תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, ארגון המשפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם מחפש רכז/ת שירות לקוחות דובר/ת ערבית עם תודעת שירות גבוהה, רצון ללמוד ולהתפתח וחיבור לאנשים! התפקיד כולל: - מתן מענה ללקוחות החברה בפלטפורמות השונות – פתרון בעיות ומתן ידע מקצועי - תמיכה במערך המכירות וההדרכות - קשר רציף עם ממשקים פנים ארגוניים ושיתופי פעולה חיצוניים - ניתור התנהגות וזיהוי סיכונים
דרישות:
- ערבית שפת אם (קריאה וכתיבה) - חובה - עברית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) – חובה - תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית מעולה - כושר ביטוי גבוה וייצוגיות - יכולת עבודה עצמאית עם גישה פראקטיבית לצד שיתוף פעולה עם צוות המחלקה - אוריינטציה טכנולוגית היקף המשרה - 100% - במשרדנו בתל אביב זמינות מידית לתחילת עבודה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00116
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|