תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית ותיקה ומובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות להצטרף לצוות מוביל, לנהל את הקשר עם הלקוחות החשובים ביותר של החברה, ולהיות הגורם המרכזי שמייצג את החברה מול חברות מובילות במשק. התפקיד כולל: ניהול קשרי לקוחות מול בכירים בחברות מהחשובות במשק שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות חשיבה יזמית ויכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים אפשרויות קידום ופיתוח מקצועי בחברה שילוב של עבודה מהבית
דרישות:
תואר אקדמי - חובה, פיננסי - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה) ניסיון בתפקידי שירות/מכירה שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה כישורי פרזנטציה והיכולת להעביר מצגות בפני קהל – יתרון תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים כישורי תקשורת בין-אישית מצוינים – בעברית ובאנגלית יכולת שיווקית וחשיבה עסקית מוסר עבודה גבוה, עצמאות ויכולת לעבוד בצוות רצון להשתלב בעולם הפיננסי-טכנולוגי ולהיות חלק מסביבה דינמית ומתפתחת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בראש העין. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-80
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרד הממוקם בהרצליה. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-69
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנליסט/ית ומנהל/ת פרויקטים עסקי - לחברת FMCG מובילה בתחומה כפיפות למנהל פעילות עסקית - אזור השרון הצפוני מטרת התפקיד: ביצוע ניתוחים והסקת מסקנות לטובת שיפור התוצאות העסקיות של החברה ועמידה ביעדיה, מעורבות בניהול הפעילות המסחרית השוטפת של החברה, ניהול עקיף של צוות מקדמי הנראות הכולל בקרה וייעול תהליכים סנכרון כלל הפעילות העסקית של החברה למול חברת האם ולקוחות החברה
דרישות:
דרישות התפקיד תואר ראשון בכלכלה או תעשיה וניהול שליטה אבסולוטית באקסל (Excel Power Query, , Power Pivot) ופונקציות מורכבות שליטה ב power point שליטה גבוהה באנגלית יכולות ניהול ועבודה במבנה מטריציוני מול יכולת עבודה עצמית ראש גדול ,דייקנות ,ירידה לפרטים, יצירתיות יכולת אנליטית ומחשבתית יכולת התנהלות מול מגוון ממשקים ובריבוי משימות היכרות עם מערכות סאפ- יתרון ניסיון בתפקיד דומה מחברה דומה - יתרון
משרה מלאה: 70% משרד, 30% שטח סקרנות, יכולות מולטיטסקינג גבוהות, ראיה מערכתית, הבנה בניהול ויצירת תהליכים, אסרטיביות, עמידה בלחצים, הנעה עצמית ויחסי אנוש מצויינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- פיתוח, הטמעה ותחזוקה של תשתית הציות והאכיפה בקבוצת הבורסה,
- לרבות: מעקב אחר שינויים רגולטוריים, ובכלל זה זיהוי, ניתוח והערכת סיכוני ציות,
- מעקב אחר חקיקה חדשה ותקנות רלוונטיות, ביצוע סקרים,
- כתיבת מסמכי מדיניות ונהלים בהתאם לרגולציה,
- פיתוח וביצוע בקרות פנימיות למול המחלקות השונות בקבוצת הבורסה,
- הגדרת תהליכים רוחביים וממשקים בין מחלקות,
- ליווי פרויקטים חדשים בהיבטי ציות,
- קשר ותמיכה מקצועית שוטפת למחלקות אחרות של קבוצת הבורסה בתחום הציות והאכיפה.
- העבודה בכפיפות לסמנכ"לית בכירה, קצינת ציות ואכיפה של הבורסה.
דרישות:
- תואר ראשון במשפטים / חשבונאות – חובה. תואר שני בכלכלה/מנע"ס /חשבונאות/ משפטים – יתרון.
- רישיון עו"ד וניסיון בכתיבת חוות דעת משפטיות – יתרון משמעותי.
- ניסיון רלוונטי בתחום הציות והאכיפה בארץ ו/או בעולם.
- ניסיון רלוונטי בעבודה במוסד פיננסי גדול/ רגולטור בתחום פיננסי/ מחלקות יעוץ בחב' יעוץ בינ"ל.
- ניסיון בכתיבת מסמכי מדיניות ונהלים בהתאם לרגולציה, פיתוח והטמעת כלי ניהול ובקרות.
- היכרות טובה עם רגולציה רלוונטית בארץ ובעולם.
- יכולת ביטוי וניסוח, בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה.
- יכולת למידה ועבודה עצמאית, לצד יכולת עבודה בצוות, לרבות יכולת הובלת נושאים הכוללים ממשקים פנימיים ו/או חיצוניים.
- תקשורת בין-אישית טובה ויחסי אנוש מצוינים.
- שליטה מלאה ב OFFICE, לרבות שליטה ב- Excel ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3131
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים בירושלים. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-91
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית במדור חברי הבורסה, מחלקת חברים ופיקוח- קידום נושאים שונים המטופלים ע"י מדור חברי הבורסה, לרבות:
- הכנת תזכירים לדירקטוריון.
- ניסוח שינויים בתקנון ובהנחיות.
- טיפול בתהליך הקבלה לחברות בבורסה.
- מעקב אחר עמידות חברי הבורסה בתנאי הכשירות לחברות.
- טיפול בשינויי בעלות ובעלי תפקידים אצל חברי הבורסה.
- טיפול בעריכת שינויים ועדכונים במדריך לחברי הבורסה (עברית ואנגלית).
- עדכון שוטף של אתר הבורסה בכל הקשור לעבודת המחלקה.
- סיוע במידת הצורך, וככל שיידרש במשימות אשר נמצאות באחריות מחלקת חברים ופיקוח.
דרישות:
1. תואר אקדמאי במשפטים/ כלכלה/ מנהל עסקים. 2. הכרות טובה עם הרגולציה החלה על שוק ההון, ותקנון הבורסה בפרט - יתרון משמעותי. 3. ניסיון קודם בכתיבת הוראות רגולציה - יתרון. 4. יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, בכתב ובעל פה (בעברית ובאנגלית). 5. אנגלית ברמה גבוהה מאוד. 6. שליטה טובה ביישומי OFFICE. 7. יכולת לימוד עצמאית. 8. יכולת לעבוד כחלק מצוות ובאופן עצמאי. 9. יכולת ירידה לפרטים, הפרדה בין עיקר לטפל, דייקנות ויסודיות. 10. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם גורמי פנים וחוץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3128
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
* הובלת מחלקת האנליזה, התמריצים והמדידה של החברה * לקיחת חלק בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים ובבניית תקציב החברה * אחריות על בקרת תקציב ההכנסות של החברה וביצוע תחזיות שוטפות * בניית תוכניות עבודה בהתאם ליעדי החברה * פיתוח אסטרטגיית הדאטה והאנליזה בחברה * ניתוח נתונים והפקת תובנות עסקיות לצורך קבלת החלטות. * שיתוף פעולה צמוד עם מחלקות שיווק, מכירות, שירות, כספים ו-IT. * ניהול פרויקטים חוצי ארגון בתחום הדאטה. * פיתוח והטמעה של מדדים, דשבורדים ו-KPIs
דרישות:
* ניסיון מעל 5 שנים בתפקידי אנליזה - חובה * ניסיון ניהול צוות של שנתיים לפחות – חובה * תואר ראשון רלוונטי (סטטיסטיקה / הנדסה / כלכלה / מדעי המחשב). תואר שני – יתרון. * ניסיון בעבודה בסביבה עסקית B2C – חובה * ניסיון בעבודה עם מוקדי שירות ומכירה – יתרון * ניסיון מחברת תקשורת – יתרון משמעותי * ניסיון עם כלי BI , שליטה גבוהה באקסל , היכרות עם מערכות DWH - חובה תיאור התפקיד:לחברת תקשורת דרוש/ה מנהל/ת מחלקת אנליזה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00034
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת PMO או כלכלן/ית לארגון מוביל במודיעין- קו רכבת תיאור משרה: ריכוז כלל ערבויות של חטיבת הפיתוח (מכרז, ,אחריות, תשלומים, מקדמה, ביצוע ובדק) ליווי תהליך קבלת ערבויות מהספקים הארכת ערבויות והרמת דגלים ליזמים עדכון ערבויות בהתאם לפקודות שינויים שחרור ערבויות בהתאם לנהלים
דרישות:
שלוש שנות ניסיון כ-PMO / כלכלן/ית היכרות עם אקסל ברמה גבוהה אנגלית ברמה גבוהה היכרות עם מערכת ה-SAP ורמדור- יתרון השכלה- הנדסה, תעשיה וניהול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33695
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת שפרן העוסקת בניהול וייעוץ בתחום הביטחון מעל 35 שנה מחפשת חוקר הונאות למוסד פיננסי גדול במרכז. נדרשת יכולת ניהול, חלוקת קשב, עבודה בצוות והתמודדות עם ריבוי ממשקים
דרישות:
1-3 שנות ניסיון בחקירות (משטרה צבאית/משטרה/מחלקת הונאות - ייתרון) יכולת עבודה בצוות ניהול ריבוי משימות עבודה עם ממשקים רבים כתיבת דוחות ירידה לפרטים מגורים באזור המרכז - ייתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי דרוש/ה עוזר/ת תחום שר"ן במסגרת התפקיד: סיוע לרכזת תחום שר"ן, הכנת שכר לעובדים, מתן שירות וליווי לעובדים, הגדרה, הטמעה ותפעול דוחות כלכליים וחשבוניות, בקרה ועוד. *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד*
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה. - תעודה בחשבות שכר / הנהלת חשבונות – יתרון. - היכרות עם חוזים ודיני עבודה – יתרון. - יכולת עמידה בלו"ז, תעדוף משימות, שירותיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17260
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
תמיכה אפליקטיבית וליווי לקוחות על מערכת ERP. אפשרות לעבודה היברידית לאחר התמקצעות.
משרה מלאה וקבועה תנאים מצויינים!
דרישות:
תואר ראשון או הנדסאי/ית בתחומים מגוונים כגון – חשבונאות / תעשיה וניהול / כלכלה / לוגיסטיקה ועוד. ידע פיננסי - יתרון. אוריינטציה למערכות ממוחשבות. תודעת שרות גבוהה. יכולת ביטוי גבוהה ושליטה מלאה בעברית- חובה. הכרת מערכת PRIORITY – או מערכות ERP אחרות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת את האתגר הבא שלך בעולם הפיננסי? זו ההזדמנות שלך לקחת חלק בתפקיד אסטרטגי ומגוון, בסביבה עסקית בינלאומית ודינאמית. בתפקיד זה תהווה/תהווי גורם מפתח בהובלת תהליכים פיננסיים מקצה לקצה, בשילוב של חשיבה אנליטית, הבנה עסקית ועבודה עם מערכות מידע מתקדמות. תעבוד/י בשיתוף פעולה עם צוותים חוצי ארגון – כספים, IT, שיווק ופרויקטים – ותשפיע/י ישירות על קבלת החלטות ועל תהליכי שינוי מרכזיים בארגון.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בהנהלת חשבונות / תהליכים חשבונאיים (GL, AR, מיסים). ניסיון בניתוח עסקי, בדיקות (כתיבת Test Cases) וניהול פרויקטים פיננסיים. היכרות עם מערכות ERP – יתרון משמעותי ל-SAP FI. יכולת ניתוח והבנה של דרישות עסקיות, פתרון בעיות ועבודה מול צוותי IT. שליטה בתקני חשבונאות (US GAAP, IFRS) וב-SOX – יתרון משמעותי. אנגלית ברמה גבוהה מאוד – כתיבה, קריאה ודיבור. יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בין-מחלקתית וניהול ממשקים. יכולת תיעדוף משימות בסביבה מרובת שינויים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12361
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם! הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים. המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית. התפקיד כולל: • ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM. • ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים. • ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי- ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע • זיקה טכנולוגית • אנגלית ברמה גבוהה *אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00466
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה חלקית למשרדים הממוקמים באזור תל אביב. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-66
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|