תיאור תפקיד:
טיפול ופיקוח על מגוון מטלות חשבונאיות שוטפות כולל עסקאות פיננסיות , AP-AR, רכוש קבוע ותשלומים בסביבה מרובת מטבעות. אחריות על תהליכי חודש/סוף תקופה כגון צבירה, תשלום מראש, כרטיסי אשראי וכו'. בדיקה והגשה של דוחות נדרשים שוטפים של רשויות המס (מע"מ, WTHT וכו') סיוע בשיפור ופיתוח מדיניות ונהלים חשבונאיים. השתתפות בפרויקטים מימון אד-הוק לפי הצורך. עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי חשבונות, בקרים וצוותי כספים אחרים ברחבי העולם.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2-3 עם מינימום 5 שנות ניסיון - חובה ריבוי משימות עם יכולת עבודה בסביבה מהירה תשומת לב חזקה לפרטים וכישורי תיעדוף כישורי תקשורת ויחסי אנוש מעולים אנגלית ברמה גבוהה הן בדיבור והן בכתיבה כישורי אקסל חזקים ניסיון בניהול צוות - יתרון ניסיון ב-NetSuite - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
988460
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|