תיאור תפקיד:
לסטארטאפ בתחום הפלטפורמה לניהול בענן המשרתת יצרניות חומרה וIOT דרוש.ה Tehcnical Customer Success Manager לעזור ל VP לבנות את התפקיד ולצקת בו תוכן התפקיד כולל מדי פעם טיפול בטיקטים חשובה גמישות בשעות העבודה ונכונות לעבודה מול שעון ארה"ב- הלקוחות משם *** שעות העבודה גמישות!
דרישות:
בין 2-5 שנות נסיון בעבודה בתפקידים מווכני לקוח יכולת טכנית גבוהה ניסיון עם customer support during onboarding טראבלשוטינג של API calls באמצעות Postman, Json, Html
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00252
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|