תיאור תפקיד:
לעבודה מעניינת ומאתגרת בבית תוכנה מוביל בתחומו העוסק בפיתוח ושרות מוצרים דיגיטליים לעולם הקמעונאות, דרוש/ה תומך/ת טכני אפליקטיבי לתמיכה בתוכנות החברה מול לקוחותיה העסקיים. עבודה בסביבה צעירה ודינמית, כולל הכשרה. במסגרת התפקיד: - יכולת זיהוי תקלות תוכנה או חומרה. - התקנות/הסבות ללקוחות החברה. - תחקור משתמשים ושחזור תקלות. - מעקב אחר טיפול בקריאה ודיווח לגורמים הרלוונטיים. - יכולת ניתוח נתונים ותהליכים מורכבים והפקת תובנות. - יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
דרישות:
הנדסאי תעשייה וניהול - יתרון ידע במערכות Microsoft ובסיסי נתונים - SQL. ידע טכני בתחום PC ורשתות תקשורת -יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכות מחשוב. מוטיבציה גבוהה ומודעות לשרות. המתאימים /ות יוכשרו לתפקיד. משרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-284
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|