תיאור תפקיד:
הכרה עמוקה של השוק וזירת התחרות ומעקב קבוע אחר התנהגות המותג אחריות על פיתוח מוצרים - ניהול התהליך משלב הרעיון ועד להוצאה לפועל ניהול ממשקים מול שותפים - מכירות, טרייד, מפעל ועוד ניתוח וניטור ביצועי המותג וגיבוש פתרונות שיווקיים שישפיעו על המכירות תכנון, ניהול וביצוע הפעילות השיווקית לפי התוכנית השנתית הוצאה לפועל של קמפיינים לצד בקרה ניהול תקציב המותג התעדכנות שוטפת בחידושים בעולם השיווק, הטמעתם בתוכניות עבודה משרה מלאה א'-ה'
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון ניסיון של שנה עד שלוש במשרד פרסום או כמנהל/ת מותג משרה מלאה, יום בשבוע היברידי. נכונות לעבודה אינטנסיבית. היכרות עם עולם התדמית (מסעדות / ברים) - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|