תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית ותיקה ומובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות להצטרף לצוות מוביל, לנהל את הקשר עם הלקוחות החשובים ביותר של החברה, ולהיות הגורם המרכזי שמייצג את החברה מול חברות מובילות במשק. התפקיד כולל: ניהול קשרי לקוחות מול בכירים בחברות מהחשובות במשק שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות חשיבה יזמית ויכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים אפשרויות קידום ופיתוח מקצועי בחברה שילוב של עבודה מהבית
דרישות:
תואר אקדמי - חובה, פיננסי - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה) ניסיון בתפקידי שירות/מכירה שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה כישורי פרזנטציה והיכולת להעביר מצגות בפני קהל – יתרון תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים כישורי תקשורת בין-אישית מצוינים – בעברית ובאנגלית יכולת שיווקית וחשיבה עסקית מוסר עבודה גבוה, עצמאות ויכולת לעבוד בצוות רצון להשתלב בעולם הפיננסי-טכנולוגי ולהיות חלק מסביבה דינמית ומתפתחת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים ניהול פיננסי במיקור חוץ את תיקי לקוחות החברה
דרישות:
תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/חשבונאות לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הבנקאות העסקית ו/או כלכלן/ית ו/או חשבות ידע נרחב באקסל ותוכנות ERP והנה"ח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00249
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חברת Priority-Software מחפשת מנהל חשבונות לקוחות אחראי ומקצועי, עם ניסיון של שנתיים ומעלה, לעבודה מגוונת ודינמית בצוות הכספים. תחומי אחריות: · טיפול בהנהלת חשבונות לקוחות בארץ ובחו"ל · הפקת חשבוניות וקבלות, חיובים וזיכויים · מעקב ובקרה על תשלומים · התאמות בכרטיסי לקוחות · עבודה במערכת Priority · טיפול שוטף בחשבונות הלקוחות - כולל מעקב אחר חובות וגבייה, עבודה עם חוזי שרות ומענה לפניות לקוחות · סיוע בסגירת כספים חודשית · אחריות על רישומי הנהלת חשבונות וגבייה · דיוק ויכולת עבודה בסביבה דינמית
דרישות:
דרישות התפקיד: · תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה · ניסיון של 2+ שנים בהנהלת חשבונות – חובה · ניסיון עבודה במערכת Priority – חובה · שליטה באקסל וביישומי Office · אחריות, סדר, דיוק ויכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי · אוריינטציה טכנולוגית · אנגלית ברמה טובה (כתיבה ודיבור) – חובה · ניסיון קודם בהנהלת חשבונות לקוחות – חובה · ניסיון בגבייה משרה מלאה, א’-ה’ בראש העין **המודעה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לכלל ....**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-326
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה בתחום התקשורת שממוקמת באזור המרכז דרוש/ה אחראי.ת גבייה לריכוז תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים בישראל תחומי אחריות: ניהול ומעקב אחר הגבייה מתיק לקוחות בהיקף של כ 1M$ לחודש. אישור הזמנות שירות/ציוד – ממשק שוטף מול מחלקת מכירות. תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה, משלוח חשבוניות, דוחות ייעודיים וכרטסת הנהלת חשבונות. התאמות שוטפות מול הלקוחות וניהול כרטסות הלקוחות. פגישות עבודה פרונטליות, שמירה על קשר רציף עם לקוחות החברה. אפשרות ליום עבודה בשבוע מהבית
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה ללקוחות עסקיים - חובה הכרות עם ממשק סטורנקסט, ניפנדו ופורטלים נוספים - חובה ידע בהנהלת חשבונות - יתרון היכרות עם Netsuite – יתרון יכולת ניהול מו"מ, אסרטיביות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3270
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Job description: In your role as bookkeeper, you will play a key role in the accounting team ensuring smooth and accurate financial operations, supporting the team with essential bookkeeping tasks. A significant part of your work will involve managing invoicing and cash flow for renewals, reconciling credit card transactions, and handling both accounts payable and receivable. You will follow established financial processes with precision while also identifying opportunities to refine and improve them. Your attention to detail and commitment to accuracy will be critical in maintaining organized and up-to-date records. This is a dynamic role that requires collaboration with internal teams and external vendors. Key Roles and Responsibilities: Accounts payable management Account receivable Invoicing Cash management Reconciliations
דרישות:
Requirements: Full time availability Excellent written and verbal English communication skills Bookkeeping background of at least 4 years Proficiency with excel Certified bookkeeper Type 1, 2 and 3 - a plus NetSuite experience a plus Salesforce experience a plus US bookkeeping experience a plus
Full time position in Modiin in the Azrieli buildings
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
574701
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים מנהל /ת כספים וחשב/ת איחוד לחברה ציבורית מובילה בתחום הקמעונאות לתעשיית הפארמה. החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח. התפקיד כולל אחריות על הדוח הכספי המאוחד, לרבות הכנת דוחות סולו ומס של מספר חברות בנות בקבוצה, ניהול תזרים מזומנים, עמידה בתקינות IFRS ועמידה בדרישות רגולציה. כפיפות לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה. תחומי אחריות עיקריים: הכנת דוחות כספיים רבעוניים ודוחות מאוחדים בהתאם ל-IFRS. קשר שוטף מול רואי החשבון המבקרים ומול יועצים חיצוניים וטיפול בסוגיות חשבונאיות. ניהול בקרות ה SOX והתנהלות שוטפת מול מבקרי פנים. הכנת דוח תזרים מזומנים קבוצתי. ניהול ובקרה על צוות הנהלת החשבונות. הכנת דוחות מס וטיפול בסוגיות מיסוי שונות. פיקוח על תהליכי הכרה בהכנסה, חיוב, גבייה ומדדי הכנסות
דרישות:
רו"ח יוצא/ת BIG 4 או בעל/ת ניסיון בחברות ציבוריות חובה. ניסיון בהכנת דוחות כספיים מאוחדים, דוחות סולו ודוחות מס. ניהול תזרים מזומנים מורכב בקבוצת חברות אנגלית ברמה טובה מאוד חובה. שליטה מלאה באקסל חובה עבודה בSAP יתרון. יכולת התנהלות באופן עצמאי, בלו"ז צפוף ובריבוי משימות. מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3277
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מצליחה, הממוקמת בהוד השרון, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. התפקיד מדווח למנכ"ל החברה. מנהל/ת חשבונות יחיד/ה המנהל את הנהלת החשבונות מא ועד ת. התפקיד כולל: קליטת תנועות, טיפול ברישומוני יבוא, אחריות על גבייה, קליטת תשלומי לקוחות וספקים, אחריות על התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, הכנת חומר עד מאזן. עבודה בתנאים מעולים
דרישות:
מנהל/ת חשבון מוסמך - ניסיון של לפחות 7 שנים ידע מוכח בפריוריטי אנגלית ברמה טובה מאד יחסי אנוש מעולים יכולת הנעת תהליכים ועשייה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3281
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל דיווס גלובלית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן. התפקיד כולל אחריות על הנהלת חשבונות ישראלית ואמריקאית מא' עד ת'. התפקיד כולל: אחריות מלאה על כל התשלומים של החברה, ניהול בנקים, ניתוח הוצאות כרטיסי אשראי, קליטת חשבוניות ספקים בארץ ואישור חשבוניות ספקים בחו"ל, דיווחים למוסדות בישראל, התאמות, ספקים גלובליים, רישום ואחריות על הוצאות, אישורי חשבוניות חו"ל. המשרה אינה היברידית. מיקום החברה – רמת החייל תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
- בעל/ת תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - אנגלית ברמה גבוהה - 5 שנות ניסיון לפחות בהנהלת חשבונות - בחברה גלובלית / הייטק - ידע וניסיון באקסל - עבודה בתוכנת פריוריטי - יתרון - ניסיון בדיווח לרשויות מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי בישראל. - ניסיון בעבודה מול ספקים גלובליים ומקומיים. - דיוק, תשומת לב לפרטים ויכולת ריבוי משימות. - ניסיון בעבודה בסביבת עבודה משתנה ויכולת תעדוף משימות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3275
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית. מה כולל התפקיד? • סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה • טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה • ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש • ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה • סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית המשרה בבני ברק
דרישות:
ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00) הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3266
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית ומשפחתית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות יחיד/ה. במסגרת תפקידה: הנהלת חשבונות שוטפת עד הגשה למאזן, הכנת דו"חות כספיים, ניהול תזרים מזומנים, התאמות בנקים, ספקים, לקוחות וכרטיסי אשראי, דיווחים לרשויות, ביצוע גבייה, עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל, הכנת משכורות לכ-15 עובדי החברה ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-תעודת הנהלת חשבונות סוג 3. -ניסיון קודם כמנהל/ת חשבונות יחיד/ה וכן ניסיון בהכנת משכורות. -אנגלית ברמה גבוהה. -שליטה מלאה בתוכנת SAP- חובה. -שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. -סדר ודיוק, אחריות, יחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17486
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית וגלובלית מובילה המפתחת ומספקת פתרונות מתקדמים בתחומי הביטחון, תשתיות ותקשורת דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה. אנו מחפשים כלכלן/ית מוכשר/ת ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות הכלכלי שלנו. המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה בעל/ת ידע וניסיון בתחום הכלכלה. תפקיד זה מציע הזדמנות מצוינת לכלכלן/ית להתפתח ולהרחיב את מיומנויותיו/ה. אחריות עיקרית:
- בניית תחזיות ותקציב שנתי לפרויקטי החברה. - אחריות על מעקב שוטף של תקציב מול ביצוע. - שליטה וניהול תקציב הפרויקט יחד עם מנהל הפרויקט תוך הצגת הנתונים לרמות הממונות. - הובלת פרויקטים ותהליכים כלכליים במערכת ה-ERP, כולל פיתוח כלים ודו"חות מעקב. - ניהול תהליכי אינטגרציה וממשקים בין פלטפורמת התקציב למערכות ה-ERP/HR.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים - חובה. - ניסיון בבניית תקציב ובקרה. - ידע וניסיון בעבודה במערכת פריוריטי- יתרון. - אקסל - שליטה מלאה. - הכרת התחום החשבונאי – יתרון משמעותי. - בעל/ת יכולת למידה עצמית גבוהה. - בעל/ת יכולות אנליטיות גבוהות, כושר איסוף מידע, ניתוח נתונים ובקרה. - אסרטיביות, ראש גדול ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1140
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
-טיפול בזיכוי לקוחות וניהול ההתחשבנות השוטפת -אישור וקליטת חשבוניות ספק במערכת -ביצוע בקרות שוטפות ותמיכה בצוות הנהלת החשבונות -טיפול בתחום רכבים כולל רישום חשבוניות ותיעוד נלווה מיקום המשרה: רמלה טווח שכר : 10-11 ( תלוי מועמד וניסיון )+ נסיעות שעות עבודה: א'-ה' 08:00-16:35 – קיים גמישות בשעות
דרישות:
ניסיון קודם בהנהלת חשבונות -יתרון מי שבלי ניסיון חובה תעודה/הסמכה בתחום שליטה בפריורטי - יתרון דיוק אחריות ויכולת ירידה לפרטים. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00329
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בצמיחה דרוש/ה מנה"ח + חשבות שכר - החלפה לחל"ד משרה - זמנית היקף משרה - מלאה תחומי אחריות ● הנהלת חשבונות שוטפת עד למאזן טיפול בקליטת חשבוניות, תשלומים לספקים וגבייה מלקוחות ● התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, לקוחות וספקים ● דיווחים חודשיים לרו"ח והכנת חומר למאזנים ● אחריות כוללת על הכנת שכר לעובדי החברה ● הפקת תלושי שכר ודיווח לרשויות ● עבודה עם מערכת ERP - NetSuite, ומערכת שכר רלוונטית ● הכנת דוחות כספיים וניהוליים לפי דרישה ● עבודה צמודה עם מחלקות הכספים והמשא״ב
דרישות:
● תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 – חובה ● תעודת חשבת שכר מוסמכת – חובה ● ניסיון של 4 שנים לפחות בהנהלת חשבונות – חובה ● ניסיון של לפחות שנתיים בהכנת שכר מקצה לקצה – חובה ● שליטה גבוהה באקסל וביישומי Office ● ניסיון בעבודה עם מערכת NetSuite – חובה סדר, דיוק, אחריות אישית גבוהה, ויכולת עבודה עצמאית ובצוות ● יחסי אנוש מעולים ונכונות לעבודה בסביבה דינמית
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית באיירפורט סיטי דרוש/ה מנה"ח בצוות משרה מלאה - א-ה - התאמות בנקים - התאמות כרטיסי אשראי - ספקים - לקוחות - גבייה - וכיוב'
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1,2 - חובה ניסיון מקצועי שנתיים שלוש - חובה אנגלית - רמה גבוהה - חובה רצון ללמוד ולהתקדם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00892
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
משרד רואי חשבון בוטיק בצפון תל אביב העוסק בתחום המיסים: ; דרוש/ה יועץ/ת מס למשרה מלאה תיאור התפקיד: עריכה והגשת דוחות שנתיים של שכירים ועצמאים למס הכנסה עריכה והגשה של הצהרות הון למס הכנסה + ביצוע השוואות הון הכנת חומר מקצועי לדיונים במס הכנסה טיפול במוסדות – מס הכנסה, מע"מ, מיסוי מקרקעין וביטוח לאומי מתן מענה מקצועי ללקוחות
דרישות:
ניסיון ושליטה בביצוע דוחות אישים למס הכנסה - חובה יכולת למידה מהירה של תהליכים ושינויים מקצועיים יכולת ניתוח גבוהה יכולת ביצוע גבוהה בסביבה רב משימתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00893
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|