תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת Help Desk לארגון ממשלתי בירושלים! התפקיד כולל מתן שירות ותמיכה פרונטלית ו/או מרחוק לעובדי הארגון, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, ניהול משתמשים ויישום פתרונות בסביבה טכנולוגית מגוונת.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בתחום התמיכה הטכנית. ידע מעמיק במערכות הפעלה של Microsoft וב-Office – חובה. ניסיון באבחון ופתרון תקלות בציוד קצה (מחשבים, מדפסות, סורקים וכו'). ידע בעבודה עם Active Directory – חובה. יתרון משמעותי לניסיון במתן שירותי Help Desk בארגון גדול/ממשלתי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20680
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|