תיאור תפקיד:
נציג/ת Help Desk עבור משרד ממשלתי באזור ירושלים התפקיד כולל: מענה טלפוני ותמיכה טכנית לעובדי הארגון, טיפול בתקלות תוכנה וחומרה, תמיכה בציוד היקפי ועוד.
דרישות:
- ניסיון של מספר חודשים בתמיכה טכנית / בוגרי קורס בתחום - ניסיון באיתור ותיקון תקלות חומרה ותוכנה - ניסיון בעבודה עם חומרה: מחשבים, מדפסות, ציוד נלווה - שליטה ב- Windows 7, כולל Registry וניהול המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
150843
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - ערד וים המלח
השפלה - רמלה לוד, רחובות
|