תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: - מענה טלפוני ופרונטלי לעובדי ואורחי החברה - תיאום פגישות - טיפול בהזמנות שוטפות של המשרד (ציוד משרדי , מצרכים , כיבוד וכו’ ) - טיפול בשליחויות , ניהול קופה קטנה, סיוע לעובדי החברה. - סיוע למשאבי אנוש התפקיד כולל ישיבה בקבלה ועבודה במקביל למזכירה נוספת. דרישות: - שנה-שנתיים ניסיון בתפקיד מתחום השירות / אדמינסטרציה - חובה , אפשרי מהצבא - שירותיות - חובה - ניסיון בעבודה מול בעלי/ות תפקיד בכיר - יתרון משמעותי - ניסיון בעבודה ב- outlook -יתרון
דרישות:
משרה מלאה 09:00-18:00 - ממשרדי החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
951042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|