תיאור תפקיד:
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי הארגון וטיפול בתקלות תוכנה וחומרה מרחוק. משרה מלאה בראשון לציון
דרישות:
שנתיים ניסיון בתפקיד Help desk ניסיון מוכח עם Windows 10, Active Directory, Exchange, Citrix ויישומי Office השכלה רלוונטית ניסיון בתחום בארגון גדול (1,500 משתמשים ומעלה) - יתרון ידע במערכות רפואיות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73729
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|