תיאור תפקיד:
: טיפול בפניות לקוח המגיעות דרך משרד התקשורת, אמון הציבור, מועצה לצרכנות, פניות מנכ"ל, וגורמים נוספים. התפקיד כולל תחקור מעמיק של הפניה במערכות החברה, ניתוח עובדות וממצאים וגיבוש המלצות לפתרון, העבודה כוללת מענה בכתב וטלפוני. ייצוג החברה בדיונים בבתי המשפט לתביעות קטנות.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון בשירות לקוחות - חובה עבודה במטה או תפקיד קודם בתחום פניות הציבור/ משפטי/רגולציה - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00248
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|