תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מהנדס תמיכה טכנית וקדם-מכירה דינמי שיצטרף לצוות הגדל שלנו. תפקיד זה מקשר בין צורכי הלקוח לפתרונות הטכניים של מוצר GIBBSCAM, וממלא תפקיד חיוני הן במכירות והן בקשר בין החברה ללקוחותיה.
המועמד האידיאלי ישלב מומחיות טכנית בעיבוד שבבי CNC ותוכנות CAM יחד עם כישורי תקשורת ושירות לקוחות מעולים.
קדם-מכירה: • שיתוף פעולה עם צוות המכירות כדי להבין את דרישות הלקוח ולהציג פתרונות GibbsCAM
מותאמים אישית.
• ביצוע הדגמות מוצרים, מצגות טכניות ופגישות הוכחת היתכנות עבור לקוחות פוטנציאליים.
• השתתפות בתערוכות סחר, סמינרים וביקורי לקוחות כדי לתמוך במאמצי המכירות.
תמיכה טכנית: • מתן תמיכה טכנית שוטפת ללקוחות המשתמשים ב-GibbsCAM.
• הבנה, פתרון בעיות ומתן תשובות לשאלות הקשורות לתפעול ושימוש בתוכנה.
• ביצוע הדרכות מוצר ללקוחות חדשים או קיימים על תוכנת GibbsCAM בכיתה, הדרכות אישיות
או מרחוק.
• עבודה עם צוותי התמיכה והפיתוח הגלובליים של GibbsCAM כדי להעלות ולפתור נושאים טכניים
מורכבים.
• יצירת תיעוד טכני להדרכה ולהשקת מוצר.
• ניהול תיעוד מדויק של מקרי תמיכה ואינטראקציות עם לקוחות.
• ביצוע ביקורים אצל לקוחות, מעקב אחר בעיות וסיוע ביישום המוצר.
• ביצוע בדיקות הסמכה של מעבדי בדיקה באתר.
דרישות:
• תואר ראשון בהנדסת מכונות או תואר הנדסי מקביל
• שנתיים ומעלה של ניסיון מעשי עם תוכנות CAM (רצוי בתוכנת GibbsCAM) ועיבוד שבבי - CNC
• הבנה מקיפה של תהליכי עיבוד שבבי כולל כרסום, חריטה ועיבוד שבבי בשלושה צירים ויותר.
• כישורי פתרון בעיות מעולים עם חשיבה ממוקדת לקוח.
• כישורי פרזנטציה ותקשורת טובים, בעברית ובאנגלית.
• יכולת נסיעות לאתרי לקוחות בישראל.
• שחקן צוות
יתרונות:• ניסיון בשימוש ב-GibbsCAM
• ניסיון בתמיכה טכנית
• ניסיון בהתאמה אישית של תוכניות CNC (GCODE)
• כישורי תכנות
נא לשלוח קורות חיים ומכתב מקדים קצר.