דרושים בתחום תמיכה טכנית

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 37 משרות עבודה בתחום תמיכה טכנית

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "תמיכה טכנית" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : איש תמיכה טכנית, טכנאי PC, איש GIS ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת HELP DESK בת"א

תומך/ת HELP DESK בת"א

MalamTeam

26/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת Help Desk להשתלבות בארגון גדול בתל אביב.
במסגרת התפקיד מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשי הארגון באמצעות השתלטות מרחוק.
תפעול תקלות מחשוב, ניהול הרשאות ומשתמשים ב- Active Directory, תמיכה במערכות הפעלה של Windows ,בתוכנות 365 Office ,בציוד קצה, בתוכנות פנימיות ועוד.
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', שישי פעם בחודש, בשעות הבוקר בלבד.
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום ה-IT כגון: ניהול רשתות / MCSA / סייבר ואבטחת מידע וכדומה
- היכרות עם חבילת office , מערכות הפעלה WIN, ניהול משתמשים ב- Active Directory
- ניסיון בעבודה בתמיכה טכנית (ניתן גם ניסיון צבאי) - יתרון משמעותי
- נכונות לעבודה לטווח ארוך
- שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 532635
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת אפליקטיבי/ית במערכת Priority

תומך/ת אפליקטיבי/ית במערכת Priority

קבוצת יעל

26/12/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת אפליקטיבי/ת במערכת Priority לארגון גדול בלוד

תיאור התפקיד:
  • תמיכה טכנית למשתמשי קצה במערכת Priority במגוון רחב של מודולים סטנדרטיים ופיתוחים ייעודיים
  • ניהול משתמשים והרשאות - פתיחת משתמשים חדשים, הגדרת הרשאות, וניהול זכויות גישה במערכת
  • ניהול מערכת קריאות שירות - מעקב אחר קריאות, תיעדוף, וטיפול תוך שמירה על רמת שירות גבוהה
  • אחריות על חווית המשתמש - הבטחת מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לפניות המשתמשים
  • שמירה על תדמית השירות - ייצוג מקצועי של מחלקת מערכות המידע מול המשתמשים הפנימיים
דרישות:
  • היכרות עם מערכת Priority
  • תואר אקדמי -יתרון
  • כישורי שירות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת טיפול במספר משימות במקביל ועבודה תחת לחץ
  • ניסיון קודם בארגונים בינוניים-גדולים יתרון
  • הבנה של תהליכים עסקיים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 24167
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Engineer Lead/Senior Technical Support Engineer

Support Engineer Lead/Senior Technical Support Engineer

אביבית דבוש גיוס והשמה

26/12/2025

תיאור תפקיד:
Support Engineer Lead
    4-5 years of experience in a technical support or similar role. - Must
    1+ years of experience managing Technical Support Engineering teams, preferably from SaaS startups in the Cloud Native Space. - Must
    2 years of experience with Kubernetes and cloud platforms (AWS, GCP, etc.) - Must.
    Basic SQL skills with the ability to query databases.
    Experience with Linux and comfortable working with the CLI.
    Strong troubleshooting and debugging skills in cloud-based applications and databases.
    Ability to read code to assist in debugging and troubleshooting.
    Proficiency in high-level programming languages is required to troubleshoot Production code.
    Understanding of the SDLC and the importance of highly available enterprise standard applications on the cloud.
    Familiarity with containers (e.g., Docker), APIs, Datadog, and GitHub.
    Excellent communication skills and a customer-first mindset.

דרישות:
Senior Technical Support Engineer
    Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology, or related field (or equivalent experience).
    4+ years of relevant work experience (Network/Security/SaaS Support) - Must.
    Proficiency in Active Directory/GPO, Windows, Linux and PowerShell/ Python scripting - Must.
    Proven experience in technical support role, preferably in the cybersecurity industry.
    Excellent problem-solving and communication skills.
    Willingness to learn and adapt in a fast-paced environment.
    Strong understanding of network security skills and the ability to work independently and as part of a team.
    Commitment to innovation, integrity, and excellence.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00591
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת מחשבים לחברת מחשבים גדולה באזור פתח תקווה

טכנאי/ת מחשבים לחברת מחשבים גדולה באזור פתח תקווה

תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

26/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מחשבים גדולה באזור פתח תקווה דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים
להצטרף לצוות הטכנאים מוביל! לעבודה משרדית ושטח!
תחזוקה שוטפת של ציוד מחשוב, התקנה מחשבים, מתן תמיכה טכנית בחברה,
יציאה לאתרים ברחבי הארץ והקמת כיתות בחינה ממוחשבות ותפעולן.
משרה מלאה, ימים א-ה’.
דרישות:
ידע בתחום התקשורת LAN/WAN - יתרון
ידע בסיסי במחשבים, חומרה ותוכנה
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות
עמידה במצבי לחץ ויכולת לתת מענה הולם למספר מקרים במקביל
יכולת למידה עצמית ורצון להתפתח
רישיון נהיגה חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 229868
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת מחשוב - משרת שטח

איש/ת מחשוב - משרת שטח

תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי מוביל דרוש/ה איש/ת מחשוב 
9 עם אפשרות ונכונות לשעות שירות נוספות לפי הנדרש.
משרת שטח נסיעות  לאתרי השרות בירושלים בתל אביב ובאר שבע , וכן בכל מקום נדרש בארץ.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום
ניסיון עבודה ב – Desk Help במתן תמיכה טלפוני ופרונטלי
ניסיון בעבודה עם Exchange /Directory Active ניהול משתמשים והרשאות
שליטה בסביבת מיקרוסופט ותוכנות Office
ידע וני סיון בתפעול וטיפול תקלות חומרה ותוכנה 
ביצוע התקנות והטמעת מערכות\אפליקציות
ידע בתפעול ארונות תקשורת ומתגים
ידע טכני נרחב בתפעול ופתרון תקלות במדפסות 
נכונות לניידות בין אתרי רמ"י השונים.
נכונות לעבודה בימי שישי וערבי חג 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01663
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת מחשוב זמני/ת לחברה ממשלתית גדולה בחיפה

עובד/ת מחשוב זמני/ת לחברה ממשלתית גדולה בחיפה

תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה ממשלתית גדולה בחיפה דרוש/ה עובד/ת מחשוב זמני/ת
מתן שירות מקצועי, איכותי ואנושי בתחומי מחשוב ללקוחות יחידת משאבי אנוש - עובדות ועובדי חטיבת משאבי אנוש ומשתמשי/ות מערכות משאבי אנוש בכל החברה.
מעקב אחר משימות ועדכון הלקוחות בסטטוס טיפול.
תחזוקה שוטפת של הרשאות במערכות משאבי אנוש, בדגש על סביבת SAP.
בניית פתרונות מחשוביים בכלים שבשימוש היחידה (כלי Office, טפסים ממוחשבים, הפצת מידע ועוד)
שימוש בכלים מחשובים לניתוח נתונים (BO, BW וכו’), כולל בניית דוחות חכמים והפצתם בצורה אוטומטית.
תמיכה והדרכה של משתמשי קצה על מערכות משאבי אנוש ובניית מדריכים למשתמש על תהליכים מחשוביים של משאבי אנוש.
משרה מלאה
דרישות:
יתרון לניסיון בכלים מחשוביים:
יישומי Office בדגש על Excel
מערכת ERP של SAP
כלי דוחות BO, BW.
יכולת ביטוי גבוהה בשפה העברית וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 228774
אזור: צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

HELP DESK מתחיל.ה

HELP DESK מתחיל.ה

Experis Perm

14/12/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים.ות את דריסת הרגל הראשונית בתחום ה-IT? זו ההזדמנות שלכם! אנחנו מגייסים HELP DESK מתחיל.ה לעבודה בסביבה מגוונת ומאתגרת בגבעתיים!

בתפקיד:
  • ריכוז פניות.
  • מתן שירות ותמיכה טכנית (רמה TIER1 ו- TIER2) פנים ארגונית לעובדי הארגון.
עבודה במשמרות 24/7 *משמרות לילה וסופ"שים מהבית*
דרישות:
  • אוריינטציה טכנולוגית.
  • היכרות בסיסית עם עם עולם הIT (גם מלמידה עצמאית יכול להתאים! נסיון או קורס יהווה יתרון)
  • שירותיות.
  • רצון ללמוד ולהתפתח בעולם הIT ותשוקה לתחום התמיכה הטכנית.

למה כדאי לכם:
  • תקבלו הכשרה וכלים מקצועיים באצעות קורס.
  • הזדמנות אמיתית להתפתח בתחום הIT! אופציות קידום משמעותיות בתוך הארגון!
  • בונוסים ותנאים טובים.
  • עבודה בצוות איכותי ומקצועי.

היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 234376
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!