תיאור תפקיד:
לחברת שירותים בינלאומית ברמת-גן דרוש /ה מזכיר /ה. העבודה כוללת: - עבודה בצוות אדמיניסטרציה, מענה טלפוני וקשרי לקוחות, ניהול יומן מנהל, רכש ספקים ואירוח ישיבות.
היקף משרה 5 ימי עבודה בשבוע. שכר בהתאם לכישורי המועמד/ת. אפשרויות קידום מהיר במחלקת אדמיניסטרציה בהתאם לכישורי המועמד/ת.
דרישות:
- יתרון - ניסיון של 2 שנים בתפקיד דומה.
- יתרון - גיל המועמד/ת 25-35
- ייצוגי/ת ובעל/ת תודעת שירות גבוהה.
- אנגלית - כתיבה וקריאה ברמה ממוצעת
- שליטה באופיס ידע בהח"ש יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|