תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת מנהל/ת מוקד שירות טכנולוגיים לארגון ממשלתי בירושלים! תפקיד ניהולי הכולל הובלת מוקדי שירות פנים וחוץ ארגוניים, ניהול תהליכים ושיפור מתמיד של ביצועים בממשקים טכנולוגיים מורכבים.
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים עם 15 תומכים ומעלה ניסיון בניהול מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובתמיכה מרובת ערוצים היכרות עם מערכות CRM וניהול שירות ניסיון מוכח בכתיבת נהלים, מדידת KPI וניתוח SLA ניסיון בעבודה מול ממשקים טכנולוגיים מגוונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20177
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|