תיאור תפקיד:
מתן תמיכה משרדית לנציגי המכירות שנמצאים בשטח / בפגישות עם לקוחות. העבודה מתבצעת בצמוד ותוך תמיכה בנציגי המכירות הרלוונטיים באזור EMEA (אירופה, ישראל, דרום אפריקה והמזרח התיכון ואפריקה): מתן הצעות מחיר לנציגי המכירות הזנת BOMs של שותפים קידום וניהול הזדמנויות מכירה אספקת נתונים היסטוריים ותחזיות עתידיות לנציגי המכירות יצירת קשרים רלוונטיים בתוך החברה להשגת המידע הדרוש מצוותים / מחלקות שונות עבודה עם מערכת SFDC ליצירת תחזיות, הצעות מחיר ושליפת נתונים, אפיון תמיכה בבקשות ניהוליות הקשורות לנתונים
דרישות:
מה אנחנו מחפשים: תואר ראשון או ניסיון שווה ערך (בתחום דומה, תומך מכירות או תפעול או כלכלה או ניהול) - חובה רמת אנגלית גבוהה מאוד – דיבור וכתיבה - חובה אדם עם אוריינטציה שירותית – התפקיד מיועד לתמיכה בצוות המכירות בצורה היעילה והטובה ביותר יכולת ריבוי משימות – ניהול מספר רב של משימות במקביל, תוך שמירה על קור רוח ויעילות
כישורים שיבליטו אותך מהשאר: שליטה גבוהה מאוד באנגלית אישיות שירותית במיוחד ניסיון בתפקיד דומה ניסיון בעבודה עם מערכת SFDC, קבצי Excel ומצגות PowerPoint - חובה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14254
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|