תיאור תפקיד:
רה בתחום מערכות בטחון דרוש/ה מנהל/ת אגף שכר.
התפקיד כולל אחריות על כל תחום השכר, נוכחות, חיוב לקוחות, ניהול צוות עובדים (מעל 18 עובדים) , וביצוע ניהול שוטף של תחום השכר והנוכחות בכל המובנים.
דרישות:
דרישות ניהוליות:
* ניסיון בניהול צוותי שכר
* יכולת להוביל פרויקטים בתחום השכר ולהנחות את הצוות בביצוע משימות שוטפות.
* יכולת עבודה תחת לחץ וניהול זמן אפקטיבי.
* יכולת לפתח ולהוביל תהליכים, כולל אוטומציה ושיפורים מתמידים בתהליכי השכר והנוכחות.
* ידע בניהול עבודה מול ממשקים פנימיים HR, כספים, משפטי ולקוחות חיצוניים
דרישות מקצועיות:
* תואר ראשון בתחומים רלוונטיים יתרון.
* נסיון בהטמעת מערכות שכר ונוכחות בארגונים גדולים.
* ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול אגף שכר ונוכחות בארגון גדול
* ידע מעמיק ויכולת עבודה עם מערכות שכר ונוכחות והסכמים קיבוציים.
* ידע בהסכמים קיבוציים ובתנאים סוציאליים.
* שליטה מעולה בתוכנות שכר ונוכחות (כגון "הרמוני").
* הכרות עם דיני עבודה ויכולת לייעוץ בתחום זה.
* ניסיון בעבודה עם מערכת ERP פריוריטי ובייחוד הפקת חשבוניות.
כישורים נוספים:
* יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
* דיוק, סדר וארגון ברמה גבוהה.
* יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים מגוונים.
מקום העבודה: פתח תקווה
היקף משרה: מלאה.