תיאור תפקיד:
נציג מענה טלפוני למחלקת פניות הציבור , מענה טלפוני של פניות כלליות של מתן מידע וטיפול בתלונות של תלמידים , הורים ועובדי הוראה שעות עבודה : א-ה : 07:30-16:00 / פעמיים בשבוע – 09:00-18:00 שישי בסבב של 1 ל- 3 : 07:30-13:00 שכר : 37 לשעה + בונוס לפי עמידה ביעדים של עד 3 ₪ לשעה הגנת בונוס ל- 3 החודשים הראשונים
דרישות:
ניסיון מעולם השירות יתרון ידע בסיסי במחשבים מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-86
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|