תיאור תפקיד:
עבודה בחלקת מצוינות שירות באגף טכנולוגיות דיגיטליות ודאטה.
התפקיד כולל בין היתר הטמעה ומתן מענה ותמיכה במערכות מידע במגוון פלטפורמות בקרב משתמשי קצה, ועבודה ישירה מול משתמשי מפתח .
צוות התמיכה עובד עם טכנולוגיות מתקדמות, בא בממשק עם גורמים מרובים, דינאמי ועובד על פרויקטים שונים במקביל. על המועמד להיות בעל תפיסת שירות גבוהה.
היקף משרה מלאה| היברידיות.
דרישות:
· ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום
· ניסיון בתמיכה והדרכה במערכות מורכבות או מרכזיות ומרובות משתמשים בפלטפורמה SAP
· ניסיון בעבודה עם פלטפורמה SAP – חובה
· ידע וניסיון במודולים CO, SD, Notifction, הזמנות רכש, FI , MM – יתרון משמעותי
· הכרות וניסיון עם מערכות רפואיות – יתרון
· יכולת עבודה עצמאית בסביבה לחוצה מרובת משימות, יחסי אנוש טובים, מוטיבציה, ראש גדול
· יכולת למידה מהירה, עבודת צוות, ניסיון עבודה מטריציונית, יכולת לפתור בעיות ולהבטיח שיתופי פעולה
· יתרון לניסיון בעבודה בארגונים גדולים בדגש על במגזר הממשלתי / מגזר הבריאות
· תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול משתמשים, יתרון לבעלי ניסיון בשירות לקוחות
· חובת ידע בתוכנות ה office