דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 69 משרות עבודה בתחום כלכלה ושוק ההון

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "כלכלה ושוק ההון" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ השקעות, כלכלן, ברוקר ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

Deloitte

16/09/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות.
  • השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
  • התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
  • העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
  • יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
  • ניסיון של כשנה - יתרון
  • ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
  • היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: D7.A54
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ג'וניור/ית לתחום ניהול סיכוני IT - משרה התחלתית

ג'וניור/ית לתחום ניהול סיכוני IT - משרה התחלתית

Deloitte

16/09/2025

תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם!
הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים.
המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית.
התפקיד כולל:
• ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM.
• ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים.
• ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי- ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע
• זיקה טכנולוגית
• אנגלית ברמה גבוהה
*אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00466
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

16/09/2025

תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו!
משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת צוות שירות לקוחות

מנהל/ת צוות שירות לקוחות

מור בית השקעות

16/09/2025

תיאור תפקיד:
למערך השירות לקוחות בחברת הגמל והפנסיה דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לקוחות!
התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות.
הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית.
ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-IT
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה
ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה
הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות
יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 190214
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת שירות לקוחות ומידע

נציג/ת שירות לקוחות ומידע

מור בית השקעות

16/09/2025

תיאור תפקיד:
הזדמנות מדהימה להשתלב במערך השירות בחברת הגמל והפנסיה, לרכוש כלים ולהתמקצע בתחום הפיננסי והפנסיוני!
המוקד שלנו באווירה צעירה, משפחתית וחמה, עם תנאים סוציאלים מפנקים ואפשרויות קידום.
והכי חשוב שכל ההכשרה הפיננסית והמקצועית היא עלינו.
התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות ויוצאות ומתן שירות מקצועי בפניות של עמיתי החברה בכל הקשור לבירור מוצרי הגמל והפנסיה, תהליכי הצטרפות, משיכת כספים, מילוי טפסים, סיוע באתר, וכ"ו.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
ניסיון בתחום קרנות השתלמות, קופות הגמל ופנסיה- יתרון
שליטה טובה במחשב ובתוכנות אופיס
שירותיות ואדיבות לצד מקצועיות
תודעת שירות גבוה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 152132
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תפעול ובקרה תקציבית

רכז/ת תפעול ובקרה תקציבית

MalamTeam2

16/09/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים רכז/ת תפעול ובקרה תקציבית- למשרדנו בחברת Malam team בפתח תקווה.
התפקיד כולל: הכנת ניתוח הכנסות והוצאות חודשיות, בקרה והעברה לחיוב שעות עובדים.
קליטה ומעקב אחר הזמנות לקוח, מעקב וניהול חידושי תחזוקות תקופתיות ללקוחות.
הכנת דוחות בקרה ורווחיות שוטפים, בקרה וטיפול בדרישות רכש ובתשלומים לספקים.
דרישות:
- בוגרי תואר במנהל עסקים/כלכלה (התמחות במימון) – יתרון משמעותי.
- שליטה מלאה ביישומי Office.
- שליטה וידע ב - EXCEL
- ניתוח דוחותPNL-
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 532149
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה בתל אביב

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה בתל אביב

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

16/09/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.
דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בתל אביב.
במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-66
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה כלכלנ/ית ללא ניסיון ! ת"א

דרוש/ה כלכלנ/ית ללא ניסיון ! ת"א

Manpower Professional - סניף כספים ופיננסים

16/09/2025

תיאור תפקיד:
ביצוע הערכות שווי לחברות, מכשירים פיננסים ונכסים בלתי מוחשיים לצרכי השקעה ולצרכי דיווח כספי.
ביצוע ניתוחים כלכליים במסגרת הערכות שווי בתהליכי מיזוגים ורכישות ו/או עסקאות.
הכנת מודלים כלכליים מורכבים, הכנת חוות דעת כלכליות בתחום הערכת שווי במסגרת הליכים משפטיים.
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ מנע”ס/ חשבונאות או תחום רלוונטי אחר- חובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס וידע נרחב באקסל- חובה
כושר הבעה והתנסחות בכתב - חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 206060
אזור: מרכז - תל אביב
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת בק-אופיס ותפעול לחברה פיננסית

איש/אשת בק-אופיס ותפעול לחברה פיננסית

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

16/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה בתחומה דרוש/ה איש/אשת בק אופיס ותפעול.
במסגרת התפקיד: מתן מענה ללקוחות החברה, הכנת מסמכים, עבודה עם נתונים, סיוע בהוצאת עסקאות לפועל, החתמת לקוחות, הזנת עסקאות במערכת, קבלת שקים ומסמכים מהלקוח, ביצוע ניטור ובקרות, ממשק עם גורמים פנים ארגוניים, סיוע בניהול אדמיניסטרטיבי של משרדי החברה ועוד.

*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים.
-ניסיון קודם בתפקיד בק-אופיס בחברה פיננסית/רפרנט/ית כספים- חובה.
-ניסיון קודם מבית השקעות/פמילי אופיס/אשראי עסקי- יתרון משמעותי.
-שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל- חובה.
-יחסי אנוש מעולים, מקצועיות, סדר ודיוק ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17437
אזור: מרכז - רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת תגמולים והטבות ומערכות מידע מש"א

מנהלת תגמולים והטבות ומערכות מידע מש"א

Proactive-Team

16/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות ומערכות מידע משא
התפקיד כולל
גיבוש  והובלת מדיניות תגמולים והטבות ארגונית , עבודה שוטפת מול ועד עובדים, הובלת ניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע משא, מעקב אחר מגמות שוק וביצוע סקרי שכר תקופתיים,יישום ממצאים רלוונטים כולל ניתוחי שכר ונתנוני תגמול לצורך תמיכה בתהליכי קבלת החלטות ארגוניות





דרישות:

    תואר ראשון רלוונטי – כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות/משאבי אנוש – חובה (תואר שני – יתרון).
    ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום תגמולים והטבות בארגון גדול, מורכב ומבוזר – חובה.
    ניסיון בעבודה ישירה מול ועדי עובדים והיכרות עם הסכמים קיבוציים – חובה.
    ניסיון בהובלת תהליכים אסטרטגיים ובהטמעת מערכות HR- יתרון משמעותי.
    שליטה גבוהה באקסל ובכלים אנליטיים – חובה.
    היכרות עם מערכת SAP ECC ומערכת SAP SUCCESS FACTORS – יתרון משמעותי.
    חשיבה אנליטית, ראייה רחבה ומערכתית, יכולת ניסוח והצגת נתונים להנהלה בכירה.
    יכולת גבוהה לעבודה עם ממשקים מרובים ומורכבים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-6806
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים

לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

16/09/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים
ניהול פיננסי במיקור חוץ את תיקי לקוחות החברה 
דרישות:
תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/חשבונאות
  לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הבנקאות העסקית ו/או כלכלן/ית ו/או חשבות
ידע נרחב באקסל ותוכנות ERP והנה"ח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00249
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מבקר/ת פנים מנוסה

מבקר/ת פנים מנוסה

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

16/09/2025

תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל.
אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו!
אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה!
2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה!
3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

JobShop

16/09/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים כלכלן/ית להצטרף לצוות שלנו ולרכז את תחום הרפואה המשולבת בקהילה.
המשרה כוללת אחריות מקצה לקצה על פיתוח ויישום שיתופי פעולה עסקיים חדשניים בתחום הרפואה הקהילתית.
במסגרת התפקיד:
-יצירת שיתופי פעולה עסקיים - התקשרות עם גופים מסחריים ופיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים להשאלת רופאים לקהילה
-פיתוח מודלים עסקיים - בניית מתווה כלכלי מקיף בשיתוף גורמים פנים וחוץ ארגוניים
-תמחור מקצועי - פיתוח מודלי תמחור מדויקים ותחרותיים לשירותי הרפואה
-ניהול הסכמי - הובלת תהליך בניית הסכמים בשיתוף עם יועץ משפטי וניהול יישומם
-בקרה כלכלית - מעקב שוטף אחר התחשבנויות, גביות וביצועים כלכליים
דרישות:
-בוגר/ת תואר בכלכלה/מנהל עסקים - חובה
-שליטה מתקדמת ב-Excel - חובה
-ניסיון בתמחור
ניסיון בפיתוח שיתופי פעולה עסקיים - יתרון
הבנה מעמיקה של השוק הרפואי - יתרון
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5900
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול גמל ופנסיה

רפרנט/ית תפעול גמל ופנסיה

מור בית השקעות

16/09/2025

תיאור תפקיד:
למחלקת תפעול גמל ופנסיה דרוש/ה רפרנט/ית!
התפקיד כולל טיפול בתהליכי בק אופיס במערך התפעול של החברה,
פתיחת החשבון לעמיתים, שיוכי כספים, ניהול תהליכי ניוד הכספים וטיפול במשיכות כספים.
התמחות בכל הקשור לרגולציה בעולמות החיסכון לטווח ארוך.
דרישות:
ניסיון קודם מבית השקעות / חברת ביטוח - חובה
ניסיון בתפעול וההיכרות עם עולם קופות הגמל - יתרון
היכרות טובה עם EXCEL
אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ
זריזות יחד עם הקפדה על פרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 144932
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת חוזים ומכירות

מנהל.ת חוזים ומכירות

אלביט מערכות

16/09/2025

תיאור תפקיד:
לאתר חטיבת כלי טיס בנתניה דרוש.ה מנהל.ת חוזים ומכירות

תחומי אחריות
ניהול תהליכי מכירה מהפן הפיננסי מסחרי הכולל הובלה ובניה של הצעות מחיר ומענה למכרזים בארץ ובחו"ל
ניהול חוזה מסחרי
הכנת הצעות מחיר
ניהול תהליכי מו"מ מסחרי וחוזי
עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל
דרישות:
השכלה
תואר ראשון בכלכלה / תעו"נ / מנהל עסקים / משפטים - חובה
MBA - יתרון

ניסיון מקצועי
3 שנות ניסיון לפחות בניהול תהליכים מסחריים, בניית הצעות מחיר/תמחיר
יכולת הובלה עצמאית של תהליכים מסחריים
ניסיון בעבודה מול לקוחות פנימיים וחיצוניים
שליטה גבוהה ב-Excel
נכונות לנסיעות לחו"ל
אנגלית ברמה גבוהה

*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
**פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5278
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!