תיאור תפקיד:
טיפול בבעיות תוכנה וחומרה המועברות מצוות T1 קריאה וניתוח לוגים העברת תקלות מורכבות לרמה מקצועית גבוהה יותר (T3) עם תיעוד מפורט מחויבות לעמידה בזמני תגובה ופתרון תיאום שוטף עם צוותי פיתוח, תקשורת וסיסטם מתן שירות ישיר לצוותי מכון מור ומשתמשי מערכות המידע הובלה וביצוע פרויקטים רוחביים כגון שדרוגי מערכות ויישום טכנולוגיות חדשות ניסיון מקצועי נדרש (חובה)
דרישות:
ניסיון מוכח בפתרון בעיות היכרות עמוקה עם Windows Server ותחנות עבודה Win 10\Win11 ניסיון עם במערכותActive Directory יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים בשפתPowerShell ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה הכרת הגדרות ותחזוקת מערכות הדפסה (שרתי הדפסות ומדפסות מתקדמות) היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
13409
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|