תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: תיאום וניהול מערך פגישות השירות ללקוחות החברה. מענה ראשוני לאפיון צרכי הלקוח והעברה הלאה להמשך טיפול. ניהול יומני הפגישות של הסוכנים. תינתן אפשרות לסטאז' בתחום הפנסיה והביטוח. תנאים מעולים למתאים/ה! נגישות גבוהה לרכבת סבידור, רק"ל, תחב"צ.
דרישות:
ניסיון מתפקיד דומה- חובה ידע ושליטה במערכות מחשב ואופיס - חובה. יכולת גבוהה לסדר וארגון - חובה. ניסיון עבודה במוקד - יתרון מובהק. יכולת התבטאות גבוהה ואסרטיביות בטלפון - יתרון. ניסיון בתחום הביטוח - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|