תיאור תפקיד:
תכולות התפקיד: 1. הובלת מנוע הצמיחה וההכנסות של החברה: כולל הגדרת מיצוב, פיתוח הצעת ערך, בניית מודלים עסקיים ותמחור 2. גיבוש ויישום אסטרטגיית החדירה לשוק (Go-To-Market): החל משלב פיתוח הרעיון ועד הוצאה לפועל ומכירה בפועל 3. הקמה וניהול של מערך שיווקי־מסחרי מקצה לקצה: כולל בניית משפכים שיווקיים, הגדרת מדדי ביצוע (KPIs), ואופטימיזציה שוטפת של תהליכים 4. בניית ערוצי הפצה ושותפויות אסטרטגיות: זיהוי, פיתוח וניהול של שותפויות ומודלים הפצה חדשים לשוק היעד 5. עבודה חוצת־ארגון: שיתוף פעולה הדוק עם צוותי מוצר, פיתוח ושירות לקוחות לצורך התאמת המוצר והמסרים לצרכי השוק.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון של 3 שנים לפחות בהובלת צמיחה (Growth)/ אסטרטגיית חדירה לשוק (GTM)/ פיתוח עסקי (BizDev) בחברות טכנולוגיה – עם עדיפות לעולמות הפינטק, ביטוח, פנסיה או השקעות. הבנה עמוקה בהתנהגות לקוחות, שימוש בדאטה וערוצי מכירה ניסיון מוכח בהובלת תהליכים אסטרטגיים לצד ביצוע מדויק ותוצאות בשטח ניסיון בהובלת תהליכי GTM בשלבי Scale מוקדמים (יתרון משמעותי) היכרות עם שוק הסוכנים הפיננסיים ו/או הביטוח בישראל (יתרון משמעותי) מיומנויות אישיות: חשיבה אסטרטגית בשילוב יכולת ביצוע גבוהה יוזמה אישית ועצמאות תפקודית יכולת קבלת החלטות בסביבה לא ודאית גישה יזמית ויכולת הנעה של תהליכים כישורי תקשורת ועבודה בין־צוותית מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5424
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|