תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: • טיפול בתקלות מחשוב, תקשורת וחומרה מול משתמשי קצה. • התקנה והחלפה של עמדות עבודה וציוד. • ניהול מלאי מחשוב. • מענה לקריאות שירות. • ביקורות תקופתיות בסניפי המחוז. *משרה מלאה, א'-ה', 08:00–17:00 | ללא סופ"שים *כולל רכב צמוד! *טווח נסיעות: מצפון תל אביב ועד דרום תל אביב
דרישות:
ניסיון קודם כטכנאי/ת PC או תמיכה טכנית - חובה. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה Windows, יישומי Office, ו־Active Directory - חובה. יכולת איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בציוד קצה (מחשבים, מדפסות, סורקים וכד’) - חובה. היכרות עם פרוטוקולי תקשורת TCP/IP ורשתות LAN/WAN – יתרון משמעותי. ניסיון בהתקנת מערכות הפעלה, הדרכות למשתמשים וטיפול בתקלות שטח – יתרון. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות. רישיון נהיגה בתוקף – חובה. (עבור משרות שטח)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2794
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|