תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת HELP DESK לארגון רפואי התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית טלפונית לעובדי הארגון וטיפול בתקלות תוכנה וחומרה מרחוק עבודה במוקד תמיכה טכנית עם מענה ישיר למשתמשים ופתרון בעיות טכניות שוטפות משרה מלאה במשמרות, ראשון לציון
דרישות:
2 שנות ניסיון לפחות בתפקיד Help desk ניסיון מוכח עם Windows 10, Active Directory, Exchange, Citrix ויישומי Office השכלה רלוונטית ניסיון בתחום בארגון גדול - יתרון ידע במערכות רפואיות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|