תיאור תפקיד:
אוניברסיטת רייכמן היא האוניברסיטה הפרטית (מלכ"ר) הראשונה והיחידה בישראל.
זהו תפקיד משמעותי ודינמי, הדורש יכולת ניהולית ויכולת הפקת תכנים התואמים את ערכי האוניברסיטה.
אם אתם מחוברים לעולם הסושיאל, יודעים לכתוב קופי בהתאמה לכל פלטפורמה, מזהים טרנדים עוד לפני שהם נהיים ויראליים, ויודעים להפוך רעיונות לסרטונים – זה בשבילכם!
מה בתפקיד:
• ניהול ויצירת התוכן של אוניברסיטת רייכמן ברשתות החברתיות ובערוצים הדיגיטליים – כולל תכנון, הפקה, כתיבה והתאמה לפלטפורמות השונות של האוניברסיטה וגופיה.
• בנייה וניהול של גאנט תוכן תקופתי לכלל הפלטפורמות, כולל מדידה ובקרה על ביצועים.
• כתיבה שיווקית לקמפיינים וסיוע בפרויקטים מבוססי תוכן למחלקת השיווק והדיגיטל.
• צילום ועריכת סרטוני וידאו קצרים – ראיונות, סיקורי אירועים, ועוד.
• ייזום שיתופי פעולה עם קהילות רלוונטיות ברשת.
• הנחייה מקצועית בתחום הסושיאל לגורמים פנימיים באוניברסיטה.
• ניהול מקצועי של צוות סטודנטים המסייע ביצירת תוכן.
• משרה מלאה בהרצליה, עם נכונות לשעות עבודה גמישות ולעיתים בלתי שגרתיות.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה (בוגרי אוניברסיטת רייכמן? יתרון).
• ניסיון משמעותי בניהול עמודי סושיאל בארגון דינמי – כולל רעיונאות, כתיבה ויצירת תוכן.
• שליטה ב-Canva ובתוכנות עריכת וידאו כמו CapCut או InShot – חובה. ניסיון בפוטושופ/פרמייר – יתרון.
• היכרות מקצועית עם הפלטפורמות המובילות: אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין, טיקטוק, טוויטר, וקהילות רלוונטיות.
• ניסיון בעריכת תוכן וכתיבה חדשותית – יתרון משמעותי.
• כישורי הפקה ויכולת תיאום מול מספר ממשקים.
• עברית שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה מאוד (כולל עריכת טקסטים).
ומה עוד חשוב לנו?
• יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
• יצירתיות, יוזמה, למידה מהירה והבנה עמוקה של עולמות התוכן והדיגיטל.
• חיבור לתוכן ולאקדמיה – ובעיקר רצון להיות חלק ממקום שמשפיע.