תיאור תפקיד:
• ניהול מזכירות המשרד. • ניהול לו"ז ויומנים – פגישות, משימות. • ביצוע הגשות לביהמ"ש. • מעקב אחר התקדמות תיקים ומשימות בנט המשפט. • טלפונים, דואר, ספקים, תיוקים ועבודות משרד נוספות. • עזרה שוטפת בזמן אמת לכל עורכי/ות הדין במשרד ש"ע 8 עד 16.00 / 15.30
דרישות:
• 3 שנות ניסיון לפחות במשרד עורכי דין. • עדיפות עליונה לבעל/ת ניסיון בתמיכה בתחום הליטיגציה האזרחית-מסחרית במשרד עורכי דין. • הכרת מערכת נט המשפט. • שליטה באופיס. • ידיעת השפה האנגלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6818
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|