תיאור תפקיד:
אם יש לך תשוקה לעולמות השירות, ניסיון בהובלת צוותים ורצון להתקדם לשלב הבא בקריירה- אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו! מוקד תמיכת המשתמשים של ארגון פיננסי מוכר במרכז מגייס אחראי.ת משמרת לתפקיד משמעותי, מאתגר ומתגמל מה כולל התפקיד? - ניהול הפניות המתקבלות מכלל ערוצי השירות, בשיתוף עם מנהלות הצוותים – תוך דגש על שיפור זמינות השירות וצמצום עומסים.
- הובלת עמידה ביעדי השירות והיעילות, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ויחס אישי.
- טיפול בתקלות מורכבות הדורשות הבנה מעמיקה של המערכות והתהליכים.
- הנעת הצוות לשיפור ביצועים, מתן כלים והכוונה לעמידה ביעדים.
- עבודה שוטפת מול מנהלות הצוותים, ניתוח דוחות ביצוע ומתן המלצות לשיפור תהליכים.
דרישות:
• ניסיון במוקדי שירות (נציג טלפוני/טכני) – חובה . • ניסיון בניהול צוותים או אחמ"ש/ית במוקדי שירות – חובה. הערות: נכונות לעבודה משרה מלאה מראשון עד חמישי בין 7:30-16:30 - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|