד בכפיפות ל- CFO. במסגרת התפקיד: * ניהול קשרים פיננסיים עבור הלקוחות – עבודה מול החשבים והבנקים, קרנות וגופי מימון * אחריות על הפקדות, השקעות לטווח קצר וניהול פקדונות לפי המדיניות הפיננסית של הלקוח. * ביצוע המרות מט"ח וניהול סיכוני מטבע עבור לקוחות בהתאם לצרכיהם. * פיתוח ויישום אסטרטגיות פיננסיות לניהול מזומנים ונזילות ברמה הארגונית. * עבודה צמודה עם צוותי ה-CFO להבטחת אופטימיזציה של תזרים המזומנים ומקסום תשואה * בניית דוחות שוטפים ודיווחי נזילות להנהלה וללקוחות.
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס / חשבונאות או תחום דומה רלוונטי – חובה (MBA – יתרון) * ניסיון של שנתיים בתפקיד פיננסי דומה )גזבר /ע.גזבר) מארגון פיננסי בלבד - חובה * ניסיון בניהול תזרים מזומנים, פיקדונות והמרות מט"ח - חובה * שליטה גבוהה באקסל וכלים פיננסיים אחרים - חובה * ידע בשוקי ההון, בנקאות והשקעות לטווח קצר – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת בת של חברה אמריקאית ציבורית בתחום הציוד הרפואי הממוקמת ברמת החייל, תל אביב, דרוש/ה חשב/ת בעל/ת ניסיון מוכח בביקורת של חברות הנסחרות בנאסד"ק.
דרישות:
הכשרת רו"ח - חובה ניסיון מוכח בביקורת של חברות ציבוריות הנסחרות בנאסד"ק - חובה!!! ניסיון של לפחות תפקיד אחד מחוץ למשרד הביג 4 בחברה ציבורית בוגר/ת ביג 4 - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד כולל דיבור - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
834038
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת במפרץ חיפה דרוש/ה פקיד/ת שירות ואדמיניסטרציה. התפקיד כולל: מתן שירות ללקוחות החברה, מענה טלפוני, ניהול צי ההשכרות של החברה ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. הוצאת חשבוניות ללקוחות וגביה. היקף משרה: מלאה לטווח ארוך. בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-17:00. תנאים טובים למתאימים/ות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה ותפעול.
- שליטה ביישומי מחשב ובסביבה אינטרנטית - חובה.
- יחסי אנוש מעולים.
- יכולת עבודה תחת לחץ.
- ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00027
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אני מגייסת חשב/ת למשרה מעולה עם המון פוטנציאל צמיחה, לחברה יצרנית תעשייתית הממוקמת בירושלים. עבודה במחלקת הכספים ובכפיפות למנהל הכספים. אחריות מא' ועד ת' על כל מערך הדוחות הכספיים של החברה. ניהול בקרה תקציבית ותחזיות עבור כלל תקציבי החברה - הכנסות, הוצאות והשקעות. מעורבות בהחלטות פיננסיות בהיבטי מלאי, תזרים ומיסוי. ניהול צוות הנהלת חשבונות. דיווחים להנהלת החברה. עבודה מול רו"ח חיצוני בתהליכי ביקורת. סביבת עבודה אנושית, מקצועית ומעולה. תנאי עבודה מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות - חובה ניסיון של תפקיד ע.חשב - יתרון משמעותי ניסיון בתחומי כלכלה/אנליזה/תמחיר בחברה תעשייתית/מוצרי צריכה ניסיון בבניית תקציב וביצוע בקרה תקציבית - יתרון ראייה עסקית רחבה וכישורים אנליטיים ברמה גבוהה יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים תנאים מעולים למתאימים/ות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3299
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|