תיאור תפקיד:
חברה גלובלית שמפתחת ומייצרת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מגייסת מנהל/ת צוות קשרי לקוחות . אם יש לך ניסיון בניהול צוות, חיבור ללקוחות ותהליכים טכניים, ורצון להוביל ממשק משמעותי בין הלקוח לארגון – זו יכולה להיות ההזדמנות שלך. - על התפקיד: ניהול והובלת צוות מנהלי לקוחות אחריות על טיפול בהזמנות, שירות שוטף, ודיווחים ללקוחות עבודה שוטפת עם מערכות CRM (Salesforce), ERP (Priority), ואקסל פיקוח על איכות ואמינות המידע, הכנה לפגישות הנהלה קשר יומיומי עם ממשקים בארץ ובחו״ל **כפיפות למנהל המכירות
תפקיד עם השפעה, קצב גבוה, ממשקים גלובליים וצוות איכותי. לא אנשי מכירות – אלא מנהלים עם חשיבה מערכתית, שירותית וטכנית.
דרישות:
מה צריך: ניסיון קודם בניהול קשרי לקוחות / שירות / לקוחות עסקיים – חובה ניסיון קודם בניהול צוות. הבנה טכנית / רקע הנדסי – יתרון משמעותי (תואר בהנדסה) אנגלית ברמה גבוהה – עבודה מול חו"ל שליטה טובה מאוד באקסל, ניסיון ב-CRM ובמערכת Priority – יתרון מובהק סדר, משימתיות, יכולת הובלה, שירותיות, ועבודת ממשקים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01668
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|