תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת מערכת ניהול תורים לארגון רפואי מוביל התפקיד כולל אחריות מקצועית על מודולים ותהליכים פונקציונליים במערכת, ניהול שוטף של ההתקשרות עם הספק החיצוני, כולל תיאום פעילויות, טיפול בתקלות, דרישות לפיתוחים ושדרוגים, ניהול ממשקים עם גורמים פנים חטיבתיים (צוותי IT ותפעול), איסוף וניתוח דרישות חדשות מהלקוחות העסקיים. כתיבת אפיונים והובלת התאמות במערכת, ביצוע תחזוקה שוטפת ותיקוני תקלות במערכת והדרכת משתמשים ומתן מענה מקצועי ושירותי משרה מלאה בתל אביב, היברידית
דרישות:
ניסיון קודם בניהול/תפעול מערכות ארגוניות - יתרון לניסיון במערכת Q-Flow/Callflow יכולת ניתוח והבנת צרכים עסקיים לצורך גיבוש פתרונות טכנולוגיים שליטה טובה ביישומי Officeבדגש על Excel ודוחות נתונים ניסיון בתחזוקת מערכות ותפעול שוטף של סביבות IT ידע טכני בסיסי ברשתות, שרתים ו-SQL – יתרון ניסיון של שנה בניהול פרויקטים בינוניים/גדולים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75067
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|